תקלה מתמשכת בתשתית הוט. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה מתמשכת בתשתית הוט.


Art Tatum

Recommended Posts

להלן חלק מהמכתב האחרון שנשלח להוט.

במשך חודשיים הופיעו לי האטות וניתוקים מתמשכים.

בבדיקת מהירות מול אתר הבדיקה שלכם קיבלתי תוצאות שמוכיחות שיש בעיה רצינית ובלתי מתקבלת על הדעת.

דיברתי עם אנשי התמיכה הטכנית מספר פעמים, והם ראו את הבעיה אצלם בבדיקה, ואמרו שהבעיה ידועה ותסודר.

בכל פעם ציפיתי שכך יקרה.

בכל פעם גיליתי שדבר לא נעשה, או שלא נעשה מספיק.

בשלב כלשהוא הניתוקים הפכו להיות נדירים וכמעט ואינם קיימים.

אך מהירות ואיכות הקו ירודה באופן חריג, אינה יציבה, מלאה הפרעות, ומפסיקה להגיב.

כבר מעל חודשיים שהבעיה "ידועה" "מוכרת כתקלה אצלכם" "וצוות הטכנאים מטפל בה".

האם צוות הטכנאים הקים אוהל במקום והחליט להתיישב שם?

איך יתכן שבעיה כל כך חמורה נמשכת מעל חודשיים?

האם מקרים שכאלו נפוצים אצלכם?

אין לי אלה להסיק שמדובר ברשלנות שיטתית, התעלמות מתלונות ומצוקת הלקוח, ואולי חס וחלילה התעמרות מכוונת של גורם מסויים אצלכם במערכת.

לא רק שאינכם מסוגלים לפתור את הבעיה בזמן, נראה שאינכם מסוגלים לפתור אותה בכלל.

איך אינכם מתביישים לעשות לי נזק, ובמקביל גם לגבות ממני כסף?

לשקר לי שוב ושוב שהבעיה תסודר, ולהמשיך להתעמר בי ארוכות?

אם הפיתרון לא ימצא את דרכו אלי עד סוף השבוע, אבקש להתנתק בהקדם האפשרי.

תודה על רצונכם עובדים יקרים לעזור לי שוב ושוב.

חבל שגם אני וגם אתם איננו מסוגלים(ככל הנראה) להגיע לפיתרון המיוחל.

- - - תגובה אוחדה: - - -

modem_info.jpg

- - - תגובה אוחדה: - - -

image.jpgimage.jpgimage.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי בדיקות היום והתוצאות בפעם הראשונה זה זמן רב, נראה שחזרו ליימי גדולתם.

בנתיים מחזיק.

עוד מוקדם לומר מה יהיה, זאת רק נקודה קטנה בבוץ ענק של תקלות רצופות, אפשר אפילו לומר תקלה אחת גדולה, בחודשיים האחרונים.

מקווה שימשיך בדיוק ככה.

image.png

image.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אני גר בשולי המרכז.

עדכון.

האינטרנט עבד מושלם!!! למשך יממה, אולי יממה וחצי, ואז חסר לסורו.

שוב פינגים גבוהים, מהירות הורדה והעלאה נמוכות עד כדי חנק טוטאלי, חוסר יציבות תמידית.

כאילו מישהו אחד מגיע ומתקן, ואז מגיע מישהו אחר ומקלקל.

ואין לזה אפילו קשר לשעות עומס.

כשהאינטרנט עבד מושלם הוא עבד מושלם גם ב8 עד 12 בערב.

וכשהוא לא עובד טוב, זה קורה באותה מידה גם בשעות הכי מתות מבחינת עומסים.

פשוט סיוט שלא עובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ירושלמי (הר חומה), גם לי היה משהו דומה וזה סודר רק אחרי שהביאו לי מודם אחר. כמו כן יש אצלנו הרבה עבודות בניה אז התשתית מחורבנת בכללי גם בהוט וגם בבזק. כל פעם שמחברים עוד בניינים או חופרים ומישרים שטח כלשהו הכל מתפגר לכמה ימים. ובזק לא עושים עבודה טובה בלידע את שאר העולם איפה הם מעבירים את התשתית שלהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בבת ים, היה לי סיפור כזה גם לפני 2-3 חודשים. חודש רצוף ברברו לי על תקלה אזורית. אמרתי להם שאני רוצה להתנתק, התקשר מנהל. "מה אפשר להציע לך כדי שתשאר אצלנו?". אמרתי לו שהמינימום שאני דורש זה לקבל את השרות שאני משלם עליו. לא כ"כ ידע מה לענות.

