עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

שגיאה בRDC רק בחיבור בין 2 מחשבים ספציפיים ברשת

Featured Replies

פורסם

שלום, יש לי מחשב שאני רוצה להשתמש בו אך ורק כקליינט RDC למחשב עבודה אחר. על המחשב יש התקנה חדשה של WIN7 והסרבר גם הוא WIN7

כרגע יש 3 מחשבים בבית (A,B,C)

A (ווינדוס8.1) יכול להתחבר לכולם

B (ווינדוס 7) יכול להתחבר לכולם

C (ווינדוס 7) יכול להתחבר רק לA

הודעת השגיאה שמופיעה היא

Ctv5crx.png

ניסיתי כמה פתרונות שאמרו ברשת אבל אף אחד מהם לא עזר (כולל חיבור קווי במקום האלחוטי שקיים כרגע)

פורסם

אין פה שום קשר המדיה של התקשורת בין שני המחשבים (אם זה כבל נחושת או באוויר).

תפרט איזה פתרונות בדקת.

פורסם
  • מחבר

1.לשנות לחיבור קווי זה אחד הפתרונות שהציעו ברשת

דברים שניסיתי-

א.בgroup policy לאפשר את

Computer Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Remote Desktop Services\Remote Desktop Session Host\Security\Require use of specific security layer for remote connections

ולקבוע כRDP

ב.לבדוק ברג'יבסטרי בשרת תחת

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\TermService\Parameters

אם יש שם מפתחות הצפנה (לא היו)

ג.ב group policy תחת

Computer Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Remote Desktop Services\Remote Desktop Connection Client\Configure server authentication for client.

לאפשר always connect even when authentication fails בקליינט

בנוסף,ההודעה מופיע ברגע החיבור ולא אחרי זמן מסויים כמו שקורה לאנשים מסויימים

נערך על-ידי Diabetus

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.