7 קצינים וחיילים נהרגו אתמול והיום בעזה היה זכרם ברוך - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

7 קצינים וחיילים נהרגו אתמול והיום בעזה היה זכרם ברוך


סוכריות MאנדM

Recommended Posts

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני הולך לעצבן הרבה אנשים בדברים האלה, אבל אני אומר אותם בכל זאת: מורשתם היחידה של האנשים הנפלאים הללו היא הנצחת המשוואה האבסורדית בה מדינת מוכנה להקריב את חייהם של הטובים שבבניה כדי לשמור על חייהם של הגרועים שבאוייביה. יידע כל צעיר ישראלי המתגייס ליחידה קרבית שמבחינת ממשלתינו, חייו חשובים פחות מחייהם של פאטמה מעזה ושבעת המחבלים לעתיד שהיא מחנכת מלידה להיות שאהידים.

אני אעריך יותר את הצעיר מגולני שיסרב פקודה באומרו "אני מוכן להקריב את חיי למען עם אם הדבר יידרש ממני, אבל לא למען המוסריות המזוייפת של ממשלת ישראל" מאשר את הצעיר מגולני שאומר "כן המפקד", נכנס לבית החשוד כממולכד, שהסיוע האווירי\אלטילרי נמנע מלשטח כי הדיירים במבנים השכנים בחרו לשמש כמגן אנושי של החמאס וסירבו להתפנות מבתיהם, ונהרג בו. בטווח הארוך ועם הצטברות מקרים שכאלו, תרומתו של הצעיר הראשון לבטחון העם היושב בציון תהיה גדולה לאין ערוך מזו של השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בספק

מה שמיוחד לדעתי (בלי הוצאת דיבה :))) ) בהזוי כהנה שהם מעודדים מהצד על דם של אחרים אפילו בצבא הם לא מתקבלים (אולי בתור מש''ק חלב) כי הם לא אמינים בשיט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדיר מצאתי את עצמי עם הכשרה קרבית ופיקודית מטעם מערך הנ"מ אך ביחידה עורפית עקב היותי בן יחיד וסירובם העיקש של הורי לחתום. במילואים אני בגדוד חי"ר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי הורים דאגנים. קשה לי להאשים אותם בזה במציאות שלנו. בכל מקרה, כבר אמרתי שדברי הולכים לעצבן הרבה אנשים, ולפיכך ציפיתי שהתגובות יהיו אמוציונלית ויתמקדו בהתקפות אישיות לגופו של אדם, כדי להמנע מהצורך להרהר בדברים. דבריך אינם מפתיעים אותי ואינם פוגעים בי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי יצא לי כבר לראות חברים נהרגים בקרב לידי. במיוחד בשעות קשות אלו אנחנו צריכים להנציח את הגבורה של אותם לוחמים ולא לשקוע בעצב ומרה שחורה.

לבי לבי על המשפחות שבאבחה אחת חשך עליהם עולמם - הלוחמים האלו עושים כמיטב יכולתם במערכה.

אישית - אני לא חושב שלנושא הזה יש פתרון צבאי. על הדבר כבר התווכחנו על זה בעבר, אבל ממרום שנותי והנסיון שצברתי אני רוצה להאמין שיש פתרון שהוא לא צבאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זו בדיוק הטעות - אנחנו מנציחים את הגבורה של אותם לוחמים, מבלי שאנו מבינים (וכנראה מבלי שהם הבינו) שאין הם נפלו על הגנת , אלא על הגנת האוייב.

אני מקווה שיתנו לך באן

פורום וכל אחד מומחה גיבור ופלצן גדול אבל ראבק תן קצת כבוד או תלך כבר להתאשפז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשמנציחים גבורה של מישהו, נוטים לשכוח את הסיבה למותו. מתעלים את כל הרגש לכיוון האישי, ושוכחים שאותו אדם נלחם למען בגבורה אך נהרג דווקא למען מזעור הפגיעה בערבים. אתה, עם ה"תן קצת כבוד" שלך, הוא דוגמה מובהקת לכך שהשיטה עובדת - "כבוד" בלי מחשבה, בלי להבין שאותם חיילים הוקרבו, כן הוקרבו במפורש, לא למטרה ראוייה.

שמירה על בטחון היא מטרה ראויה. שמירה על חייהם של אלו המנסים להרגנו, אלו התומכים בהם או אלה שסתם רוצים במותינו אינה מטרה ראויה. אם חייל נכנס לבית בשביל להרוג מחבל בזמן שאפשר היה להוריד את אותו הבית על כל יושביו בפגז, ואז מתברר שהבית ממולכד והחייל נהרג, החייל אולי גיבור, אך הוא מת סתם, הוקרב לחינם. קשה לשמוע את האמת, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07 בטיעוניך יש ממש, אך אין זה הזמן (בזמן מבצע כל כך גדול והרוגים באופן יומיומי) המתאים לומר דברים אלו. אנשים כואבים את ההרוגים והחיילים ודברים מעין אלו מקומם להאמר אך לא היום.

אין אני פוסל את דעותיך ו/או הביקורת שבהם, אך ביקורת מעין זו ראוי שתאמר (מפאת רגישות הציבור לנושא) בזמן אחר.

MeUser אתה זועם על הנאמר בגלל שאנו בתוך מבצע צבאי וחורה לך שהדברים נאמרים בזמן זה. רואה הנך את האמירות של vic07 כאמירות פוגעות, אך אנא קרא את המשפטים הקודמים.

בהצלחה לחיילי צה"ל היקרים במיגור הטרור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...