עבור לתוכן

פרסום|סיפור של מימוש אחריות בtms. נשאר קצת טעם רע בפה.

Featured Replies

פורסם

אם אתה בעניין של סעיפים אז קרא את סעיף 4.

על אף האמור בסעיף 3 לעיל רשאית החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לזכות את הלקוח עבור מוצר לא תקין לפי מחיר הרכישה שלו בניכוי ירידת ערך / זמן השימוש במוצר.

VIC, בזה אתה צודק ומהנקודה שציינת זה נשמע הגיוני.

אני עדיין מציין שבמקרה והכרטיס נקנה בהנחה של קניית מחשב חדש, צריך (לפי דעתי) לאפשר לו להחליף למוצר מאותה הקטגוריה (בקניית מחשב חדש) וכל הפרש מחירים בין ערך המוצר שלו למוצר שירצה יהיה רק מהקטגוריה הזאת.

  • תגובות 216
  • צפיות 49.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בלי קשר לכל הניתוחים המשפטיים פה, לפני ארבעה ימים חבר שלי לקח כונן WD כחול 1TB שהוא קנה עם מחשבו החדש באוגוסט והחזיר ל-TMS לאחר שעשה בעיות.

היום נתנו לו סיגייט 1TB כהחלפה, כונן יקר יותר בכמה עשרות שקלים. מבסוט עד הגג.

אז..יש ויש :P

מאחל שהפרשה הזו תסתיים במהרה וששני הצדדים יהיו מרוצים.

פורסם
בלי קשר לכל הניתוחים המשפטיים פה, לפני ארבעה ימים חבר שלי לקח כונן WD כחול 1TB שהוא קנה עם מחשבו החדש באוגוסט והחזיר ל-TMS לאחר שעשה בעיות.

היום נתנו לו סיגייט 1TB כהחלפה, כונן יקר יותר בכמה עשרות שקלים. מבסוט עד הגג.

וואי, איזה כיף לו. צ'ופר בכמה עשרות שקלים שלמים! מבסוט עד הגג. טוב שיש אנשים שקל לשמח. :)
פורסם

הוא לא מבסוט שהרוויח כסף, הוא מבסוט שהוא קיבל כונן חדש בזמן קצר יחסית.

פורסם
הוא לא מבסוט שהרוויח כסף, הוא מבסוט שהוא קיבל כונן חדש בזמן קצר יחסית.

זה מצחיק שמימוש אחריות הפך למשהו שצריך להעריך אותו ולהוקיר אותו,

בעוד שזה אמור להיות משהו שמובן מאליו, סטנדרט בתעשייה

בדיוק כשם שלא יעלה על הדעת שימכרו לך מזון מקולקל או מכונית שלא נוסעת או ארון שמתפרק, כך לא יעלה על הדעת שימכרו לך מוצר חומרה שלא מתפקד כראוי (כמובן שתוחמים את זה בזמן - שנה, שלוש שנים, וכו' משום שבכל מוצר יש בלאי מסויים שמכרסם ביעילות ובשלמות שלו עם הזמן)

לכן זה קצת כמו שתגיד שהזמנת פיצה, היא הגיעה רקובה ו/או עשתה לך קלקול קיבה, ואז הציעו לפצות אותך בפיצה עם תוספת אחת מעבר למה שהזמנת במקור. ואו, ממש שמחת בית השואבה.

פורסם

בישראל זה לא מובן מאליו, ככה זה פה, נראה אותך משנה את זה.

ו-TMS היא לרוב יוצאת מן הכלל בנוף הישראלי.

בסך הכל סיפרתי מקרה פרטי, אל תהרגו אותי.

אגב, זה לא שהכונן הגיע מתקתק וגרם ל-BSOD, רק אחרי כמה חודשים.

פורסם
זה מצחיק שמימוש אחריות הפך למשהו שצריך להעריך אותו ולהוקיר אותו,

בעוד שזה אמור להיות משהו שמובן מאליו, סטנדרט בתעשייה

בדיוק כשם שלא יעלה על הדעת שימכרו לך מזון מקולקל או מכונית שלא נוסעת או ארון שמתפרק, כך לא יעלה על הדעת שימכרו לך מוצר חומרה שלא מתפקד כראוי (כמובן שתוחמים את זה בזמן - שנה, שלוש שנים, וכו' משום שבכל מוצר יש בלאי מסויים שמכרסם ביעילות ובשלמות שלו עם הזמן)

לכן זה קצת כמו שתגיד שהזמנת פיצה, היא הגיעה רקובה ו/או עשתה לך קלקול קיבה, ואז הציעו לפצות אותך בפיצה עם תוספת אחת מעבר למה שהזמנת במקור. ואו, ממש שמחת בית השואבה.

ומי אשם? החברה שיצרה את המוצר או זו שמכרה לך אותו? מה לעשות שQUALITY CONTROL אפילו הכי טוב שיש עדיין לא יכול לחזות כל תקלה עתידית עם המוצר.

