עבור לתוכן

שירות גרוע ב KSP

Featured Replies

פורסם

שלום, אני קורא באתר כבר 12 שנים וגם היה לי שם משתמש וכתבתי קצת בפורומים, אבל איבדתי את הסיסמה שלי ופתחתי משתמש חדש

החנות עם המחירים הכי זולים- אולי, החנות עם השרות הכי זול- בוודאות!!! ביום חמישי 6/3/2014 קניתי עכבר לוגיטק G400. לאחר שבדקתי אותו התברר שהוא לא מתאים לצרכים שלי, כבד ולא נוח. ביום רביעי 19/3/2014 הלכתי להחזיר את העכבר (בקופסה ובמצב זהה לזה שבו קניתי אותו) לאותה החנות כדי לקבל את הכסף בחזרה וגם כדי לקנות שם עכבר זול יותר. התחלתי לקבל תרוצים והתחמקות על כך שאם המוצר חובר לחשמל הוא משומש ואי אפשר לקבל אותו- כלומר אני עכשיו תקוע עם עכבר שעלה 165 ש"ח. איך הייתי יכול לדעת אם המוצר מתאים לי או לא לפני שבחנתי אותו?? זאת פשוט בושה שהם לא מחזירים את הכסף ומבחינתי הם איבדו לקוח שיכול היה להמשיך ולקנות מוצרים רבים אצלם!! פשוט בזיון שלא פגשתי כמוהו במקומות אחרים

  • תגובות 74
  • צפיות 23.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה לא בסדר. פתחת את העכבר והשתמש בו.

מה אתה רוצה בדיוק ?

הם לא יכולים למכור את זה לאף אחד אחר.

הייתי יכול לבדוק בחנות אם זה מתאים לך, הייתי יכול לבדוק באריזה.

פתחת, חיברת, עבדת, לא מתאים ? כפרה , 160 שקל.... הזמן שאתה מבזבז על זה עולה יותר

פורסם

תכלס פותח הדיון צודק.

למה שהחנות לא תלך לחדר האחורי בו הם ייצרו וארזו את המוצר, ינקו אותו עם חומרים אנטי קורוזים ואנטי סטטים מתנדפים, יבדקו עם זכוכית מגדלת שאין שריטות באף נקודה, יבדקו שהמוצר עובר, ויארזו אותו מחדש כאילו יצא טרי מהמפעל שיש להם בחדר האחורי.

עכשיו ברצינות.

אין מה לעשות.

מחשבים הם לא כמו בני אדם.

אתה לא יכול לקנות אותם, להשתמש, ואז להחזיר לחנות כמו שעשיתי עם אחותך.

פורסם
  • מחבר

Tatum אם אין לך משהו חכם לאמר אתה לא חייב להגיב

נראה לי שהחתימה שלך נכונה

פורסם

הוא סתם הגזים, אבל העקרון נכון. אתה מגזים ואתה סתם מוציא את דיבתה של החנות.

יכול להיות שיש חנויות מעטות שמוכנות לקבל מוצר שנפתח ולהחליפו (השד יודע מה הן עושות איתו). אבל זהו שירות שהינו מעבר לרגיל, בטח ובטח שהוא לא חובה ובטח בטח שמי שלא מספק אותו, מספק שירות "גרוע".

אתה קנית מוצר, החנות לא אחראית לכך שהוא לא לטעם שלך בסופו של דבר.

פורסם

קצת הומור.

לא צריך לקחת את זה קשה.

פורסם
  • מחבר

אם זה ההומור שלך אז תכתוב את האמת: עשית את זממך עם אחותך

פורסם

הומור שכזה שמור לעצמך. פעם הבאה תקבל ממני גרין קארד לפורום אחר.

פורסם

אם קנית דרך האתר או בטלפון אתה יכול לבטל גם עקב חרטה

פורסם

רק אם הוא לא עשה שימוש במוצר, זה לא המקרה כאן.

פורסם

ונניח שהם היו מקבלים חזרה את המוצר?

לא היה עובר הרבה זמן עד שמישהו היה רושם בפורום שמכרו לו עכבר משומש...

פורסם

יצויין שעל פי תקנות החוק להגנת הצרכן, עצם פתיחת האריזה של מכשיר חשמלי או אלקטרוני אינו מהווה "שימוש" בהקשר של החזרת המוצר, אבל חיבורו לחשמל\למחשב כן. היות ומדבריו של פותח הדיון עולה כי העכבר אכן חובר למחשב, KSP אינם חייבים לך דבר מבחינת החוק, אלא עם העכבר פגום. יש לי דעה נחרצת מאוד לגבי KSP, אבל כאן הם צודקים ופותח הדיון הוא זה שמייצג את הלקוח המכוער שחושב שמגיע לו הכל - גם אם הוא נמנע מלעשות את המינימום הנדרש ממנו כדי לבחון את התאמתו של מוצר כלשהו לצרכיו.

פורסם

בשביל זה יש יד 2.

ספוג הפסד של כמה עשרות שקלים וסגור עניין.

האמת אני הייתי שמח עכשיו לG400.

העכבר שלי קטן וקל מדי.

ובגלל שהוא אלחוטי יש אחוז מסויים(קטן מאוד אבל מרגיז) של איבוד מידע על לחיצות או עזיבת הכפתור.

מצחיק איך שהעולם עובד.

אחד רוצה להתפטר ממשהו, מישהו אחר רוצה בדיוק את זה.

פורסם

לא מאמין שאני אכתוב את זה ... אבל הפעם KSP צודקים ...

זה כמו שתקנה רכב תעשה עליו סיבוב ותגיד שהוא לא מתאים לך ...

פורסם
  • מחבר

נשבר לי העכבר הקודם והייתי צריך עכבר חדש... נכנסתי לאתר של לוגיטק וקראתי ביקורות על G400 וגם קראתי ביקורות באתרים אחרים. ממה שכתוב שם התרשמתי שמדובר בעכבר איכותי ונוח. כשקניתי אותו הבנתי שצריך להגדיר שם dpi וכדי שההגדרות שלי ישמרו בעכבר צריך שתוכנה שלהם תפעל כל הזמן ברקע, אחרת ההגדרות שלי נמחקות. בעבודה שלי יש לי עכבר פשוט של microsoft שעולה כ 40 ש"ח... רציתי להחזיר את העכבר ולקבל את הכסף בחזרה. איך אני אמור לדעת אם המוצר מתאים לי או לא לפני שבחנתי אותו? הכנסתי אותו לאריזה ושמרתי אותו. למה אני צריך להיות מוטרד ממה שהם יעשו עם העכבר? מצדי שיחזירו ליבואן...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים