פורסם 2014 בפברואר 1511 שנים תיראה אז שיתנו ללקוח לבחור גם ככה המשלוח לחפצים גדולים מאוד יקר חוץ מזה כל הטיול הזה של המשלוחים ניראה לי ממש טימטום שפשוט יקימו מרכזים באזורים גדולים עם יש בארצות הברית ,צריך מרכז גם באירופה ,גם באסיה וגם באפריקה וגם באוסטרליה ככה משלוחים לא יטילו סתם מסביב לעולם לא צריך להקים בדרום אמריקה ,כי המרכז בצפון אמריקה צריך להספיק לזה אני חושב שזה יחסוך להם אחרי הקמה כזאת המון כספים כי בחלק מהארצות הרבה יותר זול לתפעל מרכזים כאלו ועניין המשלוחים יהיה מהיר בהרבהזה לא בהכרח יעיל יותר מלתת לדברים "לטייל" בין מדינותאתה מניח (משום מה) שהובלה ישירה של דברים היא זולה יותר מיצירה של מסלולים מורכבים שמביאים אוסף של מוצרים מכמה מקורות שונים לכמה יעדים שונים בדרך הכי קצרה שאפשר (מבחינת עלויות, לא בהכרח מבחינת זמן פר חבילה).אני דווקא משער שיותר נוח להם לתכנן את זה כך שחבילות לישראל נניח "מודבקות" למסלולים שממילא מגיעים מאירופה למזה"ת ומשם אולי לאסיה או אפריקה או אלוהים יודע מה. תחשוב על טיסה אחת שיכולה לשאת חבילות ממקור אחד (נניח באירופה) ל-19 יעדים שונים -- לעומת - 19 טיסות ישירות שונות. מה יותר משתלם? כל עוד אנשים לא שילמו אקסטרה על שירותי "אקספרס" למיניהם, כמובן שמשתלם יותר לדחוס כמה שיותר "יעדים" לטיסת מטען אחת (במיוחד אם אין מספיק חבילות ברגע נתון שמיועדות למדינה ספציפית כדי למלא מטען שלם).הם היו יכולים תיאורטית לעבוד כמו "מונית שירות" ולחכות עד שכמות החבילות ליעד מסויים תמלא מטוס שלם, אבל אז היית מחכה חודשיים לחבילה במקום שבועיים נערך 2014 בפברואר 1511 שנים על-ידי Klayhamn
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.