פורסם 2014 ביולי 311 שנים בסופרמרקט השכונתי באזור שלי צברה לאחרונה תאוצה תופעת ה"טעויות" במחיר, כלומר מוצרים עליהם מודבקת תווית מחיר X ובקופה עוברים במחיר X+Y, והגיעה למימדים שערורייתיים של כ20% מהמוצרים בקנייה ממוצעת. לפעמים זה "קורה" לא רק ביחס למדבקות המחיר, אלא לשלטי המבצעים השונים, או אפילו לגודל אריזות (שלט גדול שמדבר על אריזות "700 גרם", כשבפועל כל הסוגים השונים הם 600 או אף פחות למשל). מה עושים, חוץ מלהיות עירניים? אין לי חנויות אחרות במרחק הליכה.
פורסם 2014 ביולי 311 שנים בראש ובראשונה - לא להסכים לשלם את המחיר היקר יותר.מעבר לכך, אם לדעתך מדובר בשיטה, אני מניח שאפשר להתלונן למועצה לצרכנות / למשרד התמ"ת.
פורסם 2014 ביולי 311 שנים אני מעריך שגם אפשר להתלונן למטה של הרשת המדוברת.(אם כי פעם עשיתי את זה עם סניף "זול בשפע" ולא חזרו אלי. דרך אגב, הנושא היה יחסית דומה - המון מוצרים בסניף היו חסרי תווית מחיר )
פורסם 2014 ביולי 311 שנים גם אצלנו בסופרמרקט השכונתי "הכי זול" (הכי יקר...) יש המון "מבצעים" שבקופה לא תקפים, וכמובן הם מצפים שלא תשים לב.ואם אתה שם לב, אתה צריך להוכיח להם שהשלט אמיתי (לצלם, להביא לקופאית, היא מראה למנהלת...)
פורסם 2014 ביולי 311 שנים נסיעה באוטובוס עירוני עולה בסדר גודל של 5 שח בכל כיוון. אם החנות מרמה אותך בשורה התחתונה ביותר מ 10 שח, סע לחנות אחרת וקרא גם לחברים שלך מהאיזור הקרוב לחנות לנהוג כךוחוצמזה, תשלח מייל לכלבוטק. יכול להיות שהם ירצו להמשיך את הסיפור
פורסם 2014 ביולי 411 שנים מחבר בשורה התחתונה אותי לא פשוט לרמות, היות ואני בודק תמיד, ועוד לא קרה לי שעליתי על "טעות" ולא קיבלתי את המוצר במחיר שהופיע עליו - מה שהופך את האפשרות לסוע לחנות אחרת לממש לא הגיונית, וזה עוד בלי להתחשב בזמן ובחוסר הנוחות הנלווים, או בכך שכפועל יוצא המוצרים יבלו הרבה יותר זמן ללא קירור עד שאגיע הביתה.וחוץ מזה, הסופרמרקט היחיד בסביבה שנוח יחסית לסוע אליו בתח"צ הוא סניף של שופרסל בעיר, והמחירים שם גבוהים בהרבה מאשר בסופר המדובר גם עם "הטעויות". נערך 2014 ביולי 411 שנים על-ידי vic07
פורסם 2014 ביולי 411 שנים חוק הגנת הצרכן קובע שהמחיר הנקוב על המוצר הוא הקובע ולא זה שבקופה.פעם-פעמיים תעשה להם פאדיחות ותדרוש בתוקף לקבל את המוצר במחיר הנמוך.
פורסם 2014 ביולי 411 שנים הוא ציין כבר כמה פעמים שזה מה שהוא עושה...(כמו כל בן אדם בר דעת שיש לו גישה צרכנית נבונה)לא צריך גם "לעשות פאדיחות" ו"לדרוש בתוקף". בכל פעם שבה ישנה טעות כזו - קוראים ישר למנהל והוא מתקן את המחיר לזה הנמוך.הוא ציין בפירוש שהבעיה היא ההתמודדות החוזרת ונשנית עם הטעויות האלו, גם אם מתקנים אותן, במקום שלא יתקיימו מלכתחילה.מה הקטע עם העצות הטיפשיות האלו? נערך 2014 ביולי 411 שנים על-ידי Ido.G
פורסם 2014 ביולי 411 שנים הכוונה היא שהוא יכול לפעול נגדם במישור האישי.לעורר מהומה קטנה יכולה ליצור הרתעה. בשלב הבא ניתן לפנות למקומון.
