BUG ואחריות. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BUG ואחריות.


LoopXXX

Recommended Posts

יש לי GHS 1 מעל הראש רצועת הפלאסטיק מתחלקת לשניים כאשר אחת הרצועות נשברה מעייפות החומר וכתוצאה מזה נוצר שקע של שני החלקים השבורים בצורת V כלפי הראש. אחרי 10 דקות אי אפשר כבר להחזיק אותן על הראש כי נקודת הלחץ מתחילה לכאוב ממש. הבאתי את מוצר לבאג שעדיין תחת אחריות והם מצידם אמרו לי שאין אחריות לשברים אלא רק לחלקים שניתן לתקן כלומר כל האלקטרוניקה. המוצר לא שמיש פרט לכמה דקות בהתחלה... זה נשלח למעבדה בשביל ליראות אם אפשר לעשות משהו, ונאמר שהתיקון אם יהיה, יהיה בתשלום.

האם אני יכול לדרוש מוצר אחר דומה בטווח המחירים, זיכוי אולי או שאין מה לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון: התקשרו ואמרו שההלטה לתת לי 10% הנחה ברכישת מוצר הבא. כמה נדיב מצידם.

יש לציין שהאחריות היא לשנתיים אבל תאריך הרכישה היה לפני פחות משנה וחצי.

זה פשוט עצוב שכרגיל תמיד מנסים להתנער מאחריות על המוצר שהם משווקים והופך להיות לא שמיש דה פקטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב שתכיר את זכויותך כצרכן. "האחריות אינה כוללת שבר" היא אמירה ריקה מתוכן כל עוד השבר נגרם משימוש סביר במוצר. כדי להתנער מאחריות, על החנות להראות שהשבר נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר. אם למשל היית בא אליהם כאשר הפלסטיק מאחורי אחת האוזניות שבור, הם היו יכולים לטעון שמדובר בשבר שנגרם כתוצאה מנפילה (שימוש בלתי סביר לכל דעה), אך אם השבר הוא סימטרי באמצע הקשת אין להם שום עילה להתנער ממך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השבר הוא שבר שדומה לשברי כביש כשיש רעידת אדמה, כלומר מספר ערוצי שבר מקבילים כאלה. בכל מיקרה איך אני יכול להשיג את המגיע לי? (שזה אני מניח או החזר מלא (פחות סביר) או מוצר חלופי דומה/ זהה בערכו). הצעד ההבא שחשבתי עליו זה תלונה בפייס, עד כמה שזה ישנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלונה במועצה הישראלית לצרכנות עשוייה לעזור. בעצם, מנסיוני האישי (אם כי לא איתם), גם לבוא לחנות ולהבהיר למנהל שהתירוץ הזה של "שבר" לא עובד עליך, תוך התייחסות לאמור בחוק בעניין אחריות על מוצרים, עשוי לפתור את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי שולח מייל לתמיכה של חברה של המוצר עם והסבר.

לבוא לחנות ל יעזור לו כי העובדים לא ממש מסוגלים לעשות משהו ורק לתמיכה ולמעבדה יש משהו שהם יכולים לעזור לו, בכל מקרה המקסימום שאולי יעשו זה יותר הנחה למוצר אחר.

לעובדים אין יותר מה לעשות אם במעבדה אמרו שלא מתקנים מניסיון אישי (בתור אחד שעבד שם קצת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...