פורסם 2014 ביוני 1012 שנים קניתי SSD ואני רוצה להוסיף אותו למחשב נייח כך שהוא יהיה הארדדיסק הראשי ומה שיש לי כיום שיהיה המשני.איך אני אמור לחבר אותו מבחינת חיבורים פיזיים במחשב? ואיזה הגדרות בדיוק אני צריך לעשות בביוס?
פורסם 2014 ביוני 1112 שנים דבר ראשון אתה צריך לחבר את הSSD עם כבל SATA ללוח אם ואת הכבל POWER לספק כוח.דבר שני להגדיר בביוס AHCIדבר שלישי זה להתקין את המערכת ההפעלה על הSSD על מנת לשפר את הטעינה של המערכת ההפעלה.אחרי שהתקנת את הSSD אתה יכול לקרוא כאן http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide/2על מנת לשפר את המהירות של הSSD נערך 2014 ביוני 1112 שנים על-ידי almor12
פורסם 2014 ביוני 1112 שנים מחבר תודהלגבי הכבל חשמל ראיתי שיש לי אחד מיותר בתוך המחשב,לגבי הSATA,זה הכבל שאני צריך?http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=6775
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.