פורסם 2014 ביולי 411 שנים בקיצר, צריך להיות "הישראלי המכוער", במקום פשוט לעמוד על זכותו כצרכן על פי החוק בצורה נורמלית.אחלה עצה.
פורסם 2014 ביולי 411 שנים בתור משהו שעבד עד לא מזמן בתור אחרי על הקו קופות וקופאי ראשי בסניף מרכזי ברשת גדולה בגוש דן אני יכול לתת כמה עצות:1. לפי חוק אתה באמת אמור לשלם את המחיר שמודבק על המוצר ולא משנה בכמה הוא יותר נמוך ממה שעובר בקופה. ב99% מהמקרים שאני אישית ראיתי הפרשי מחיר כאלה הם נבעו מטעויות של הסדרנים (לרוב עובדים זרים) ו1% מרמאים שהורידו מדבקה ממוצר אחד ושמו על מוצר אחר (את זה אפשר לראות אם על שאר המוצרים על אותו מדף מודבקים המחירים הנכונים)בשורה התחתונה כמו שאמרתי רוב ההפרשים נובעים מטעיות של הסדרנים והלקוחות מזוכים בלי יותר מדי בעיות (ובמקביל שולחים משהו לתקן את המדבקות כדי שהמחיר שעובר בקופה גם יהיה על האריזה)2.אם ראית שלט של מוצר במבצע לפעמים (תלוי ברשת) הקוד של המוצר מופיע על השלט. צריך לשים לב שבאמת בוחרים את המוצר הנכון, יכול להיות מצב שיש סדרה של מוצרים בטעמים שונים\גדלים שונים וכו' ורק סוג/ים מסויימים משתתפים.לרוב גם מבצעים מוגבלים לקניה מעל סכום מסוים או לכמות מסויימת אז שימו לב גם לזהבמידה ואכן המוצר שבחרת הוא זה שמופיע בשלט במבצע והוא לא עבר לך בקופה תקבלו את מחיר המבצע (זה בדרך כלל טעות של התמחירנים בסניף והם מסדרים את זה במקום כדי שלא יהיו עוד בעיות. או ששינו את המחיר/מבצע אחרי שאתם ראיתם את השלט והספקתם להגיע לקופה, גם במקרה כזה תקבלו את המחיר שאתם ראיתם גם אם הוא כבר לא אקטואלי לשאר הלקוחות)רצוי מאוד לטפל בכל הטעויות שאתם רואים לפני שאתם מסיימים את הקניה כדי שישנו את המחיר לפני ששילמתם. אם אתם מאלה שבודקים את החשבונית בסופר אחרי שעברתם את הקופה ותגלו טעויות רק הקופה ראשית יכולה לעזור לכם ויש מצב טוב ששם כבר יש תור של לקוחות עצבניים בדיוק כמוכם ויצא שתתעקבו יותר זמןואל תשכחו שבסופר עובדים אנשים ממש כמוכם, לשות "פדיחות" לקופאית או לצעוק עליה רק מוצאי אותכם אפסים, לקופאית אין שום שליטה על המחירים שום סיבה לרמות אתכם, שמתם לב לבעיה כזאת או אחרת תעירו את תשומת ליבה לכך והיא כבר תפנה אתכם (או אליכם) את מי שצריך כדי לעזור.- - - תגובה אוחדה: - - -הכוונה היא שהוא יכול לפעול נגדם במישור האישי.לעורר מהומה קטנה יכולה ליצור הרתעה. בשלב הבא ניתן לפנות למקומון.אם אתה חושב שכשתחזור לחנות שבוע אחרי המהומה שלך ומנהל הסניף יגיד לעובדים "שיט הנה ההוא שעלה עלינו שבוע שעבר, רוצו לסדר את כל המחירים לפני שהוא שם לב ופונה למקומון" אז אתה חיי בסרט נערך 2014 ביולי 411 שנים על-ידי M1SH
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.