שירות מ-VMOBILE - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות מ-VMOBILE


Thermalion

Recommended Posts

רוצה להציג מקרה שקרה לי עם VMOBLIE.

לפני כ-3 חודשים קניתי מהם 2 מכשירים סלולרים מסוגל G2 D802

לפני כשבוע אחד המכשירים הפסיק להגיב למגע (המסך פועל, אבל לא מקבל INPUT), ראוי לציין שמהכשיר מעולם לא קיבל מכה ותמיד היה בקייס עם כיסוי למסך (FLIP).

ניגשתי למעבדה של החנות וביקשתי לממש אחריות. אחד הנציגים במעבדה קיבל אותי, בדק את המכשיר לנזק חיצוני (המכשיר נקי, ללא שברים, רק עם כמה שריטות על מסגרת בגלל שהתגלגל בתיק של אשתי).

לאחר הבדיקה התקבל המכשיר לתיקון במסגרת אחריות ועזבתי.

כעבור שעה התקשרו אלי להגיד שלא יתקנו את המכשיר בגלל שעל המסך יש שריטה עמוקה ושהיא מקור הבעיה. נסעתי להסוף את המכשיר ובאמת היתה שריטה עמוקה בחלק התחתון של המסך לאורכו והפנל האחורי היה פתוח (ניסיון לתיקון<?). שום פנייה למעבדה, לנציג שקיבל אותי ולמנהלת לא עזר "הנזק נגרם בגלל המשתמש - האחריות לא תקפה".

מסרתי מכשיר נקי מנזק חיצוני לתיקון ומסגרת האחריות, לאחר שנעזב באחריות המעבדה, חזר עלי עם נזק פיזי וללא אחריות.

האם באמת צריך לצלם הכל בימינו ? אין אחריות ואין כבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט מעצבן. והם עוד נחשבים ליחסית טובים מבחינת שירות שלאחר קנייה.

כנראה שזה השתנה.

הדברים האלה מרתיחים ממש. אם לא הייתה שריטה, בטח היו אומרים לך שיש קורוזיה ולכן האחריות בטלה.

אל תוותר להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...