TMS לא היו חייבים לתת לו סיגייט שעולה להם יותר, היו יכולים להגיד "חכה עד שיהיה לנו במלאי WD חלופי" כי ככה בדרך כלל פועלת אחריות (אני יודע שאין להם במלאי כי גם אני קיבלתי סיגייט במקום WD שהזמנתי לפני זמן לא רב ללא תוספת מחיר).

אני אישית לא מבין את כל הנושא הזה. לבחור הציעו זיכוי כספי, או כרטיס שעולה יותר ממה שהוא שילם, והוא רוצה אחד שעולה הרבה הרבה יותר? ואתם מצדיקים אותו?

מצחיק אותי שהנושא הזה קיים באותו פורום יחד עם עוד נושא על באג, על כך שכבר חודשיים ומשהו בנאדם לא מקבל משהו שהוא שילם עליו ושם אומרים לו "אין מה לעשות", ופה מצדיקים בנאדם שמבקש משהו הרבה מעבר למה שהוא שילם עליו למרות שניסו לעשות כל דבר אחר כדי לרצות אותו.

פורסם
בישראל זה לא מובן מאליו, ככה זה פה, נראה אותך משנה את זה.
מעולם לא הייתה לי בעיה להחליף פה משהו באחריות. חוץ במקרים שבהם החנות נסגרה.
ו-TMS היא לרוב יוצאת מן הכלל בנוף הישראלי.
לא התרשמתי שזה המצב.
בסך הכל סיפרתי מקרה פרטי, אל תהרגו אותי.
אף אחד לא בא להרוג אותך, רק אומרים לך שהמקרה שלך לא דוגמה לכלום. שירות סטנדרטי ופשוט שלא עולה לחנות גרוש ולכן כל חנות תעניק לך אותו.
אני אישית לא מבין את כל הנושא הזה. לבחור הציעו זיכוי כספי, או כרטיס שעולה יותר ממה שהוא שילם, והוא רוצה אחד שעולה הרבה הרבה יותר? ואתם מצדיקים אותו?
ניכר שלא קראת בעיון את הדיון.
פורסם
מעולם לא הייתה לי בעיה להחליף פה משהו באחריות. חוץ במקרים שבהם החנות נסגרה.

אתה אדם בר מזל

לא התרשמתי שזה המצב.

ניסוחי לא היה מדויק, בנוף חנויות המחשבים בישראל, ובתחום המחשבים בכלל, שנוכלים לא חסרים בו.

פורסם
ניסוחי לא היה מדויק, בנוף חנויות המחשבים בישראל, ובתחום המחשבים בכלל, שנוכלים לא חסרים בו.
על אף הניסוח הלא מדויק שלך, הבנתי היטב למה התכוונת.

ואני עדיין לא רואה שום דבר יוצא דופן.

זה שנוכלים לא חסרים לא אומר שום דבר. לא חסרות גם חנויות נורמליות. TMS היא בפירוש חנות טובה, אבל לא היחידה, וגם אי אפשר לומר שיש איזשהו פער עצום בינה לבין השאר. יש הרבה חנויות נורמליות (אמנם בשנים האחרונות קצת פחות כי חלק נסגרו). יצא לי לקנות בכמה וכמה, לממש אחריות בכמה וכמה, וגם לקרוא תגובות ומקרים של אנשים לטובה ולרעה בפורומים כמו כאן.

פורסם
מחשב הוזמן ב-25.11. עלות של כרטיס מסך בהזמנה 2350. מציעים ללקוח כרטיס - http://www.tms.co.il/product/13157

אם היה ניסיון לקחת כל שקל מלקוח הינו מבקשים גם תוספת של 40 שקל. אפשרות שניה זה זיכוי בסכום מלא. הפרש מחירים לחנות במקרה זה וליום (שבוע) נתון זה בין 290 ל - 290X הינו 600 שקל. אם לקוח מעוניין לשדרג את הכרטיס עליו לשלם את ההפרש.

אחלה עברית, רוסי..

אחלה עברית.

לא קונה מחנויות של רוסים בדיוק בגלל מקרים כאלה.

פורסם

חוקי הפורום:

הודעות בעלות תוכן שקרי, משמיץ, לא מדויק, גס, אנטישמי, גזעני, בעל כוונות מיניות, מאיים, פולשני לפרטיות הזולת, או בעלות כל תוכן אחר העובר על חוקי מדינת ישראל הן אסורות.

אחמד, מאחוריך.

פורסם

^^ מי מתנדב להוציא אותו מהפורום לתמיד?

אין לאנשים כבוד?

פורסם
התאוריות הראשונות שהוכתרו בכינוי 'גזענות' מקורן במאה ה-19 והן התייחסו לקבוצות הנבדלות במוצאן הביולוגי בלבד, אולם נהוג לכלול בהגדרה גם הבחנות על בסיס לאומי

ציטוט מתוך ויקיפדיה

פורסם

"אחמד" זכה לבינתיים בהרחקה לשבוע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים