פורסם 2014 באפריל 1811 שנים המחשב נקנה לפני מספר חודשים בודדים ב-TMS וכרגע המצב בעייתי מאוד.המפרט : http://www.tms.co.il/preview/spec/pz4xm3j9/1מקבל BLUE-SCREENS ללא הפסקה וקורס, נדלק מעצמו לפעמים לאחר כיבוי.היה שלב בו לא נפתחו כלל תוכנות כגון SKYPE, STEAM ודומים. גם לאחר מחיקה והתקנה מחדש - התוכנות קרסו מיד עם הנסיון להפעיל אותם, שום דבר לא עזר חוץ מפרמוט.מצורפים כמה שגיאות שצילמתי, אולי יעזרו לכם להבין במה מדובר פה.תודה.[ATTACH=CONFIG]5688[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5690[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5691[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5692[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5689[/ATTACH] נערך 2014 באפריל 1811 שנים על-ידי itaylevi
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים זה וינדוס מקורי?זה נראה כמו בעיה בהארד דיסק? ניסית לפרמט את ההארד דיסק?היה לי באחד המחשבים בבית מקרה דומה ואחרי שהחלפתי לו את הארד דיסק, הפסיקו המסכים הכחולים.אם יש לך עדיין אחריות כדאי לנצל את זה.
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים האפשרות הכי טובה היא פשוט לממש אחריות.בגדול, אם אכן מדובר בבעיית חומרה, הרי שיכולה להיגרם מהלוח, מהמעבד, מהזיכרון, מספק הכח, מהדיסק הקשיח או מטמפרטורות גבוהות מדיי. אם בכל זאת אתה רוצה למצוא את מקור הבעיה בעצמך:1. בדוק את הזיכרון עם +memtest86.2. בדוק את הדיסק הקשיח עם התוכנה של היצרן ועם MHDD.3. בדוק את הטמפרטורות והמתחים במנוחה ובעומס.4. תנסה להפעיל את המחשב עם כרטיס המסך המובנה ולא עם כרטיס המסך החיצוני ותראה אם הבעיה חוזרת.5. נסה להפעיל את המחשב ממערכת הפעלה live כלשהי ותראה אם גם שם יש בעיות.6. בדוק פיזית את המחשב - שכל הקבלים תקינים (לא מנופחים/מפוצצים) על הלוח וכרטיס המסך, שכל הכבלים מחוברים כמו שצריך, שכל המאווררים מסתובבים בחופשיות וכד'.הייתי מציע לך לבצע בדיקת מאמץ למחשב, אבל אתה טוען שלא ממש ניתן לעבוד עם המחשב (כל הזמן יש קריסות).
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים מצטרף לפותח האשכול גם אני קניתי לא מזמן מחשב חדש מ TMS ,וגם אני חווה ממש הרבה blue screen-ים וכשהשוואתי איתו, התברר שיש לנו את אותו זכרון והארד דיסק :Crucial 8GB DDR3 1600MhzSamsung SSD 840 EVO 120GB SATA3 2.5 inch .הנה ה bluescreen שחטפתי :==================================================Dump File : 041714-15927-01.dmpCrash Time : 17/04/2014 15:58:02Bug Check String : MEMORY_MANAGEMENTBug Check Code : 0x0000001aParameter 1 : 00000000`00000411Parameter 2 : fffff6fc`80613260Parameter 3 : f5b00000`46785882Parameter 4 : fffff680`0006ec63Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\041714-15927-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,920Dump File Time : 17/04/2014 16:02:46====================================================================================================Dump File : 041214-14742-01.dmpCrash Time : 12/04/2014 23:00:56Bug Check String : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREABug Check Code : 0x00000050Parameter 1 : fffffac0`068c40d8Parameter 2 : 00000000`00000000Parameter 3 : fffff800`02ef7cf0Parameter 4 : 00000000`00000005Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\041214-14742-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,920Dump File Time : 12/04/2014 23:05:29====================================================================================================Dump File : 040914-14960-01.dmpCrash Time : 08/04/2014 00:10:12Bug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTIONBug Check Code : 0x0000003bParameter 1 : 00000000`c0000005Parameter 2 : fffff800`02e6d063Parameter 3 : fffff880`088e3060Parameter 4 : 00000000`00000000Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\040914-14960-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,920Dump File Time : 09/04/2014 13:11:01====================================================================================================Dump File : 040314-15178-01.dmpCrash Time : 03/04/2014 23:22:27Bug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTIONBug