פורסם 2014 ביולי 511 שנים כבר דיברתי עם התמיכה, שיניתי את ההגדרות לפי מה שהם אמרו (למרות שכבר השתמשתי בהגדרות אלו עוד לפני), העברתי את המדפסת מהחיבור למרכזיה לקו ישיר (בזק).הפקס של המדפסת הקודמת עבד כמו שצריך (במרכזיה), המדפסת הנוכחית 470MX CANON פשוט גיהנום, אחרי 20 דקות בשיחה נכנסת הפקס עולה על השיחה ומכריח אותך לסגור את הטלפון.המדפסת פגומה אני מניח, מה עושים אם בחנות ממנה המוצר נקנה יסרבו לתקן ויגידו שהכל בסדר? כבר ניסיתי הכל..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.