פורסם 2014 באוגוסט 2611 שנים שלום לכולם לפני כ3 חודשים רכשתי מכשיר גלקסי S4 מחנות מובייל-לנד וביטחתי אותו בחברת סלקום במסלול החברות (ביטוח מלא) מהיום הראשון שרכשתי את המכשיר, הוא סבל מבעיות ריצודים בעת חשיפה לשמש (עקב תקלת חיבור ומסך) לאחר כחודשיים של שימוש סדקתי את זגוגית המצלמה במכשיר, והגעתי לממש את הביטוח אצל סלקום. לאחר המתנה של 50 דקות פגשתי את נציג השירות ומסרתי את המכשיר לתיקון לטובת המסך המרצד והמצלמה הסדוקה. כעבור 3 ימים חזרתי לקבל את הטלפון, המתנה של 50 דקות, אך כשבחנתי את המצלמה גיליתי כי הפוקוס אינו זז, וכי יש בעייה בתיקון שבוצע. המסך תוקן, אך הייתה שריטה על העדשה החדשה של המצלמה באמצע החיישן, בנוסף להכל, גב המכשיר שלי הוחלף בגב אחר אשר הינו שרוט לחלוטין. נציג השירות אמר לי לחכות מחדש בתור, אבל לאחר שיחה עם מנהל הסניף אספו חזרה את המכשיר. שבוע לאחר שמסרתי את המכשיר לתיקון, קיבלתי אותו חזרה. סלקום התקינו על המכשיר רום שלהם (במקום הרום המקורי של סאני), והחליפו את גב המכשיר לגב דמוי עור איכותי. כששאלתי את נציג השירות מדוע מותקן לי רום אחר, והאם ניתן לשנותו, הוא אמר שזה תהליך ההגירה שעובר המכשיר. טענתי שהמכשיר לא היה צריך לעבור תהליך כזה מקודם לכן. בנוסף, נציג השירות הוריד את עטיפת הניילון מהמצלמה החדשה, ובתהליך שרט את זגוגית המצלמה (לא במרכז החיישן) ואת טבעת המתכת. כשבוע לאחר מכן הבחנתי בתופעה מוזרה במכשיר. כאשר ניגנתי סרטונים במצב אנכי, המסך התחיל לרצד בתדירות גבוהה, ורק לאחר העברת הטלפון למצב אופקי הבעיה הייתה נעלמת לכ20 דקות. החלטתי לחזור למרכז השירות ולמסור את הטלפון לתיקון, בצירוף וידאו של הבעיה, ולטובת החלפת זגוגית המצלמה השרוטה. ההמתנה הייתה קצרה משמעותית וארכה 10 דקות. כשביקשתי להחזיר את הרום המקורי של סאני, נציג השירות ענה לי "הטכנאי עושה מה שבא לו". רשמתי את הבקשות שלי: החלפת זגוגית ופאנל המתכת של המצלמה, ותיקון בעיית הריצוד בניגון הסרטים. היום, כשבוע לאחר מכן (באישורי, הטכנאי היה צריך לוודא כי התקלה אינה חוזרת לאחר החלפת המסך) אספתי את המכשיר מתיקון. כרגיל הותקן במכשיר רום סלקום, אבל הכל היה נראה מעולה. הבעיה לא חזרה. כשהגעתי הביתה נחרדתי לגלות כי חיישן המצלמה שלי הוחלף בחיישן אחר, חיישן OEM. שימו לב להבדלים: עדשה קטנה יותר, פוקוס תקריב מוגבל יותר (מקרו) ותמונה דהויה בצבעים אדמדמים בחיישן הOEM. בנוסף, כשמפעילים את המצלמה בחיישן הOEM המצלמה לא בפוקוס לחלוטין, בניגוד לחיישן המקורי. אני כבר אובד עצות. יכול להיות שאני קטנוני מדי, ויכול להיות שאני סתם מציק, אבל אני לא אוכל לעמוד בעוד שבוע עם טלפון חלופי גרוע מסלקום. מה הטעם לשלוח את המכשיר לתיקון עוד פעם? שעוד שבוע אני אסבול? שעוד שבוע אני אגלה שיש תקלה חדשה במכשיר שלא קיימת באף מכשיר אחר? רבאק! המכשיר סה"כ בן 3 חודשים ולא נגמרות התקלות. האם יכול להיות שסלקום משתמשים בחלפים זולים ולא במקוריים? אולי אני סתם פורק תסכול, אבל אשמח גם לעצות בנושא, כי אני כבר לא עומד בזה. יש לי עבודה, אני לא יכול לבלות את שארית חיי במעבדות השירות של סלקום. בברכה, אור כהן. נערך 2014 באוגוסט 2711 שנים על-ידי אור כהן
פורסם 2014 באוגוסט 2611 שנים אין הרבה מה לעשות בנק' הזמן הנוכחית. תאלץ להציק להם עד שיתקנו את הטלפון לשביעות רצונך. לא לכל דבר בחיים יש פתרון מושלם.לדעתי - במכשיר הבא שלך כדאי לוותר על הביטוחים הללו ולחסוך את הכסף הזה למכשיר חדש בצד.
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים מחבר טוב, אז יש חדשות טובות ויש חדשות רעות. החדשות הטובות: נראה כי החיישן אשר נמצא במכשירי הינו זהה למקורי (מהסתכלות על מספר דגמי i9500)החדשות הרעות: הוא עדיין לא מתפקס כלל לטווחי מקרו, ונראה כי קיים טשטוש בתמונה המופקת על ידי העדשה בצד העליון השמאלי של התמונה. ולחדשות העוד יותר רעות, מסתבר שהפעם האחרונה ששלחתי את המכשיר לסלקום הייתה לחינם! המסך מרצד במלוא הדרו, ונראה כי התופעה מחמירה: http://youtu.be/HMTfKNi4_PAבסלקום וגם באינטרנט לא הצלחתי למצוא מידע על התופעה... כמה רע זה נראה? בנוגע לתיקון אנו כרגע בוחנים אפשרויות נוספות לפנות לסלקום לא דרך דוכן השירות שלא מניב תועלת...
פורסם 2014 באוגוסט 3011 שנים הריצודים האלה זו בעיית תוכנה. איזה גירסה של אנדרואיד הוא מריץ כרגע? האפלקציה מעודכנת?
פורסם 2014 באוגוסט 3111 שנים מחבר למה לא מימשת אחריות?הייתי צריך לבצע Root על מנת להחזיר את מערכת ההפעלה המקורית של סאני. סלקום מתקינים על המכשיר שלך רום משלהם ולא מוכנים להחזירו. בעקבות ביצוע הroot אני בספק אם האחריות עדיין תקפההריצודים האלה זו בעיית תוכנה. איזה גירסה של אנדרואיד הוא מריץ כרגע? האפלקציה מעודכנת?אפליקציה מעודכנת, מריץ אנדרויד 4.4 נקי של סאני. אנסה להוריד את הרום של סאני מחדש אם כך...
פורסם 2014 בספטמבר 1011 שנים מחבר שלום.לפני שבוע שלחתי את המכשיר לתיקון דרך איסוף החברות של סלקום. ביקשתי שיתקנו את חיישן המצלמה אשר מופעל מטושטש, בעל תמונה מעוותת בצידו העליון ויכולות פוקוס מאקרו מוגבלות.לאחר שבוע של כיף, עם טלפון חלופי מסוג ZTE KIS 3, היום קיבלתי חזרה את המכשיר...הדבר היחיד שהטכנאי עשה הוא לפרמט את המכשיר ולהתקין עליו רום של סלקום.אני כרגע עם המכשיר, הבעייה עדיין לא נפתרה (נבדק בשנית מול מכשיר זהה)נמאס...
פורסם 2014 בספטמבר 1111 שנים לא מפתיע. היו טינופות ונשארו טינופות. עשקו אותנו במשך שנים עם מחירים מנופחים והיום עושקים בדרכים אחרות. אם זה חשוב לך ויש לך אנרגיות להתעמת איתם, הייתי מציע אסקלציה.
