פורסם 2014 במאי 611 שנים ABL למה אתה כותב ככה?KSP עוד לא החזירותשובה לבחור בכלל. הוא מימש אחריות ובא לשאול שאלה, זה לא שהם ענו לו שהם לא יחליפו לדגם אחר כלל.
פורסם 2014 במאי 611 שנים ^כי להרבה אנשים יש עבר איתם...^יותר מדי שמועות בזמן האחרון על זיכורונות של corsair ופגמים , זה המקרה הרביעי אם אני לא טועה שאני קורא עליו בפורום בחצי שנה האחרונה מדאיג משהו..
פורסם 2014 במאי 611 שנים מחבר אני לא חושב שיש לי בכלל קייס יותר כי פתחתי את הזכרונות והסיבה לכך היא מהעבר שלי עם KSPאני חייל ועד ועד שאני יגיע הביתה כדי לנסוע לKSP ולשמוע אותם אומרים לי שאין מה לעשות זה בזבוז של זמן בשביליומהעבר שלי איתם זה מה שהולך לקרות כמובן שיש הפקת לקחים ואני לא קונה יותר מהחברה הזאתוראו הוזהרתם גם אתם - עדיף להשים אפילו 30% יותר על מוצר לפעמים ! ולקבל שירות שיבטיח אחריות ושירות מאשר לפנות להכי זול כי לפעמים זול זה הכי יקר כמובן שהיום כבר יש לי אלטרנטיבה - TMS (אלא אם יום אחד גם הם כבר לא יהיו נחמדים ואז אנחנו בבעיה ) אבל עד אז אני תקוע עם מה שקניתי בKSP
פורסם 2014 במאי 611 שנים ABL למה אתה כותב ככה?KSP עוד לא החזירותשובה לבחור בכלל. הוא מימש אחריות ובא לשאול שאלה, זה לא שהם ענו לו שהם לא יחליפו לדגם אחר כלל.בלי קשר למקרה הזה יש המון בעיות איתם ומספר מקרים שקרו לי ולא אחזור עליהם כי כבר כתבתי עליהם בפורום.^כי להרבה אנשים יש עבר איתם...^ יותר מדי שמועות בזמן האחרון על זיכורונות של corsair ופגמים , זה המקרה הרביעי אם אני לא טועה שאני קורא עליו בפורום בחצי שנה האחרונה מדאיג משהו..זה לא שמועות אם זה אנשים שמדווחים בפועל על מה שקרה. העיניין הוא שהרבה מאוד קונים קורסייר ולא ADATA לדוגמא לכן סטטיסטית תשמע על יותר בעיות בקורסייר.
פורסם 2014 במאי 611 שנים ^ זה גם הסבר ^ לא יודע מספרים מדויקים ואם בכלל אפשר לדעת כזה דבר , אבל אני בספק אם קורסאיר נמכר בכאלה כמויות שיצדיקו מספר רב כ"כ של תלונות בכל זאת ארצנו הקטנטונת..רק תחושת בטן שלי ואני כבר מתחיל לסלוד מהם.
פורסם 2014 במאי 711 שנים וראו הוזהרתם גם אתם - עדיף להשים אפילו 30% יותר על מוצר לפעמים ! ולקבל שירות שיבטיח אחריות ושירות מאשר לפנות להכי זול כי לפעמים זול זה הכי יקרמבחינה סטטיסטית זה כנראה לא נכון. אם ההבדל הוא באמת 30%, עדיף לשלם 30% פחות. ברוב המקרים ההבדל הוא קטן יותר מ30%.
פורסם 2014 במאי 711 שנים כנ״ל אצלי ... החלפתי זיכרונות Crosair dominator 2x4gb 1600כי היה להם בעיית מגעים חמורה שהתברר כנכונה ... קיבלתי אותן זיכרונות מ KSP כמובן לאחר קצת טירטורים ... ממליץ לפותח התרד ליצור קשר עם Crosair במייל ולהסביר להם את המצב ... זאת לאחר שקרוסאיר נותנים אחריות לכל החיים ... שווה בדיקה !
פורסם 2014 במאי 711 שנים מעניין גם אני פתחתי פה שרשור בפורומים בנוגע לסט זכרונות שקניתי ב KSP CORSAIR Vengeance Pro 16GB (2 x 8GB)סך הכל הם עובדים טוב אבל קרה לי מספר פעמים בודדות שקיבלתי מסכים כחולים והודעה שיש בעיה בזכרונות ובהרצה של בדיקות לזכרון התוכנות מאשרות בעיה בזכרונות בעיה ספציפית בטווחים של הזכרון שחוזרת שוב בכל בדיקה עדיין לא ניגשתי ל KSP לדווח להם על העניין כי בחצי שנה האחרונה קיבלתי מסך כחול רק איזה פעמיים בגלל הזכרונות מעניין מה התהליך שאני צפוי לו אני במקומך לא הייתי מסכים לסט זכרונות שהראת הוא בכלל נראה שונה לגמרי אתה קנית סדרה איכותית מעוצבת ומציעים לך משהו מעולם אחר בכלל לא ברור לי מה זה העניין הזה שאתה צריך לקחת מה שמציעים לך ששוכב אצלהם במלאי לזכרונות יש אחריות ואחריות לכל החיים לפי מה שכתוב אני הייתי דורש אותם הזכרונות במדוייק רק זוג שעובדבמקרה הזה הייתי מעדיף לבצע RMA דרך האתר שלהם ולא דרך KSP.http://corsair.force.com/
פורסם 2014 במאי 711 שנים חבל שלא רואים את החתימה של guylederer0: זה די הגיוני ש KSP יימכרו משומש. לי הם מכרו לוח אם משומש שגם שהיה תקול. בהתחלה לא שיערתי שזה יכול להיות אבל כשפתחתי את הקופסא של של הלוח וחפשתי בחוברת שלו איך מחברים שם איזה משהו (לא זוכר מה) מצאתי שכל החוברת שלו מקושקשת בעט ורשמו שם מלא מספרי טלפון וכל מיני שטויות. המפגרים האלה לא טרחו אפילו להעלים ראיות.. לקוח מהדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/threads/368768-%D7%94%D7%90%D7%9D-KSP-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%A9?p=3366775#post3366775
פורסם 2014 במאי 711 שנים ABL למה אתה כותב ככה?KSP עוד לא החזירותשובה לבחור בכלל. הוא מימש אחריות ובא לשאול שאלה, זה לא שהם ענו לו שהם לא יחליפו לדגם אחר כלל.לא. מה שהם עשו זה לתת לבחור חלק תחליפי בטענה שהוא שווה ערך, בלי לבדוק (או לפחות בלי ליידע אותו) האם החלק בכלל יתאים למערכת שלו, במקרה הזה בגלל המתחים, בכדי שהוא ירד מהם והסיפור ייסגר. זו לא התנהלות תקינה בשום קנה מידה, לא מבחינת החוק ובטח שלא מבחינת דרך ארץ. לא הייתם טוענים ש"בסה"כ הביאו לו מוצר קצת שונה" אם הוא היה מביא לוח DDR2 להחלפה והיו מביאים לו לוח DDR3 "שווה ערך", נכון? אבל אני יודע בוודאות שגם לזה הם מסוגלים, כי הם ניסו זאת פעם איתי (עבור מחשב ישן המשמש את ההורים), ועוד הייתה להם החוצפה להציע לי זכרונות תואמים ללוח החדש "בהנחה". אחד המוכרים אף הרחיק לכת וניסה לטעון שמותר להם מבחינה חוקית לעשות את זה כי מדובר ברכיב דומה ששוויו הכספי דומה גם הוא.המסקנה שאני מקווה שאנשים יקחו מהדיון הזה היא לעולם לא לצאת מחנות עם "חלק חליפי" בלי לבדוק קודם את איכותו, שוויו ותאימותו בכל הכלים האפשריים (לרבות פורום זה), וזה כמובן תקף לכל חנות.
פורסם 2014 במאי 811 שנים פיייייייייייי איזה מג'נונים אתם. אני לא מאמין שזה שזה גם דיון שנהיה אנטי KSP חח. חנות גרועה, אבל איך הפכתם את הסיפור. יש פה סנטימנט מובהק נגדם. נערך 2014 במאי 811 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 במאי 811 שנים מעניין מאוד למה, כל מי שקורא ונפגע בעבר מKSP נותן את דעתו. אני נייטרלי, בינתיים רק רכשתי דרכם ולא יצא לי לממש אחריות
פורסם 2014 במאי 811 שנים חבל שלא רואים את החתימה של guylederer0: זה די הגיוני ש KSP יימכרו משומש. לי הם מכרו לוח אם משומש שגם שהיה תקול. בהתחלה לא שיערתי שזה יכול להיות אבל כשפתחתי את הקופסא של של הלוח וחפשתי בחוברת שלו איך מחברים שם איזה משהו (לא זוכר מה) מצאתי שכל החוברת שלו מקושקשת בעט ורשמו שם מלא מספרי טלפון וכל מיני שטויות. המפגרים האלה לא טרחו אפילו להעלים ראיות.. לקוח מהדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/threads/368768-%D7%94%D7%90%D7%9D-KSP-%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%A9?p=3366775#post3366775 ובכן לפי מה שאני נוכחתי לדעת הם שינו את הגישה שלהם והם יחסית בסדר גמור היום הדברים שאתה אומר קשה לי להאמין שזה עדיין נכון היום. לפותח התרד שמע יש לך מוצר A ואתה קיבלת מוצר B למה לא התעקשת לקבל את אותו מוצר? זה לא מובן לי. גם אני קניתי מספר פעמים ב KSP ולא היו לי בעיות .כאשר אתה קונה מאיזה חנות (לא רק KSP) תבדוק באינטרנט מה אתה אמור לקבל ואיך לזהות את מקוריות ושלמות וסוג המוצר ורק לאחר שאתה מודע למה שאתה הולך לקבל תבדוק את שלמותו ותקינותו בחנות . נערך 2014 במאי 811 שנים על-ידי Nir666
פורסם 2014 במאי 811 שנים כשמתקלקל לך רכיב שקנית בחנות "טובה" ואין להם תחליף זהה (וזה מצב אפשרי שכן לא מייצרים רכיבי מחשב לנצח), אתה מצפה שיגידו לך "אין לנו תחליף זהה, אז קבל חלופה קצת יותר טובה", ולא שתתנהל שיחה בסגנון "אין לנו רכיב זהה, אז קבל את הרכיב השונה הזה במקום" - "אבל בדקתי והרכיב שאתה מציע נחות\לא מתאים" - "טוב עלית עלינו אבל ממילא התקנון שלנו שהחתמנו אותך עליו מאפשר לנו לתת לך חלופות חלשות יותר, אז תגיד תודה ותשתוק".
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.