פורסם 2014 ביולי 2711 שנים אני רוצה לקנות את ה lg g3 32gb ואצלם יש את המחיר זול (מה שמעלה חשד) ... האם מישהו קנה שם בעבר ויודע להגיד עליהם טובה או רעה?
פורסם 2014 ביולי 2711 שנים http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=1121חוות דעת של אנשים שרכשו שם.אני יכול לשתף בחווית הקנייה שלי:רכשתי LG G2 בחודש מאי בסניף סינמה סיטי ראשלצ ,חייב להגיד השירות היה אדיב,ביצעו לי חיתוך סים,והדרכה ראשונית על המכשיר,לא יצא לי להפעיל שירות על המכשיר עד כה כי הוא עובד מעולה.
פורסם 2014 ביולי 2711 שנים מחבר ולא קצת מוזר שהמחיר כלכל נמוך לעומת המתחרים ? קח נגיד את בסט מובייל שהיא גם רשת פרטית שמעניקה אחריות פרטית .. ההבדל בניהם הוא 400 שקל!
פורסם 2014 ביולי 2711 שנים לא רכשתי שם, אבל מומלץ לבדוק שלא פתחו את האריזה ושמו שם סוללה וכבל סינכרון חלופיים, בדרך כלל זה מוזיל עלויות
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים מחבר ואתה לא חושב שיכול להיות קאטץ׳ כמו נגיד מכשיר מחודש או שגם מוזר או משהו כזה?
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים _Mpro,למעשה בסניף שרכשתי הם היו חייבים לפתוח את האריזה כשמגיעה אליהם מחו"ל וגם ציינו זאת בפניי כי צריך להחליף את כבל הטעינה לחשמל (שבא עם תקע שלא מתאים לארץ(החליפו לכבל טעינה של סמסונג) אבל המכשיר היה חדש עם מדבקת הגנה הכול ,אם זה היה מחודש אז זה מעבר למה שאני יכלתי להבחין.
פורסם 2014 ביולי 2811 שנים אז זה מה שאני טוען הכבל המקורי הוא יקר, לעומת הכבל החלופי שהוא בעלות של אולי 2-3 דולרהם פשוט יבאו את המכשיר דרך גוף שלישיושלא יבלבלו במוח על תקע לא מתאים כי לא בעיה לרכוש מתאם ב 5 שקלמפה מגיעות ההנחות, תבדקו גם את האוזניות ואת הסוללות כי מאיפה שאפשר לקצץ הם יקצצו
פורסם 2017 במרץ 228 שנים לא להתקרב! רק מבטיחים ולא נותנים אחריות! קניתי מכשיר LG g3 חדש אך באותו יום התברר שפגום, לא תקין (ריסטרטים עשרות פעמים ביום שהתחילו ביום הקניה). לא החליפו ולא תקנו. במשך שנת אחריות המכשיר היה כל הזמן בתיקונים, אך לא נעשה דבר! לאחר שמשכו זמן עד תום אחריות מוציאים תיקון בעלות 600₪ - החלפת לוח אם לתיקון בעיה שנשארה מיום הקניה!!!
פורסם 2017 במרץ 238 שנים למה היה צריך להירשם במיוחד לפורום ולהקפיץ דיון מיולי 2014 בשביל זה? נראה קצת חשוד (ולא בגלל שאני קניתי שם מכשיר טלפון ומכיר את השירות שלהם).
פורסם 2017 במרץ 248 שנים לפני 3 שנים קניתי מהם מכשיר שלאחר חודשיים הייתה לו בעיה בשקע האוזניות, הכנסתי את המכשיר למעבדה במסגרת האחריות שלבסוף דרשו ממנו כסף ולאחר מכן קיבלתי את הפלאפון שבור ולא שמיש כלל וכלל. תבעתי אותם בבית משפט לאחר המון ריבים איתם ומנהל הרשת בנאדם לא ישר ועשה לי את המוות. הוא אפילו לא הגיעה למשפט ודחו את המשפט במשך שנתיים מכל מיני סיבות מטופשות כמו שאחד מעובדי החנות שהיה נוח איתי לא יכול להגיע ולכן צריך לדחות. בסופו של דבר שכבר לא יכלו להמשיך לדחות לאחר שנתיים הם בכלל לא הגיעו. לדעתי לא צריך לקנות מהחנות הזאת כשהבעלים אדם כל כך לא ישר ולא מגיע לו לקבל שקל גם אם הוא נותן מחיר מפתה שכזה.
פורסם 2017 בספטמבר 268 שנים זהירות!!! רכשתי מכשיר חדש. לאחר כחודש הופיעה תקלת מסך והמכשיר לא עובד יותר. הפקדתי את המכשיר במסגרת אחריות 24 חודשים והתקשרו מהמעבדה לטעון שבמכשיר יש קורוזיה ולכן האחריות מבוטלת. זו הונאה!!! המכשיר לא התקרב למים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.