פורסם 2014 במאי 1411 שנים התקנון הינו בגדר פיקציה כאשר החוק עומד בסתירה אליו. אם תגיע לבית משפט עם הדבר הזה רק תביא מצגת של אינטל שממליצים על מתח מסויים וכנראה תזכה.
פורסם 2014 במאי 1411 שנים אתם קולטים שזה כמו להתלונן על מוצר שהמאוורר שלו מספק הבדל של 5 מעלות לרעה בקירור, נכון?גם את זה תיקחו לבית משפט אני מניח...
פורסם 2014 במאי 1411 שנים מה לעשות שלא כולם בקטע של פשוט להתכופף ולהציע את התחת כשמנסים לדפוק אותם, כפי שמשתמע מדבריך שאתה היית עושה.
פורסם 2014 במאי 1411 שנים בכלל לא היה אכפת לי. אדישות מוחלטת. מוצר מאותו חברה, בעל ביצועים זהים, ובעל אותו שווי כספי על האגורה. נערך 2014 במאי 1411 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 במאי 1411 שנים אם כך, האם בפעם הבאה שתלך להחליף זכרונות במסגרת האחריות, תסכים לקבל תמורתם עז? מוצר בעל אותו שווי כספי על האגורה.
פורסם 2014 במאי 1511 שנים אתם יורדים לפסים אישיים על שטות ... אני מקווה לסכם ולעצור את זה בלהגיד שיש אנשים שאכפת להם ויש כאלו שלא ... למה? כי אנחנו שונים ...העיקר תהיו מרוצים מההחלטות שלכם זה הכי חשוב!
פורסם 2014 במאי 1511 שנים אם כך, האם בפעם הבאה שתלך להחליף זכרונות במסגרת האחריות, תסכים לקבל תמורתם עז? מוצר בעל אותו שווי כספי על האגורה.יופי של השוואה דבילית!!!
פורסם 2014 במאי 1611 שנים מחבר אני לא מבין למה כל דיון בפורום הזה שמגיע לחילוקי דעות אנשים מתחילים להיות תוקפניים ! אני חושב שיש הרבה מטען בעניין הKSP וכל אלה שמעירים למה אנחנו כל הזמן מתלוננים על KSP רק כי להם זה לא קרה עדייןמתישהו כבר נראה אותכם פותחים דיון גם כן ! .. לעניין ההחלפה בעד מוצר שווה ערך - מסכים שזה לא נוח אבל בתור אחד שלאבא שלו יש עסק פרטי אני יכול להבין איך הוא יכול להיות תקוע כשהוא כבר לא יכול להשיג את אותו המוצר ... אין לי תלונות בעניין אן כי אני כן מאוכזב מבחינת העיצוב של הדגם שקבלתי ( וכן לאנשים כן אכפת שהמחשב שלהם יראה טוב אז לא להעיר על הנושא בבקשה) בכל מקרה נראה לי שהדיון כבר הולך לכיוון אחר וכבר מיצינו את הדיון .. המלצה אישית : פשוט שימו דגש על אחריות בחנות שאתן קונים ממנה ולא על המחיר
פורסם 2014 במאי 1611 שנים דעתי לגבי המקרה שלך היא כזו:האחריות היא מול Corsair הבינלאומית דרך היבואן שלהם בארץ. KSP לא אמורה להיות צד בעניין (אלא אם הם מייבאים בעצמם את מוצרי Corsair שהם מוכרים). נראה שבמקרה זה, משום שהזכרונות הספציפיים שלך לא במלאי אצלם, ואולי כבר לא מיובאים כלל, על מנת לחסוך התעסקות לעצמם ו/או זמן המתנה עבורך, הגיעו להסדר עם היבואן להחליף לך במוצר הכי קרוב שקיים במלאי ולהתחשבן אחר-כך.אני לא רואה בעצם הפעולה משהו פסול, ואני לא חושב שזה נעשה מתוך איזושהי כוונה לדפוק אותך ולספק לך מוצר נחות. מה שכן, לדעתי מן הראוי ליידע את הלקוח מראש כשמחליפים במוצר דומה אך לא זהה ולהסביר מדוע זה נעשה.מוסר ההשכל שלי מהסיפור שלך שונה במעט מזה שלך. אני דווקא חושב שאין שום דבר פסול בלהסתכל קודם על המחיר ואז על האחריות, כי אתה צריך להביא בחשבון שברגע האמת - אתה לא באמת יכול לדעת איך תתנהל חנות כזו או אחרת, ומה תקבל, כי זה תלוי בגורמים רבים מעבר לרצון הטוב של בעל החנות לשרת את הלקוח.העצה שאני יכול לתת היא - אם יש משהו מסוים שעקרוני עבורך, תתעקש עליו ברגע האמת של הקנייה / החלפה, ואל תבוא בדיעבד לברר האם היה מקום להתעקשות או לא. אולי חלק לא יבינו למה מראה הזכרונות צריך להיות קריטריון, אבל זה לא משנה - זה בהחלט מאפיין גלוי ומשמעותי שזכותך להתעקש עליו. ייתכן שאם היית פונה לKSP ומבהיר להם את הנקודה - היו משיגים עבורך את הקיט המדויק, אפילו אם זה היה אומר שתצטרך לחכות חודש פלוס (ואז יכולת להחליט בעצמך האם שווה לך או לא).
