מה אפשר לעשות בנוגע לסירחון מזעזע מהדירה של השכנים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אפשר לעשות בנוגע לסירחון מזעזע מהדירה של השכנים


lev-27

Recommended Posts

אני שוכר דירה בקומה השנייה. בקומה הראשונה ממש מתחתי גרה זקנה מוזרה. יחד איתה גר בנה שגם הוא כנראה סובל מפיגור. מהדירה שלהם עולה סירחון מזעזע. פשוט סירחון ששורף את האף. אני כמעט משוכנע שהסירחון מגיע מהם כי אני לא מריח שום דבר בחצר. מה אפשר לעשות חוץ מלעבור דירה? להתעמת איתם אין טעם כי אין עם מי לדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי לדבר איתם. בזבוז זמן. אין עם מי לדבר. הם סובלים מפיגור שכלי. הבנתי מהשכנים שהם גרים בשכירות הרבה מאוד שנים. בעל הבית גר בדרום. לדעתי בעל בית אדם מבוגר שאין לו מושג מה הולך בדירה.

אני שומע בדירה שלהם - כלב וחתול. אני גר שנה בדירה ולא ראיתי אותם מוציאים פעם אחת את הכלב החוצה. אדבר עם מחלקת תברואה מחר על הבוקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי לבאס אותך אני מכיר מקרה דומה (קרבה ראשונה).

אף רשות לא עשתה דבר בנידון עד שבאמת פנו למשטרה בטענה שיש ריח של גופה, המשטרה הגיע במהירות ונכנסה לבית ומצאה בקבוקים מלאים בשתן וקירות מפורקים עם חוטי חשמל חשופים, אך יצאה משם שכן לא הייתה גופה...

לאחר זמן מה השירות הפסיכולוגי או משהו (אני לא זוכר ביוק אבל משהו שקשור לפסיכולוגיה) אשפז את אותו אדם (במוסד פסיכיאטרי) ואז היו כמה חודשי שקט. אבל לאחר מכן הוא שוחרר והבלאגן חזר.

מאחל לך המון בהצלחה, לפחות זאת לא הדירה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחלקת תברואה של העירייה אומרת שהם לא מטפלים בשטח פרטי. האגודה לתרבות הדיור הפנו אותי למחלקת רווחה של העירייה. בו זמנית הפעלתי את בעל הבית שלי. בעל הבית תפס את אותו בחור. מסתבר שהוא מחזיק בבית כלב בלי ברגל שהוא לא מוציא אותו החוצה והכלב עושה צרכים בכל הבית. כמה שזה מרגש, אני לא אמור לסבול בגלל זה. נתנו לו מספר ימים להתאפס. אם זה לא יעזור נפנה לבעל הבית שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...