איך יודעים אם כרטיס עבר OVERCLOCK ? - עמוד 6 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך יודעים אם כרטיס עבר OVERCLOCK ?


rinki

Recommended Posts

  • תגובות 77
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אומניטק והנה באה הגנה מתביעת דיבר הם "לכאורה" הכי גנבים שיש - אתה מדבר על חברה שלא נותנת לך אפילו למכור למשהו אחר תוכנה שקנית בכמעט 20K מבלי שתשלם להם כמה אלפי שקלים "דמי תיווך" , בניגוד חמור למותר להם .

ואיך אני יודע מה מותר להם ..יש דבר כזה שנקרא FIRST RIGHT בOECD שאנחנו מתשייכים אליו . דבר זה לא קיים בארצות הברית ושמה מותר להם לעשות את זה אבל בשטח אירופה ושלנו כי אנחנו קשורים על ידי הסכמי הסחר הזה מותר לך למכור מה שבא לך למי שבא לך כל עוד זה רכוש קנוי שלך .

שאל את אומניטק מה הם חושבים על זה .

אין לי טעם לפתוח פה על יבואנים אחרים אבל בהחלט נתקלתי לא פעם וגם שרק באתי לקנות איך רשת מפורסמת שמתחילה ב K מתכחשת לאחריות שלה למרות שאין שום סיבה הגיונית שיעשו את זה .

אם תביא להם מוצר ללא נזק פיזי אז סבבה זה משהו אחד . אבל אם תביא כרטיס מסך שרוף חיצונית הם אפילו יכולים (אגב בצדק ) להפיל את זה על הנחשולים שקורים לחברת חשמל כל הזמן . ובאיזור השרון בו אני גר יש הרבה כאלה.

אגב אני אקח את זה עוד יותר רחוק . אני הייתי מצלם כל מוצר שאני שולח לאחריות לפני כן כדי שלא "יופיעו" לי פגמים שלא היו שמה קודם .

אם אתה רוצה לראות תחום בו אי כיבוד האחריות הוא הכי נפוץ תראה מה קורה עם תקלת ה SUDDENDEATH של ה S3 .

כל מי שקנה אצל יבואן מקביל וגם רשמי קיבל באיזה חצי שנה הכחשה גורפת לאחריות וטענה כי הכל בסדר ואין בעיה וכל זאת כי עד היום לא הודתה רשמית שיש לה אחריות לזה. יבואן מקבילים עד הרגע האחרון הפילו את זה על הקונה ורק לפני חצי שנה בערך היבואן הרשמי של החליף למי שבא עם התקלה הזו טלפונים במסגרת אחריות - כלומר כמעט שנה אחרי שהטלפון יצא לשוק .

מקרה דומה יכול עכשיו להתבטא בכרטיסי ה R9 שכן כרגע אין שום לקיחת אחריות משום גוף על הכמות המוגחכת של הנפלים שיש בכרטיסים האלה

מספיק שבטעות שרטתי קצת את הכרטיס כאשר הוצאתי אותי למתן אחריות ופוף ..עילה לדחיית אחריות עקב נזק פיזי .

אין מה לעשות . בארץ שלנו תודעת שירות זה לא משהו במקום כזה גבוה ( אולי בגלל שישי לא מעט שכן מנסים לעבוד עליהם ), ולכן אני מעדיף לפחות לקנות במקום שיש לו רקע בהתמודדות עם אחריות והחזרת מוצרים תקולים ללא אלף סיפורי לילה ולילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי אומניטק לא הבנתי את הקשר למימוש אחריות?

לגבי KSP, לי לא היתה בעיה איתם עדיין אבל אני מודע לזה שיש עליהם ביקורות שליליות, אני מאמין שחלק זה באשמת החנות\חברה\טכנאי או עובד אחר ואני מאמין שחלק גם באשמת הלקוח. אני מעדיף לשפוט כל מקרה לגופו, לא פעם ראיתי לקוחות שמתממים ומנסים לעקוץ וגם נתקלתי בטכנאים שלא היו מספיק בקיאים בשביל להבין תקלה או לעלות עליה.

לגבי שריטה על הכרטיס, זה נזק פיזי, היצרן לא יקבל את זה חזרה ואין סיבה שהחנות תקבל.

אני זוכר ש cd-log היו עוברים בדקדוק על כל לוח שהם היו מקבלים בחיפוש אחר שריטות או נזק פיזי אחר.. אין סיבה להחליף ללקוח ואז אחרי שהיצרן יקבל את הלוח מהם הוא יטען בצדק שאין מה לעשות עם זה.

נזק פיזי מבטל אחריות, זה חד משמעי.

לעומת זאת אתה יכול להתעקש שהמוצר ישלח ליצרן ואז אתה צריך להמתין כמה חודשים טובים עד שהתהליך מסתיים כי בד״כ יבואן מחליף ממלאי שלו והוא שולח ליצרן אחרי שמצטברת כמות שמשתלם לשלוח וזה לוקח זמן.

ואז אם היצרן יחליף תקבל אחר ואם לא אז לא.

מבחינת תודעת שירות בארץ, זה נגזרת של הלקוח הממוצע. וזה לא קשור לאחריות, אנחנו אוכלים מה שאנחנו מבשלים אבל אנחנו ישראלים אז אנחנו גם מספיק חצופים בשביל להתלונן על זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...