פורסם 2014 באפריל 111 שנים תראה, לא רמזתי בשום צורה שההתנהלות שלך \ הדרישות שלך כלפי החנות לא נכונות..אני ממש לא מתכוון שתחזור על עצמך, הבנתי אותך כבר בהודעה הראשונה. (שאתה לא מאשים את החנות וכו'..)אני חושב שאתה פשוט לא מבין אותי..תראה, יכול להיות במקרה של הדיסק הספציפי הזה אתה צודק ורצוי להגיד על זה משהו,אבל אני ממש לא חושב שזה סוג הדברים שחנות כזו צריכה להגיד בהכללה, תלוי כמובן בסיטואציה.ואני אסביר לך-כשלקוח מבקש מוצר ספציפי או מערכת מסויימת ונוצר רושם שהוא יודע מה הוא רוצה אני לא חושב שצריך להבהיר לו את המשמעויות של כל רכיב. (שוב - יכול להיות שבמקרה הספציפי של הBLACK זה שונה אבל אני כותב כרגע בהכללה)לחילופין, כשבאים לדוגמה אבא ובנו שלא מבינים ורוצים מחשב חדש ומביאים איזה מודעה מעיתון, אני כן חושב שרצוי לפרט עד למשמעויות שלמישהו מבין יהיו ברורות מאליו.זה הכל..(ובלי קשר- לשיטות שיווק הזולות של KSP אם אתה רוצה אני אספר לך על זה משהו בפרטי)עריכה- וד"א, באתר של פלונטר לכל מוצר למטה יש דיון עליו, שמשתמשים יכולים לרשום הערות. אם זה כל כך נורא כמו שאתה מתאר, יהיה הוגן מצדך להוסיף הערה לטובת קונים אחרים... נערך 2014 באפריל 111 שנים על-ידי stojakovic
פורסם 2014 באפריל 111 שנים אני גם רוצה להצטרף:רכשתי מפלונטר את המפרט שבצד שיגיע מחר.השרות יוצא מן הכלל שלא פגשתי במקומות אחרים למרות ששיגעתי אותם על החלפת חצי מהמפרט ועוד כל מיני דברים הם היו ממש אדיבים ובעיקר מקצועיים.שאפו לצוות פלונטר!
פורסם 2014 באפריל 111 שנים תראה, יכול להיות במקרה של הדיסק הספציפי הזה אתה צודק ורצוי להגיד על זה משהו,אבל אני ממש לא חושב שזה סוג הדברים שחנות כזו צריכה להגיד בהכללה, תלוי כמובן בסיטואציה.עריכה- וד"א, באתר של פלונטר לכל מוצר למטה יש דיון עליו, שמשתמשים יכולים לרשום הערות. אם זה כל כך נורא כמו שאתה מתאר, יהיה הוגן מצדך להוסיף הערה לטובת קונים אחרים...לא מסכים.מדובר פה בחנות אינטרנטית כך שאין להם דרך לדעת אם אני "אב ובנו" או "חייל בודד" או סבתא או סטודנטגם אין דרך קלה לדעת (מבלי לשוחח עם הבן אדם) אם הלקוח "מבין" או ש (למשל) הוא סתם בא לקנות מפרט שמישהו אחר בפורום הכתיב לוובכל מקרה, גם אנשים ש-"מבינים" (כמוני) יכולים לפעמים לטעות, וזה היתרון שיש לחנות (שמעסיקה אנשים שמתעסקים 5 ימים בשבוע מהבוקר עד הערב בחומרה) לעומת בן אדם פרטי (שלכל היותר מכיר את מה שיצא לו להתעסק איתו + מה ששמע מאחרים).בכל מקרה, נתתי דוגמאות טובות למקרים שבהם דווקא ראוי לציין בפני הלקוחות דברים (גם אם אין שום דבר "לא הגיוני" בהזמנה שלהם)לטעמי, גם ה-BLACK הוא דוגמא כזו: אם הכונן סתם היה מזמזם, מהמהם, או מקרקר ניחא - הייתי חי עם זהאני מדבר איתך על חריקות (של ה-SEEK, אם הבנתי נכון) שכמותן לא שמעתי מאז תחילת שנות ה-90 (וגם אז, לא בעוצמה כזו).כל מה שאני אומר זה שזה מה שמבדיל שירות טוב - או אפילו מצויין - משירות מושלם.אז נכון - החנות לא מייצרת את המוצרים בעצמה. ונכון שאם קניתי מארז שהוא לא הכי נוח/יפה/כייפי בעולם, בסדר, ניחא - מרכיבים פעם אחת ושוכחים מזה. או אם קניתי מעבד שהוא ב-10% חלש יותר ממה שהיה כדאי לי אולי לקנות - בסדר, לא אסון - אשדרג מוקדם ממה שתכננתי (אלה סתם דוגמאות, בפועל אני מאוד מרוצה מהרכישה הן של המארז והן של המעבד)אבל רעש של כוננים קשיחים זה משהו שממש משפיע על העבודה עם המחשבבקיצור אני שב ואומר את מה שאמרתי בהודעה הראשונה: זו הצעת שיפור/ייעול או איך שתרצה לקרוא לזה.אולי אני הדפוק הראשון שקנה את הכוננים האלה בלי לבדוק טוב לפני, אבל קשה לי להאמין שאני אהיה האחרון....* * *את הפונקציה של הדיון לא הכרתי, אני אכן אלך לשים שם הערה נערך 2014 באפריל 111 שנים על-ידי Klayhamn
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.