עבור לתוכן

תקלות עם ה-SMART BOX של אורנג' (התמיכה שלהם לא עזרה במיוחד...)

Featured Replies

פורסם

היי,

יש לנו בארון תקשורת בבית את הראוטר של אורנג' (SIEMENS), ואליו מחובר SWITCH (בן 3 שנים, פשוט, של LEVEL-ONE, שמפצל את האינטרנט לשקעים ברחבי הבית) ומחוברת גם הקופסת VOD של YES.

כבר שבועות ארוכים שכל התשתית הזאת לא עובדת טוב - והאינטרנט (אלחוטי או חוטי) נופל לנו - מקבלים הודעת

"no / limited internet connection"

אחרי שהטכנאי של אורנג' היה בבית, הוא טען שהבעיה היא ב-SWITCH שכנראה מקצר (אחד השקעים שלו כבר לא תקין תקופה ארוכה, אולי הוא באמת עשה את שלו), או אפילו עניין של עומס על הראוטר. ברגע שהוא ניתק אותו הכל עבד תקין!

רק כדי להיות בטוחים המשכנו לעבוד תקופה כשכל פעם מחברים רק "קופסה" אחת ל-SMART BOX (פעם את הVOD ופעם את הSWITCH) - אבל המסקנות לא היו חד משמעיות....

השאלה שלי, לפני שאני הולך לקנות SWITCH חדש, האם ייתכן שזה פשוט עניין של עומס על הSMART BOX שלא מצליח להתמודד עם כל המכשירים? או שבאמת יכול להיות שהSWITCH מקצר/פוגע ברשת...?

(בתכל'ס, יש בממוצע 2 מחשבים שגולשים בSWITCH ועוד 3 ממירי VOD בבית - לא בדיוק "עומס". שלא לדבר שבתמיכה של אורנג' טוענים ש"הראוטר שלהם יכול לעבוד עם עד 100 מחשבים...")

תודה רבה

פורסם

כנראה שהבעיה בסוויץ, תשקיע כמה עשרות שקלים ותרכוש חדש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים