עבור לתוכן

שירות גרוע ב KSP

Featured Replies

פורסם

^ואם היד שלך גם דפקה לו טיפה את המגעים?

אני אמור לסמוך שיש מאה אנשים וכולם ישרים כי ככה הם הודיעו בפורום?!

  • תגובות 74
  • צפיות 23.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אולי. אבל אולי יש הבדל.

זה הקטע ב"חדש". יש אחריות שאין הבדל.

זה גם לא קשור רק להאם דפקו שם משהו או לא. אולי זה מישהו עם בעית הזעה בכף היד? אולי מישהו מטונף? לא רוצה לקבל מוצר כזה. מי שאין לו בעיה - סבבה לחלוטין. אתה משום מה מתעקש לכפות את דעתך השונה (והיא לגיטימית לחלוטין) על אחרים. אני לא.

נערך על-ידי Ido.G

פורסם
^ואם היד שלך גם דפקה לו טיפה את המגעים?

אני אמור לסמוך שיש מאה אנשים וכולם ישרים כי ככה הם הודיעו בפורום?!

אז תחזיר ותיקח אחר! נו באמת... :facepalm:

כמה קשה לבדוק את המוצר ביום שקיבלת ולהחליט אם אתה מבסוט או לא?

ועדיין יש לך אחריות, לא? מה בדיוק הבעיה פה??? באמת שאני לא קולט את ההגיון שלכם? זה מנוגד לאינטרס הברור שלכם.

נערך על-ידי nat64x

פורסם

זה לא משנה אם זה קשה או לא.

יש אנשים שלא רוצים לבצע ככה עיסקאות. מי אתה שתחליט שהם "טועים"?

פורסם

אולי זה מישהו עם בעית הזעה בכף היד? אולי מישהו מטונף? לא רוצה לקבל מוצר כזה. מי שאין לו בעיה - סבבה לחלוטין. אתה משום מה מתעקש לכפות את דעתך השונה (והיא לגיטימית לחלוטין) על אחרים. אני לא.

מה זה, ג'רמופוביה עכשיו? כמו שאמרתי לכם זה לאנשים עם "בעיות מיוחדות".

אני רוצה לחשוב שאני אדם רציונלי יותר מזה.

גם אם אתה נהנה לחשוב שאף אחד לא פתח והכל נקי נקי וג'רם פריי, סטרילי, זה עדיין לא יותר מאשליה בראש שלך.

וכבר אמרתי לך... דעתי היא כפייה בדיוק באותה מידה שדעתך היא כפייה עלי.

מה נעשה אנחנו חיים באותו עולם ואין כרגע דרך לספק את השקפת העולם של שנינו.

אם הייתה הפרדה וחלוקה שווה של חנויות עם מדיניות החזרה כזאת וחנויות בלי - הייתי קונה שם בלבד.

זוהי לא המציאות.

זה לא משנה אם זה קשה או לא.

גם מוצרים "חדשים בתוליים" (מינוח חדש) צריכים לעבור אותה בדיקה בדיוק בלאו הכי.

נערך על-ידי nat64x

פורסם

גם אם אקבל את עמדתך בנוגע למוצרים "משומשים" שבסה"כ אריזתם נפתחה, הרי שיש כאן פתח אדיר לניצול לרעה מצד העסקים - האם אתה, בתור לקוח, יכול בהכרח להבדיל בין מוצר שפתחו את אריזתו, התרשמו ממנו (לרעה) ואז החזירו את המוצר לאריזה, לבין מוצר ששימש את המעבדה בחנות לבדיקות במשך חודשים ואז פשוט נוקה והוחזר לאריזתו? או לבין מוצר שהוחזר לחנות במסגרת האחריות עקב "תקלה קטנה שסביר שהלקוח הממוצע לא ישים אליה לב"?

פורסם

אני מכיר את מסלול המציאות הזאת בתחום חנויות המחשבים.

היו חנויות מסויימות ותקופות שזה בדיוק מה שהתרחש במידה מסויימת.

גם במדינות באירופה עם כלכלות קשות(רומניה אוקראינה וכו..) הדבר היה נפוץ מאוד בעבר.

עדיף לא להיכנס לקווי מציאות בהם הרמאים/קומבינטורים יכולים לשגשג כדבר שבשגרה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

לקוח שמזמין מוצר ללא בדיקה(ולא סתם מוצר, מוצר טוב) ומחזיר כי "מתחשק לו" משהו קצת אחר, ועוד כשמדובר על מוצר זול יחסית שלא בעיה לספוג או לנסות להתרגל, הוא מתנהג כמו חרא של אדם.

ואני עם החנות ב100% במקרה הזה.

לכל היותר אם החנות באמת סבבה היא תסכים לקבל חזרה את המוצר בתשלום עמלה שתכסה את הכנסת המוצר ל"מציאון" בו הוא ימכר כחדש שנפתחה אריזתו ונעשה בו שימוש מינימלי לצורך התנסות, בהנחה של 20%.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

מסכן.

אנשים פשוט נכנסו אליך הביתה ולקחו לך כסף.

הכריחו אותך לקבל החלטה בחיים. מסכן.

הרי ברור שאם תהיה חנות כזו כולנו נבדוק אצלם. נחליט. נחזיר בכל מקרה, ונקנה בחנות נורמלית...

הדוגמא שלי רק נועדה להמחיש נקודה,

לא צריך ללכת איתה רחוק מדי ---- ובכל זאת,

בדוגמא ההיפוטטית שלי אתה לא יכול "להחזיר" אלא להחליף. תמורת החזרה אתה לא מקבל "כסף" אלא את מה שהמוצר שלקחת שווה בפועל: מוצר משומש אחר, מאותה החנות.

אם אתה רוצה כסף אתה יכול לקבל את מה ששווה המוצר המשומש בשוק האמיתי ( רמז: הרבה פחות).

נערך על-ידי Klayhamn

פורסם

אז תחזיר ותיקח אחר! נו באמת...

ותוכיח לחנות המיוחדת ההיא שהשבר לא באשמתך אלא באשמת אחרים.

חוצמיזה איני יודע, וגם לא בוער לי לדעת, מי אתה ומה אתה עושה בחיים אבל כאדם עובד , נשוי , ואב לילדה.

הסיפור הזה של להתרוצץ ולהחזיר מוצרים משומשים עד שיבוא האחד התקין לא נראה לי.

היה לי לאחרונה מקרה של לוח אם חדש באריזה תקול, וזה גזל ממני מספיק כח עצבים וזמן. זה לא לרדת לקנות מלבורו סופט..

אם אתה מעוניין לעלות בצורה משמעותית את הסיכויים למוצרים תקולים תקנה מוצרים 'לא בתוליים' כהגדרתך. (אגב אחלה הגדרה.)

פורסם

כשהייתי ילד היתה ספריה קטנה ליד הבית שם הייתי מנוי.

לא מעט ספרים שהיו שם, לוכלכו ע"י ילדים מגעילים שאהבו לאכול לנגב ידם ולקנח את אפם בדפים תוך כדי קריאה.

אז בפעם הבאה שאתה רוצה להכניס את הכמה אחוז אנשים שאינך מסוגל אפילו לדמיין מה הם מסוגלים לעשות, אל תוך מכלול הסיטואציות במוצרים שאתה קונה, תחשוב שוב...

פורסם
ותוכיח לחנות המיוחדת ההיא שהשבר לא באשמתך אלא באשמת אחרים.

ואתה חושב שאתה יותר מוגן במצב הנוכחי? כנראה שלא קראת את התקנון של KSP.

כל מוצר שאתה קונה שם הם מצפים ממך לבדוק אותו במעמד הקנייה לכל נזק פיזי, ואם לא בדקת לך תמצא מי שיקשיב לך שמה.

אם כבר במצב שאני מציע אתה יותר מוגן, כי אז יש לך פתחון פה שאכן האשמה היא במקום אחר.

ואתה חושב שכשקיבלתי מוצר שבור במשלוח החברה כיסתה אותי? גם לא. היא ניסתה להתנער מאחריות. כל אחד שומר על התחת שלו.

חנויות הוגנות בדרך כלל יקבלו את הטענה שלך כל עוד היא סבירה, ודיווחת עליה בהקדם האפשרי.

אתה גם לא אמור להיות חשוף לסיכונים גבוהים יותר לנזקים פיזים, כי מן הסתם כל חנות לא אמורה לקבל מוצר על עיוור, וצריכה לבחון שאכן אין פגמים ברורים בעת קבלת המוצר חזרה, שאחרת - עליה לסרב את קבלתו.

היה לי לאחרונה מקרה של לוח אם חדש באריזה תקול, וזה גזל ממני מספיק כח עצבים וזמן. זה לא לרדת לקנות מלבורו סופט..

אם אתה מעוניין לעלות בצורה משמעותית את הסיכויים למוצרים תקולים תקנה מוצרים 'לא בתוליים' כהגדרתך. (אגב אחלה הגדרה.)

אני לא קונה את הטענה הזאת. למעשה, אני לא חושב שתהיה שום השפעה לרעה מכך.

אם כבר אפשר אפילו לטעון שכמות ה-DUDS תרד, עקב בדיקה בפול רחב יותר של משתמשים שיסננו בשבילך מוצרים בעייתים ישירות מפס הייצור.

לא יודע מה איתך, אבל אני תמיד מעדיף לקבל מוצר שנבדק ממוצר שלא נבדק.

לקוחות רמאים שינצלו את המצב תמיד יהיו, והמצב הנוכחי לא מונע מהם בשום צורה לנהוג כבר עכשיו באותו אופן ממנו אתה בדיוק מעלה חשש (או שהחנות תבדוק את ההחזרה בצורה כלשהי או שהיא לא).

כל מה שזה שזה באמת מונע, זה לנצל את יכולתך לרכוש דברים ביתר ביטחון ושלוות נפש, לרכוש רק דברים שאתה באמת צריך, וחווית קנייה נעימה יותר ואסרטיבית.

איך זה שרק על חסרונות אתם חושבים תמיד, ולא מה יצא לכם להרוויח מכך? או כמה זמן תחסכו על ויכוחים מעצבנים באותה פעם שכן פתחתם והתחרטתם? אלו מצבים שכל אדם יתקל בהם בחייו.

רק תחשוב שלא תצטרך לקרוא 1001 ביקורות מוטים על כל מוצר עד שתימלך בדעתך, וההססנות הטבעית שמתלווה לכל תהליך רכישה.

גם החנויות יכולות לראות מזה בוסט גדול בהיקף המכירות. הביורוקרטיה הנוספת שתיווצר שווה את זה.

אני מרגיש שקיימת במילים עצמם קונטציה שלילית כבדה כלפי מוצר שהוחזר "מוצר לא רצוי", "התחרט", "לא היו מרוצים", "החזרה", כאילו עצם פעולת ההחזרה עצמה מעידה על פגם אינהרנטי כלשהו במוצר, ולכן מתעוררת מן דחייה אינסטינקטיבית ממוצר שאדם אחר החליט שהוא פשוט לא טוב בשבילו מסיבותיו שלו, למרות שלך הוא בהחלט יכול להתאים.

גם אם אקבל את עמדתך בנוגע למוצרים "משומשים" שבסה"כ אריזתם נפתחה, הרי שיש כאן פתח אדיר לניצול לרעה מצד העסקים - האם אתה, בתור לקוח, יכול בהכרח להבדיל בין מוצר שפתחו את אריזתו, התרשמו ממנו (לרעה) ואז החזירו את המוצר לאריזה, לבין מוצר ששימש את המעבדה בחנות לבדיקות במשך חודשים ואז פשוט נוקה והוחזר לאריזתו?

מי שרוצה להיות רמאי - ישאר רמאי. בסופו של יום זה נופל על אמון, והאם אתה סומך על החנות ועל המוניטין שצברה.

כל הרעיון במוצר שנפתח ונסגר זה שאתה באמת לא יכול לשים לב להבדל, ולכן זה לא משנה.

אם אתה יכול להבחין, זה מוצר משומש, ולכן לא צריך להימכר כחדש.

למה זה מוסיף לחנות פתח נוסף לרמאות? אני לא רואה.

כל זה נשמע לי בעיקר כמו היפוכונדריות לשמה, ופמפום של הפחדות מוגזמות ולא ראליסטיות לליבוי הדמיון המשולהב גם ככה.

שטיפת מוח כמו שבוש עשה לעם האמריקאי עם טרוריסטים בכל פינה.

אני לא חושב שיש חנות שפויה שבמצב שיש לה מוצר כמו שאני מתאר (חדש שנגעו בו), לא תעשה את המובן מאליו, ופשוט תחזיר אותו לקופסה ותמכור אותו לקונה הבא - בדיוק כפי שהיא אמורה לעשות וכפי שאני הייתי עושה.

או לבין מוצר שהוחזר לחנות במסגרת האחריות עקב "תקלה קטנה שסביר שהלקוח הממוצע לא ישים אליה לב"?

לא הבנתי את האינטרס להכניס לסירקולציה מוצר פגום במקום לנצל עליו את האחריות.

וגם אם קיבלת מוצר תקול, שוב - תנצל אחריות.

אני חושב שהרעיון כבר הובן, אז אני אחסוך מעצמי תגובות נוספות מיותרות אם אין מה לחדש. הדיונים האלה אף פעם לא גוועים.

נערך על-ידי nat64x

פורסם

אני רוצה להגיד משהו לפותח הדיון

אני חובב מוצרי אלקטרוניקה

מחשבים \רמקולים\קונסולות\טאבלטים \ציוד עיקפי וכו וכו

רוב המוצרים לא משתלם לי לקנות ,אבל מאוד היתי רוצה לשחק בהם לכמה שעות ,ולהחזיר

לפי השיטה שלך ,אנשים יקנו מוצר חדש דנדש ,ישחקו בו יום שלם ,ואז יחזירו תמורת זיכוי מלא ?

וזה בלי לדבר על רמאויות

לי זה נישמע מאוד טיפשי ,ואני לא חובב של KSP ,בכלל לא ,פעם אחרונה שקניתי מהם ,ניסו לידחוף לי ספק גנרי ,במקום הספק שביקשתי

אבל למקרה שאתה מתאר ,יש את שוק היד שניה ,לצערי בישראל ,אני לא מכיר בתחום הזה חנויות יד שניה והשכרה

אבל כן יש יד שניה ברשת

פשוט תימכור את העכבר בפחות כסף וזהו

וזה בכלל לא עכבר יקר ,140 שקל בכלל לא יקר לעכבר

אתה יכול למכור בהפסד ,וזהו

פורסם

עכבר מעפן במחיר גבוהה. יקבל 30 שקל ביד שניה. זה לא שוק לעכברים.

מחשבים \רמקולים\קונסולות\טאבלטים \ציוד עיקפי וכו וכו

רוב המוצרים לא משתלם לי לקנות ,אבל מאוד היתי רוצה לשחק בהם לכמה שעות ,ולהחזיר

לפי השיטה שלך ,אנשים יקנו מוצר חדש דנדש ,ישחקו בו יום שלם ,ואז יחזירו תמורת זיכוי מלא ?

קוראים לאנשים כאלה bottom feeders.

וכן, בכל חברה יש אותם. צפה בחסרי בושה חח.

נערך על-ידי nat64x

פורסם

תקרא לזה איך שאתה רוצה ,המון אנשים ישחקו כמה שעות ,ויחזירו למחרת

חלק עוד יקחו את זה הרבה יותר רחוק ,כמו בביגוד

יקחו דברים יקרים לאיזה מסיבה\משחק \וכו וכו (מערכות קולנוע ביתי לדוגמה ) ,ויחזירו למחרת

למה לשלם עשרות אלפי שקלים למערכות סופר דופר ,שאפשר להחזיר למחרת ולקבל זיכוי מלא ?

בכל מקרה לדעתי מוצרים כאלו שחוזרים לחנות (אני מדבר על מוצרים תקינים ) ,עם החנות מקבלת אותם בחזרה (לא חובה לדעתי)

הם צריכים להגיע למציאון ,ולא לחזור כמוצר חדש ,וכיוצא מזה הלקוח שהחזיר לא יקבל סכום מלא

פורסם

כמו שהמון אנשים קונים באיבי ובכלל לא משלמים...

שם אפילו לא צריך להחזיר את המוצר ואפשר לשמור את הכסף, אבל עדיין איכשהו זה זירת מסחר פורחת ומשגשגת.

מוזר מאוד... לפי ההגיון שלך היו עוקצים אותם בכל רגע נתון.

אתה מדבר שטויות.

אף אחד לא יקח עליו סיכונים מיותרים במוצרים של אלפי שקלים בשביל כמה שעות, ומי שכן, סופו להישרף ולהיתקע עם המוצר.

זה יעבוד לך אולי כמה פעמים עד שיום אחד - זה לא. החנות תחפש כל תרוץ קל שבקלים בשביל לא לתת לך החזר.

ובאותה חנות כבר ישימו עליך עין בפעם השניה שתחזור. פרסונה נון גרטה.

ואם עוד לא הבנת, אתה יכול לעשות את מה שהצעת כבר היום. אין הבדל בכלל.

נערך על-ידי nat64x

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים