איזה סניף KSP במרכז הכי מומלץ מבחינת שירות? או שכבר עדיף פי.סי. סנטר? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה סניף KSP במרכז הכי מומלץ מבחינת שירות? או שכבר עדיף פי.סי. סנטר?


Zedik

Recommended Posts

עקב נסיון חד פעמי רע וביקורות שליליות, אני לא מתקרב לאף סניף KSP.

אולם אני כרגע לפני קניית רמקולים למחשב מדגם GigaWork T20 II, והמחיר הזול ביותר לפי ZAP הוא של KSP במחיר 420 ש"ח. החנות הבאה הזולה ביותר היא פי.סי. סנטר ברשל"צ במחיר 473 ש"ח. מאחר ואני גר בגוש דן, הרבה יותר נוח לי לרכוש מאחד הסניפים של KSP במחיר זול יותר, אבל אני עדיין חושש ונרתע מלהתקרב לרשת הזו. אך מאחר והבנתי שיש סניפים שלהם שבהם השירות טוב יותר, אני מוכן לשקול שוב.

אני כרגע רואה שהרמקולים האלה נמצאים במלאי רק בסניף המסגר. איך הסניף הזה? או שבכל זאת עדיף לרכוש בפי.סי. סנטר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בPCoffee Shop השירות הכי טוב שקיבלתי בחיים.

איך שאתה מגיע, פותחים לך שולחן, מגישים לך קפה ועוגה, והמחיר רק פי 2 מכל מקום אחר.

עכשיו ברצינות.

מה שירות? על רמקולים?

מה כבר יכול להיות?

קנה איפה שזול ונוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שירות? על מאוורר של מארז חדש שנקנה ב-KSP ושהגיע מהחנות עם חוט חשמל קרוע ולא עבד? צודק, זה גם מה שחשב הטכנאי ב-KSP רישפון (או שפיים, כבר לא זוכר). "מי מבטיח לי שאתה לא קרעת את הכבל בעצמך?". רק לאחר שהשיחה כבר עלתה קצת לטונים גבוהים עקב עזות המצח של הטכנאי שכבר עבר להאשמות מפורשות שלי בקריעה של החוט, הוא עשה טובה, ונתן לי מאוורר משומש מהמדף שמאחוריו. מאוורר פשוט יותר מהמקורי של המארז , ללא אינדיקציה על הסל"ד שלו (שני חוטים במקום 3). רק לאחר פניה למנהל הסניף קיבלתי התנצלות על התנהגות הטכנאי, ומאוורר שפורק ממארז זהה שהיה בתצוגה.

להזכירך, מדובר במאוורר למארז שעולה 30 שקל. בשביל זה הגעתי עד למנהל! אז מה יקרה אם הרמקולים ישווקו חיים לאחר שבוע? גם אז הטכנאי ישאל אותי איך הוא יכול להיות בטוח שאני לא שברתי משהו, במקום לסתום את הפה ולהחליף במסגרת האחריות?

klayton תודה, אבל זיגזג יקרים ומעט רחוקים. הקישור שנתת לשירשור ההמלצות טוב, אבל אין שם איזכור לסניפי KSP בתל אביב, או לפי.סי. סנטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהודעתי הראשונה אפשר להבין שדווקא להיפך, אני נרתע מ-KSP ומעדיף לא לקנות דרכם. הבעיה היא שיש רק מספר חנויות מאוד מצומצם שמוכר את הרמקולים האלה בקרבתי. KSP הם הזולים ביותר, ונמצאים כ-5 דקות מהבית, ופי.סי. סנטר שנמצאים ברשל"צ ורחוקים יותר. כל שאר החנויות מוכרות את הרמקולים במחיר הרבה יותר גבוה.

אני מעדיף לא להזמין, אלא ללכת לחנות ולאסוף בעצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או שתשלם יותר על חנות שאתה חושב שתתן לך שירות טוב יותר,או שתקנה מksp בזול ותתמודד עם החששות. לי בכל מקרה יש ניסיון טוב עם ksp. לא עם הסניף הזה ספציפית, אבל רק לצורך העיניין.

ומה הבעיה עם הזמנה דרך שליח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...