בקיצור, אני בבזק עכשיו נהנה מהחיים (עד התקלה הבאה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שאיכות הקו עולה ויורדת.

בשעות מסויימות היא בסדר גמור, בשעות אחרות היא איטית מעט, או איטית הרבה.

נראה שהפינגים מושפעים בזמנים של ירידה בנפח תעבורה.

יכול להיות שהוט פשוט חוסכים כסף על שידרוג מרכזיה מסויימת, וכל פעם שאני מתלונן הם משפרים קצת, אבל לא מספיק כדי לפתור את הבעיות לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניגוד לבזק בתשתית של אין הרבה תחנות בדרך, בדרך כלל הבעיה היא בקצוות ולא בתשתית עצמה. הם גם לא כל כך חוסכים על התשתית, הם מאוד חוסכים על נציגי השירות. זה לא משנה על מה אתה מצלצל יש להם 2 תשובות שהם עונים, בעיה איזורית ובעיה בספקית.

אצלי הייתה "בעיה איזורית" במשך כמה חודשים אבל בסיבה לא ברורה היא נעלמה מייד אחרי שהביאו לי מודם חדש. באופן מאוד משעשע מייד אחרי ההחלפה של המודם התחילה בעיה אחרת והפעם הנציג של אמר שזה בעיה של הספקית (אחרי שיחה של שניה עם HOTNET הסתבר שזה לא נכון והם אמרו שהנציג של יחזור אלינו, כמובן שזה לא קרה). עד היום הבעיה החדשה קיימת, כשהוא אמר שהבעיה בספקית אמרתי לו שיתן לי משתמש זמני בספקית אחרת בשביל כי זה ישר יראה שאני צודק, כמובן שהוא לא היה מוכן.

פשוט צריך ללכת ראש בקיר עם הנציגים שלהם עד שנופלים על אחד שמוכן להקשיב ולנסות לסדר את הבעיה ואז השיחה נגמרת בזה שהם שולחים טכנאי ואומרים שאולי זה יעלה כסף אם הוא לא ימצא מה הבעיה.

הייתי עובר לבזק אבל ההפרש במחיר מוגזם, הם מפרסמים מחיר שקרי לזמן מוגבל, דורשים תשלום נוסף גבוה בהרבה על ציוד קצה ומספקים מהירות נמוכה יותר. הם אפילו לא היו מוכנים להתחייב לי ל 40M. כל פעם נציגים שלהם אומרים לי שאני לא באמת מקבל 100M בהוט ותמיד התשובה שלי אותו דבר, אני מוכן לשלוח להם תמונה שצולמה הרגע הורדה ישירה או טורנט עם מהירות הורדה של לפחות 10M בשניה. בשבילי זה ההבדל שמצדיק את הנציגי השירות המזעזעים של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מטיף למקהלה...

5 חודשים של שירות מחפיר.

מהירות 30 מגה למרות ששילמתי על 100 מגה.

ניתוקים של האינטרנט והטלפון בתדירות של פעמיים בשבוע (מצריך אתחול של ה-Hotbox).

3 ביקורים של טכנאים (2 לבית, 1 לבניין), החלפת Hotbox, הוספת/החלפת רכיב/כבל.

הבטחות חוזרות שלא מומשו למרות שעשיתי הכל מלבד להשביע את הנציגים להתקשר אלי בסיום טיפול שלכאורה בוצע אך אין לי שום אינדיקציה לאמינות דבריהם.

לצערי נאלצתי להישאר כלקוח שלהם זמן כה רב בגלל הטריפל שכלל ערוצים שהיו קריטיים לשאר בני הבית.

איני מבין איך זה קרה ולמה זה לא טופל במיוחד משום שלפני תחילת התקלות היו חודשים רבים בהם הכל היה תקין והייתי מאוד מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון קצר(באיחור רב).

בנתיים נראה שהתשתית סודרה לגמרי.

מהירויות מקסימליות.

האיטיות שהיתה אחרי שלכאורה המהירויות הטובות חזרו, נעלמה אחרי כיבוי והדלקה של המודם.

מאז היתה אולי עוד פעם אחת שהביצועים הגרועים חזרו, וכיבוי הדלקת המודם העלימו אותם שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...