קפיצת מדרגה מתפקיד HD - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קפיצת מדרגה מתפקיד HD


YAHOOGEEK

Recommended Posts

היי

אז אני מחפש לעשות את הקפיצת מדרגה מבחינת התפקיד שלי. אני כרגע תומך HD בארגון גדול בארץ, רמת התמיכה = tier1 בסיסי עם נגיעות של טיפה מעבר במערכות מסויימות מאוד (בעיקר מערכות שהם לא כ"כ שימושיות מחוץ לארגון הספציפי, אולי מלבד sharepoint, אבל גם אז - המקסימום זה תמיכת enduser לא כזו מרשימה).

אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ואת התחום בכללי – אבל מבחינה מקצועית אני די תקוע ולא מתקדם – אני כבר בקושי לומד דברים חדשים כי התמיכה אחרי הכל מוגבלת ועל כל משהו שדורש הגדלת ראש רצינית – הקריאות עוברות הלאה – מאוד מבאס ונותן לך להרגיש כמו מזכירה לפעמים.

אני עוד מעט בן 27, עבדתי במספר תפקידי תמיכה טכנית עם השנים, לאו דווקא HD.

אני בזמן הפנוי כן משתדל ללמד את עצמי נושאים שמעניינים אותי (בעיקר דרך cbt nuggets האלופים) אבל 99% מזה אני לא מביא לידי ביטוי ביום יום (כי פשוט אין צורך) אז אני מגיע למצב שאין לי ניסיון מעשי בנושאים האלה וכל מה שלמדתי נשכח לאט לאט. סתם לדוגמא אני עכשיו לומד powershell דרכם, וזה מטורף כמה שזה מעניין, אבל חודש מהיום אם אני לא אעסוק בזה ומה שלמדתי יתפוגג לאט לאט.

אני מאוד אוהב את התחום של התמיכה הטכנית – יותר נוטה לכיוון הסיסטם למרות שאשמח להשאר בתור HD אבל tier2 במינימום אחרת כפי שציינתי – אני לא אתקדם לשום מקום מבחינה מקצועית.

בכל אופן,

אני מסתכל במודעות הדרושים לאנשים סיסטם או תמיכה T2+ והדרישות לפחות על הנייר הם ממש מטורפות...

אשמח לקבל עצות וטיפים מאנשים מהתחום או כאלו שהיו במקום שלי, מה אני יכול לעשות כדי לדחוף את עצמי לכיוון שאני רוצה מבחינת מקצועית? וסתם לשמוע את דעתכם.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה קורס במחשבים MCITP וכד'..

אני ממליץ על :מנהל רשתות, תשתיות ואבטחת מידע, מומחה CCNA בג'ון ברייס

מכיר חבר שעשה את הקורס ישר אחרי אמנם היה מרם בממרם אבל לא היה לו יותר מידי ניסיון וכרגע מקבל משכורת של סביבות 10 אלף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערינו, בהרבה מקרים, הדרך להתקדם מבחינה מקצועית ותנאים ידרשו החלפת מקום עבודה.

היית ממליץ לך להתחיל לחפש עבודה בתחום שאתה מכיר ולהבין איזה פערים יש לך היום מבחינת ידע גם אם אתה לא יכול ליישם אותם היום בעבודה שלך.

כל ההסמכות האלו, תסלח לי הביטוי, שוות לתחת מבלי עלשאתה מבין את מה שאתה עושה ואוהב את זה.

קח בחשבון ש 98% מאנשי הסיסטם התחילו בתפקיד שאתה היום. אני רק לא מבין איך זה נמרח אצלך עד גיל 27...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

multicore

כל מיני סיבות, בין היתר התחלה של לימודים לתואר והבנה תוך כדי שזה לא בשבילי, טיול יחסית ארוך לאמריקה, מריחת זמן בדברים כאלו ואחרים , לא חסר:).

לגבי ה- MCITP שצויין - כבר ברשותי, עשיתי לפני כמה שנים שרק יצא על סרבר 2012 - לא טורח לציין אפילו כי כמו שכבר אמרו - אני ממש לא מתלהב מזה כי מעשית זה לא באמת תורם לי היום. (כן למדתי הרבה אבל זה לא רלוונטי אם לא עוסק בזה ביום יום).

בכל אופן,

אתה ממליץ להתמקד בתחום מסויים (סתם לדוגמא וירטואליזיצה/שפת סקריפינג כלשהיא כדוגמת power shell? ולנסות להתמקצע/לשלוט בו כמה שיותר ואז לחפש תפקיד שדורש התמחות בתחום מסויים?)

משגע אותי העיניין שאני משתדל ללמוד עצמאית, הקמתי אפילו סביבה בבית וחיברתי את כולה ביחד עם 2 dc's, פורטל SP, שרת exchange, ועוד כל מיני פיט'צרים סתם בשביל התרגול, אבל אני לפעמים מסתכל על זה ואומר "אוקיי אין תקלות, משעמם" :), אין כמו ניסיון אמיתי.

לצורך העיניין תפקיד "מנהל רשת" הוא כללי מידי, כי מארגון לארגון הוא יכול לדרוש ידע ו ניסיון בעשרות תחומים שונים, מה שאני מנסה להבין זה איך לעשות את הקפיצה אחת מעבר כרגע למשהו שהוא יותר מתמיכת HD בסיסית level1. כאמור אם אצליח לעבור לתפקיד תמיכה "מעמיק" יותר level2 עם התמקדות ספציפית אפילו במוצרים מסויימים, אשמח! עוזר מנהל ? גם כן. טכנאי מחשבים? פחות... זה הכיוון שלי כרגע, רק שאני לא בטוח איך לעשות את הצעד.

מה שהכי משגע אותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...