פורסם 2014 באוקטובר 611 שנים מחבר עדכון קטן... לאחר שבועיים של ניסיון ליצור קשר עם מחלקת העסקים של סלקום (הייתה בעיה בכך שהנציג לא קיבל את ההודעה משום שכללה תמונות) הצלחנו לדבר עם סלקום על המצב. את הפנייה פתחנו בערב רביעי, וביום ראשון לאחר יום כיפור סוכם כי המכשיר שברשותי יוחלף במכשיר אחר. היום קיבלתי את המכשיר החלופי. עם רום של סלקום, כמובן. המכשיר הנ"ל עובד היטב בינתיים, ללא שריטה על המסך, או על המצלמה. יש לציין שהמכשיר כלל אינו חדש, ואני לא יודע האם אפילו ניתן לקרוא לו מחודש. המכשיר החלופי שהגיע חובר במהלך חייו לשקע הUSB כ2500 פעמים, ולשקע האוזניה כ250 פעמים. הוא משנת ייצור יולי 2013. בנוסף, לחצן הבית של המכשיר "מרקד" ולא נלחץ בנגיעה קלה, אלא צריך להפעיל כוח על מנת שילחץ... ניתן לראות סימני שימוש כבדים באיזור האוזניה ובמיוחד באזור שקע ההטענה: אני מניח שיותר טוב מזה אני לא אקבל... אל תעשו ביטוחים אצל סלקום... או בכלל לפי דעתי... פשוט תשמרו על המכשירים שלכם... נערך 2014 באוקטובר 611 שנים על-ידי אור כהן
פורסם 2015 באפריל 510 שנים מחבר עדכון מהשטח, חצי שנה אחרי קבלת המכשיר המחודש, הגיע היום המיוחל. נציגת השירות בסלקום ווידאה כי אקבל מכשיר חדש בתמורה למכשיר החלופי שניתן לי לפני חצי שנה. היום ב11 בבוקר הגיע השליח, ואיתו הבשורה... מכשיר מחודש! יוצר במאי 2013 (בערך מתי שרכשתי את המכשיר שלי) עם מסך ופלסטיקה אשר הוחלפו! המכשיר הגיע "רק" עם 500 חיבורים לשקע האזניות ו2000 חיבורים לUSB! אי אפשר לדעת שהוא שומש בכלל. כניסת הUSB שחוקה, כפתור הכיבוי וההדלקה שקוע, וכפתור הבית קשיח יתר על המידה. אבל בעיות קטנות, לא? נציגת השירות אמרה שזה מה שהיה להם במלאי (לאחר שאמרה שאקבל מכשיר חדש) ושזה מה יש. ישלח שליח אשר יקח את המכשיר לתיקון על מנת לסדר את הבעיה. אין לי כוח. רבותי, אין לי כוח יותר. אני לא יודע למה הבוקר קמתי, עם ציפייה למכשיר חדש. זה סלקום. וזה מה שהייתי צריך לצפות מהם. נערך 2015 באפריל 510 שנים על-ידי אור כהן
פורסם 2015 באפריל 710 שנים אני ממליץ לפנות למחלקת פניות הציבור - http://www.cellcom.co.il/support/contact_us/ombudsman/Pages/default.aspxבמקביל אני ממליץ להגיש תביעה.
פורסם 2015 באפריל 1410 שנים הייתי צריך לבצע Root על מנת להחזיר את מערכת ההפעלה המקורית של סאני. סלקום מתקינים על המכשיר שלך רום משלהם ולא מוכנים להחזירו. בעקבות ביצוע הroot אני בספק אם האחריות עדיין תקפהלפי האתר של סאני, על S4 יש 24 חודשי אחריות.אחריות היא תיקון על נזק שמתגלה לאחר הרכישה ולא נגרם עקב שימוש לא נכון או נזק פיזי.לסלקום אתה משלם על ביטוח. תיקון נזק אם בגלל או לא בגלל שימוש לא נכון ותיקון נזק פיזי. עם או בלי השתתפות עצמית על פי ההסכם. אם עשית רוט או לא זה לא עניינם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.