Check Code : 0x0000003bParameter 1 : 00000000`c0000005Parameter 2 : fffff800`02ea1054Parameter 3 : fffff880`07c50de0Parameter 4 : 00000000`00000000Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\040314-15178-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,920Dump File Time : 03/04/2014 23:24:00====================================================================================================Dump File : 030614-3697-01.dmpCrash Time : 06/03/2014 21:25:23Bug Check String : IRQL_NOT_LESS_OR_EQUALBug Check Code : 0x0000000aParameter 1 : fffffa81`07a27410Parameter 2 : 00000000`00000002Parameter 3 : 00000000`00000000Parameter 4 : fffff800`02eaea83Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\030614-3697-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,752Dump File Time : 06/03/2014 21:26:12====================================================================================================Dump File : 030614-3666-01.dmpCrash Time : 06/03/2014 01:23:38Bug Check String : DRIVER_POWER_STATE_FAILUREBug Check Code : 0x0000009fParameter 1 : 00000000`00000003Parameter 2 : fffffa80`08bb7b40Parameter 3 : fffff800`00b9c4d8Parameter 4 : fffffa80`06a1b010Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\030614-3666-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 1,220,408Dump File Time : 06/03/2014 01:24:24====================================================================================================Dump File : 030514-3775-01.dmpCrash Time : 05/03/2014 15:11:10Bug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTIONBug Check Code : 0x0000003bParameter 1 : 00000000`c0000005Parameter 2 : fffff800`02ec2063Parameter 3 : fffff880`07fe2060Parameter 4 : 00000000`00000000Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\030514-3775-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,752Dump File Time : 05/03/2014 16:46:55====================================================================================================Dump File : 030214-3338-01.dmpCrash Time : 02/03/2014 22:28:36Bug Check String : REFERENCE_BY_POINTERBug Check Code : 0x00000018Parameter 1 : fffffa80`06715200Parameter 2 : fffffa80`067ec640Parameter 3 : 00000000`00000001Parameter 4 : 00000020`00000000Caused By Driver : ntoskrnl.exeCaused By Address : ntoskrnl.exe+71f00File Description : NT Kernel & SystemProduct Name : Microsoft® Windows® Operating SystemCompany : Microsoft CorporationFile Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)Processor : x64Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\030214-3338-01.dmpProcessors Count : 4Major Version : 15Minor Version : 7600Dump File Size : 281,752Dump File Time : 02/03/2014 22:29:23==================================================נראה לי שאני פשוט אדבר עם קיריל ואנסה לממש אחריות, מה אתם אומרים ?
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים מחבר האפשרות הכי טובה היא פשוט לממש אחריות.בגדול, אם אכן מדובר בבעיית חומרה, הרי שיכולה להיגרם מהלוח, מהמעבד, מהזיכרון, מספק הכח, מהדיסק הקשיח או מטמפרטורות גבוהות מדיי. אם בכל זאת אתה רוצה למצוא את מקור הבעיה בעצמך:1. בדוק את הזיכרון עם +memtest86.2. בדוק את הדיסק הקשיח עם התוכנה של היצרן ועם MHDD.3. בדוק את הטמפרטורות והמתחים במנוחה ובעומס.4. תנסה להפעיל את המחשב עם כרטיס המסך המובנה ולא עם כרטיס המסך החיצוני ותראה אם הבעיה חוזרת.5. נסה להפעיל את המחשב ממערכת הפעלה live כלשהי ותראה אם גם שם יש בעיות.6. בדוק פיזית את המחשב - שכל הקבלים תקינים (לא מנופחים/מפוצצים) על הלוח וכרטיס המסך, שכל הכבלים מחוברים כמו שצריך, שכל המאווררים מסתובבים בחופשיות וכד'.הייתי מציע לך לבצע בדיקת מאמץ למחשב, אבל אתה טוען שלא ממש ניתן לעבוד עם המחשב (כל הזמן יש קריסות).וודאי שאקח את המחשב לTMS ואראה מה הם אומרים, זה עוד לא נסה מהסיבה הפשוטה שאין לי ממש זמן.בניגוד למה שהבנת, המחשב לא מקבל קריסות כל הזמן, אנסה לבצע בדיקת מאמץ. איך אתה ממליץ לעשות אותה?
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים בדיקת מאמץ אפשר לעשות עם תוכנה כמו OCCT.אתה כתבת:מקבל BLUE-SCREENS ללא הפסקה וקורס, נדלק מעצמו לפעמים לאחר כיבוי.ואז כתבת:בניגוד למה שהבנת, המחשב לא מקבל קריסות כל הזמן,אז כל כמה זמן יש קריסה? פעם בשעה? פעם ביום? בפעם בשבוע?
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים תסיר את תוכנת האבטחה של bit defender http://www.bitdefender.com/support/how-to-uninstall-bitdefender-333.html
פורסם 2014 באפריל 1811 שנים מחבר בדיקת מאמץ אפשר לעשות עם תוכנה כמו OCCT.אתה כתבת:ואז כתבת:אז כל כמה זמן יש קריסה? פעם בשעה? פעם ביום? בפעם בשבוע?משהו כמו פעם ביום.
פורסם 2014 באפריל 1911 שנים מחבר כרגע המחשב מסרב לעלות, כל מה שאני מקבל זה את הרקע של שולחן העבודה והמסך פשוט מאוד מהבהב (שחור, רקע שולחן עבודה, שחור, רקע שולחן עבודה וחוזר). אומר לכם משהו?
פורסם 2014 באפריל 1911 שנים מחבר אוקי, זה מאוד מוזר. הצלחתי איכשהו להגיע לפתיחת user חדש, ושם הכל עובד מצויין. ברגע שאני מחליף בחזרה לuser הראשי המקורי, חוזרים ההבהובים ולמעשה לא ניתן להשתמש בו. מה יכול לגרום לדבר כזה? אני מניח שזה אך ורק תוכנה ולא חומרה.
פורסם 2014 באפריל 1911 שנים אם אין בעיות בכלל עם המשתמש החדש, הרי שמדובר בבעיית תוכנה בלבד. יכול להיות שבמשתמש המקורי רצה תוכנה כלשהי ברקע שגורמת לבעיות האלו. אם לא ניתן בכלל להשתמש בחשבון של המשתמש המקורי בכדי לבדוק אילו תוכנות רצות, הדבר הפשוט ביותר שאתה יכול לנסות הוא להסיר את התוכנות המותקנות במחשב ובכל פעם לבדוק האם זה פתר את הבעיה עם המשתמש המקורי (הסרת תוכנה במשתמש החדש -> החלפת משתמש למשתמש המקורי ובדיקה האם הכל תקין. לא עזר - לנסות שוב).אגב, לפני שאתה מתחיל להסיר תוכנות, אני מציע שתריץ סריקות עם אנטי-וירוס ותוכנות נגד תוכנות-זדוניות/רוגלות/תולעים בכדי להיות בטוח שהמחשב שלך "נקי". בנוסף לתוכנת האנטי-וירוס, אני אישית משתמש ב SUPERAntiSpyware Free Edition, ב Malwarebytes Anti-Malware וב HitmanPro, אז אולי כדאי לך לנסות אותן.
פורסם 2014 באפריל 1911 שנים מחבר אם אין בעיות בכלל עם המשתמש החדש, הרי שמדובר בבעיית תוכנה בלבד. יכול להיות שבמשתמש המקורי רצה תוכנה כלשהי ברקע שגורמת לבעיות האלו. אם לא ניתן בכלל להשתמש בחשבון של המשתמש המקורי בכדי לבדוק אילו תוכנות רצות, הדבר הפשוט ביותר שאתה יכול לנסות הוא להסיר את התוכנות המותקנות במחשב ובכל פעם לבדוק האם זה פתר את הבעיה עם המשתמש המקורי (הסרת תוכנה במשתמש החדש -> החלפת משתמש למשתמש המקורי ובדיקה האם הכל תקין. לא עזר - לנסות שוב).אגב, לפני שאתה מתחיל להסיר תוכנות, אני מציע שתריץ סריקות עם אנטי-וירוס ותוכנות נגד תוכנות-זדוניות/רוגלות/תולעים בכדי להיות בטוח שהמחשב שלך "נקי". בנוסף לתוכנת האנטי-וירוס, אני אישית משתמש ב SUPERAntiSpyware Free Edition, ב Malwarebytes Anti-Malware וב HitmanPro, אז אולי כדאי לך לנסות אותן.זה בדיוק מה שעשיתי.לאחר הסרה של Classic Shell, uTorrent ו-BitDefender, הבעיה נפתרה.נראה אם אני עדיין אקבל BSOD.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.