פורסם 2014 במאי 1611 שנים דעתי לגבי המקרה שלך היא כזו:האחריות היא מול Corsair הבינלאומית דרך היבואן שלהם בארץ. KSP לא אמורה להיות צד בעניין (אלא אם הם מייבאים בעצמם את מוצרי Corsair שהם מוכרים). נראה שבמקרה זה, משום שהזכרונות הספציפיים שלך לא במלאי אצלם, ואולי כבר לא מיובאים כלל, על מנת לחסוך התעסקות לעצמם ו/או זמן המתנה עבורך, הגיעו להסדר עם היבואן להחליף לך במוצר הכי קרוב שקיים במלאי ולהתחשבן אחר-כך.הכל טוב ויפה בתנאי שהוא מקבל מוצר באותו שווי ערך שהיה לו ... אם KSP מקבלת החזר מCROSAIR על מוצר X שעלותו 100 ונותנת ללקוח מוצר Y שעלותו 90 אז הם הכניסו לכיסם 10 שקל ... אני לא רואה בעצם הפעולה משהו פסול, ואני לא חושב שזה נעשה מתוך איזושהי כוונה לדפוק אותך ולספק לך מוצר נחות. מה שכן, לדעתי מן הראוי ליידע את הלקוח מראש כשמחליפים במוצר דומה אך לא זהה ולהסביר מדוע זה נעשה.מוסר ההשכל שלי מהסיפור שלך שונה במעט מזה שלך. אני דווקא חושב שאין שום דבר פסול בלהסתכל קודם על המחיר ואז על האחריות, כי אתה צריך להביא בחשבון שברגע האמת - אתה לא באמת יכול לדעת איך תתנהל חנות כזו או אחרת, ומה תקבל, כי זה תלוי בגורמים רבים מעבר לרצון הטוב של בעל החנות לשרת את הלקוח.העצה שאני יכול לתת היא - אם יש משהו מסוים שעקרוני עבורך, תתעקש עליו ברגע האמת של הקנייה / החלפה, ואל תבוא בדיעבד לברר האם היה מקום להתעקשות או לא. אולי חלק לא יבינו למה מראה הזכרונות צריך להיות קריטריון, אבל זה לא משנה - זה בהחלט מאפיין גלוי ומשמעותי שזכותך להתעקש עליו. ייתכן שאם היית פונה לKSP ומבהיר להם את הנקודה - היו משיגים עבורך את הקיט המדויק, אפילו אם זה היה אומר שתצטרך לחכות חודש פלוס (ואז יכולת להחליט בעצמך האם שווה לך או לא).
פורסם 2014 במאי 1611 שנים אני לא מבין למה אתם מתעקשים על המראה של הזכרונות בכלל. זו לא הסוגיה פה.מה שקרה הוא שהיו לו זכרונות של 1.5 וולט ועכשיו יש לו זכרונות של 1.65 וולט.ואם מחפשים השוואה לעשות, אז הייתי אומר שזה כאילו הלך לו 660 Ti והוא קיבל במקומו 660 עם OC.כביכול אותם ביצועים אבל סביר להניח שהרכיב החדש יעבוד תחת עומס גדול יותר, עם יותר פליטת חום ועם חיים קצרים יותר.
פורסם 2014 במאי 1611 שנים לא רק הזכרונות יתחממו יותר, ב 1.65v בהנחה שהמעבד הוא sb ומעלה, גם המעבד יתחמם יותר
פורסם 2014 במאי 1611 שנים ואני לא מבין למה את מופתעים מKSP. לדעתי הוא יכול להגיד תודה שהחליפו לו בכלל.. אני קניתי מהם מוצר שהיה תקול ולא רצו בכלל להחליף. נערך 2014 במאי 1611 שנים על-ידי ABL
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.