מכונת כביסה בוש\סימנס 8 ק"ג או 7 ק"ג - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכונת כביסה בוש\סימנס 8 ק"ג או 7 ק"ג


יוליוס

Recommended Posts

ראיתי שיש בעיה נפה ב 8 ק"ג . מה דעתכם ? זה טוקבקים מכתבה http://www.themarker.com/consumer/1.525794

>> פתח תגובה

סימנס נדב

  • 03:55
  • 28.02.14

בבקשה לא ליפול בפח. זבל של מכונה 8 קילו כרטיס מנוע נישרף אחרי 3 שנים מרכך כביסה היא לוקחת עוד ליפני שהמכונה התחילה לעבוד. תקלה f57. נזילות מים מהדלת אני שוקל ליתבוע את החברה כרגע.

לא להתקרב לסימנס בוש קונסטרוקצה!!! יניר

  • 09:17
  • 17.12.13

רכשתי מכונת כביסה סימנס 8 ק"ג לפני כשלוש וחצי שנים. התעקשתי על דגם שמיוצר עדיין בגרמניה העלות היתה 4400 שקלים. עכשיו לאחר שלוש וחצי שנים הופיעה תקלה f57 התקשרתי לשירות לברר מה מהות התקלה אמרו שהם לא יכולים לומר רק טכנאי יכול לאבחן תקלה בעלות של 150 ש"ח לביקור ואם רוצים לתקן זה תוספת של 100 שקלים פלוס עלות החלק. הסברתי למנהלת השירות csb שאם עלות התיקון תגיע ל1000 שקלים אני לא מעוניין בתיקון לכן רוצה לקבל הערכה. היא שוב התעקשה שטכנאי חייב להגיע. התקשרתי לטכנאי אמין וחביב מאוד מאתר מידרג () שזיהה ישר את התקלה ואמר לי שמדובר בכרטיס מנוע ושהוא לא מתעסק בזה כי זה יכול בהחלט לחזור על עצמו שוב והתיקון יקר כי רק העלות כרטיס סביב ה700 שקלים. הבנתי מדבריו שאני לא הראשון ושזאת בעיה נפוצה של כל הסידרה של ה8 קילו. התקשרתי שוב לחברה csb נותנת השירות ואמרתי להם שזה לא ייתכן מכונה בעלות כל כך גבוהה של שלוש מכונות לא מחזיקה ועלות תיקון גבוההה גם אמרתי להם שהם צריכים לקחת אחריות על פאק בייצור כי אם אותה תקלה מופיעה אצל עוד אנשים זה בעיה בפס ייצור והאחריות היא שלהם ואם חברות יותר גדולות ראו לנכון לקחת אחריות כמו טויוטא שקראה לכל בעלי רכבים מדגם מסויים לגשת אליה לתיקון חינם עוד לפני שהתגלתה התקלה אז גם הם יכולים וצריכים לספוג את העלות כרטיס הזה שאני בטוח שעלות היצור שלו לא מגיעה לעשרה שקלים. כמובן זה לא עזר לדבר עם מנהלת שירות של csb דברי נפלו על אוזניים אטומות. אין לנו שום מידע כזה על פאק ביצור טענה. אמרתי לה תבדקי קריאות שירות במחשב שלך כמה כרטיסים הלכו השנה. כמובן שלא היתה תשובה. אמרה שטכנאי צריך להגיע ויהיה אפשרות לעשות הנחה רק צריך לראות במה מדובר שאלתי הנחה הנחה או סתם תתני לי חמש אחוז... אמרה צריך לבדוק אחרי שטכנאי מגי. טכנאי מגיע בין שמונה לאחת אני מחכה הפסדתי יום עבודה כבודו מגיע בשתים עשרה מדליק מכונה אומר לאחר עשר שניות f57 הלך כרטיס מנוע עבודה + ביקור 250 ש"ח עלות כרטיס 730 ש"ח סך הכל 980 שקלים חדשים אמרתי לו חכה רגע אני אבדוק עם השרות לגבי הנחה אמר לי אני מכיר רק מנהל עבודה שלי התקשר אליו נתן לי עשר אחוז על עלות הכרטיס. היתה לו גם הצעה מפתה שאני ארכוש ביטוח לשלוש שנים נוספות ואז הכל ביחד יצא לי רק 1500 שקלים. צחקתי לו כמובן בפרצוף.

BOSCH 8 קילו ויקטור

  • 22:53
  • 27.10.13

אכזבה!!!

אכזבה גדולה!!!

קניתי להוריי בסוכות.

המכונה לא שקטה כמו שמצויין. הרעש זהה לרעש של המכונה הישנה.

לאחר שימוש קצר המכונה התקלקלה. אין אפשרות לפתוח את דלת המכונה ולהוציא את הכביסה הרטובה.

אכזבה ממכונה שאומרת שהיא תוצרת גרמניה (חשבתי שהיא תהיה יותר טובה מתוצרת סין).

עולה כמו שתי מכונות שלא עושות בעיות!

  • 0minus
  • 0plus

>> פתח תגובה

מצטרף ל 56, ממש לא ממליץ על המכונות היקרות של בוש

גלעד

  • 09:48
  • 25.11.12

קנינו מכונה ב 4000 שקל שלהם, והיא פשוט הורסת את הבגדים. בגדים חדשים יוצאים עם פירורים ונראים בלויים למרות שבוחרים בסחיטה העדינה ביותר. גם לנו הטכנאים שזה פשוט ככה וזה מה שיש, והציעו להשתמש בתוכנית עדינה בלבד, שזה הזוי כי אפשר להשתמש רק ברבע מכונה, וחוץ מזה שגם היא שוחקת את הבדים.

אחרי שנדנדנו להם וגם חרשנו ברשת למצוא פתרון, לא נותר לנו אלא לתרום את המכונה. קנינו מכונה חדשה אחרת ב 1500 בלבד והיא עושה עבודה פי מאה יותר טובה מהבוש העלובה הזאת.

56

  • 0minus
  • 0plus

>> פתח תגובה

חשוב!!!!!!!!! לא לקנות bosch

אחד שיודע

  • 19:22
  • 27.06.12

לא ממליץ!!!

קניתי את המכונה לפני חודש וחצי ומאז אני עדיין שולח כביסה למכבסה.

המכונה מוציאה את הכביסה מלוכלכת בכתמים של סבון.

כל מה שניסיתי לעשות לא עובד כגון הפחתת כמות הכביסה, הפחתת כמות הסבון וכו׳.

שירות לקוחות של בוש (חברת csb) שלחו כבר פעמיים טכנאים שנתנו תשובות טיפשיות כגון לעשות כביסה עדינה בלבד, לעשות כביסת צמר בלבד, לעשות 2 קג בלבד במכונה של 7 קג או ללחוץ תמיד על שטיפה נוספת.

חשוב לציין שאף אחד מהפתרונות ההזויים והלא רלוונטיים האלה לא עזרו.

הטכנאים דיווחו שהמכונה תקינה למרות שראו את כתמי הכביסה!

שירות זוועה!

למרות המוניטין הטוב של חברת bosch ממליץ בחום להתרחק ממנה ומהשירות הזוועתי של csb

- - - תגובה אוחדה: - - -

האם מישהו מכיר את הבעיה F57 ?

- - - תגובה אוחדה: - - -

התייעצתי עם טכנאי ואמר שעדיף 7 ק"ג של בוש , פחות תקלות , והמיסבים לא נהרסים כמו ב 8 ק"ג. אני כבר מבולבל אם להשקיע ביקרות של ה 8 ק"ג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...