פורסם 2014 בפברואר 311 שנים אולי רווחית של חנות על מוצרים שונים באתר לא זהה. אנו אף פעם לא מנסים להרוויח על שדרוג ללקוח - במקרה זה הפרש עליות לחנות הינו 600 שקל.אתה רואה משהו פסול בהצעה שלקוח קיבל? כרטיס במחיר זהה שהוא רכש או זיכוי בסכום מלא?
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים ההצעה שלכם טובה בהחלט, אבל מה שפסול זה שאתם לא מאפשרים ללקוח לרכוש את ה-290x בהפרש ממה שקנה. במלים אחרות, מה שפסול זה שאתה מתייחס ללקוח כמישהו שרוצה לשדרג כרטיס מסך, ולא כמישהו שרוצה לקנות כרטיס מסך חדש יחד עם מחשב חדש. הלקוח הזה לא משדרג, הוא קיבל כרטיס תקול מהקופסה, ויש להתייחס אליו כאל לקוח שנכנס עכשיו לחנות ומזמין מחשב חדש.זיכוי מלא לא יאפשר ללקוח לקבל את הנחת המחשב החדש בכרטיס הבא שיקנה. צריך לזכור שהוא רכש אצלכם מחשב חדש ולא רק כרטיס. נערך 2014 בפברואר 311 שנים על-ידי Animor
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים הזמנה מ 25.11.13מה תאריך היום? כם מי שרכש לפני שנה הפרשים אמורים להיות מול מחיר המוזל? איפה בדיוק עובר הקו?
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים קיריל, הלקוח לפי דבריו, שאין לי סיבה לפקפק בהם, פנה אליכם עם החשד הראשון לבעיה. אתם הרגעתם אותו ואמרתם לו שהתנהגות הכרטיס תקינה. כלומר, פרק הזמן שחלף ממועד הקנייה עד היום אינו באשמת הלקוח, שדיווח על התקלה בשלב מוקדם. הכרטיס הזה היה תקול מהקופסה. אם הלקוח היה נזכר להתלונן לאחר כמה חודשים, היה צדק בדבריך והייתי מסכים איתך. אבל הוא התלונן מייד וההשתהות קרתה בגלל תשובת הטכנאי שדיבר איתו. מדובר בלקוח שקנה מחשב חדש עם כרטיס חדש, שלא עבד מהיום הראשון. הלקוח דיווח מייד על התקלה. אני חושב שלראות את הלקוח כמישהו שבא לשדרג כרטיס מסך או כמישהו שבא לקנות כרטיס מסך בנפרד, זה לגרום לו עוול מסוים. לאור העובדות המתוארות והשיהוי שנגרם שלא באשמת הלקוח, לדעתי יש לראות בלקוח כמי שמגיע היום לקנות מחשב חדש עם כרטיס חדש, ולתת לו את ההנחה שמקבל מי שיקנה אצלכם היום מוצר כזה.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים Animor, זה תלוי, כמובן, בלוח הזמנים. אם הלקוח באמת דיווח על התקלה יומיים אחרי הרכישה והחנות "מרחה" אותו עד עכשיו, הוא צודק.מנגד, אם הלקוח פנה "אחרי כמה ימים" שהם בעצם חודש ימים, אז אין לו כאן בדיוק קייס כי עבר הרבה זמן מאז שרכש מחשב חדש, והוא לא יכול להיות זכאי כל הזמן להנחה של רכישת מחשב חדש.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים Animor, זה תלוי, כמובן, בלוח הזמנים. אם הלקוח באמת דיווח על התקלה יומיים אחרי הרכישה והחנות "מרחה" אותו עד עכשיו, הוא צודק.מנגד, אם הלקוח פנה "אחרי כמה ימים" שהם בעצם חודש ימים, אז אין לו כאן בדיוק קייס כי עבר הרבה זמן מאז שרכש מחשב חדש, והוא לא יכול להיות זכאי כל הזמן להנחה של רכישת מחשב חדש.בקיצור השאלה היא האם פותח הדיון משקר (או "לא מדייק")" או לא.בינתיים קיריל לא סתר את מה שהוא כתב על השתלשלות העניינים (ובכלל זאת גם ההתעקשות של החנות שימשיך להשתמש בכרטיס ולא יממש את האחריות), אז איזו סיבה יש לחשוב שהוא משקר? נערך 2014 בפברואר 311 שנים על-ידי Klayhamn
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים לא אמרתי שאין אשמה על החנות. אני מדבר על הוגנות העיסקה שהציעו ללקוח, וזו תלויה באמת בזמן שעבר מרגע הרכישה של המחשב.החנות בכל מקרה התנהגה בצורה לא מקצועית והחליטה ש"זו ההתנהגות של הכרטיס" מבלי לבצע שום בדיקה.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים בקיצור השאלה היא האם פותח הדיון משקר (או "לא מדייק")" או לא.בינתיים קיריל לא סתר את מה שהוא כתב על השתלשלות העניינים (ובכלל זאת גם ההתעקשות של החנות שימשיך להשתמש בכרטיס ולא יממש את האחריות), אז איזו סיבה יש לחשוב שהוא משקר?אני לא בא לסתור את השתלשלות העניינים כי אני לא מכיר אותה לעומק - אם כרטיס מסך לא תקין ולקוח מבקש לממש אחריות עליו כמו במקרה הזה - אנו שולחים שליח שאוסף את החלק מבית הלקוח כפי שנעשה פה. כל שיחות מוקלטות - פעם ראשונה שלקוח אמר שהוא חושב שליבה אחד לא תקינה - היה יומים לפני איסוף. אין מצב שלקוח אומר שיש לו חלק תקול ואחד הנציגים מתעקש שימשיך להשתמש בחלק התקול.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים העברתי לtms את הכרטיס לצורך מימוש האחריות ועבר כמעט שבוע עד שחזו אליי ואמרו לי שאין עוד hd 7990 במלאי של היבואן והציעו לי לקחת במקום r9 290 tri x היה לי מקרה דומה לפני כשנתיים קניתי מחשב עם HD5780 1GB במפצע לפסח. אחרי כמה חודשים התחילו להיות לי מסכים כחולים. חשדתי בכ. מסך. שלחתי לאחריות ואחרי בדיקה שלהם הם אמרו שאכן יש בעיה בו. אבל לא היה להם במלאי אז הביאו לי HD6950 2GB במקום. אין תלונות
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים מחבר ציטוט מהתקנון של TMS : במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ו/או נפסק יצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו (בטווח של 10%) למוצר הפגום, בתוך זמן סביר, תלוי בזמינות הפריט. החברה אינה מתחייבת לתת מוצר זהה למוצר הפגום. http://www.tms.co.il/p/1 מחוסר ברירה אני נאלץ לקחת r9 290 tri-x כרטיס שחלש ממה שהיה לי בכ30% הם לא נותנים לי אפילו לשדרג ל290x. הם רק מוכנים לתת לי זיכוי של 2350 שקל ואני יוסיף עוד 620 שקל יוצא 2970 בשביל לקבל r9 290x. הם לא מוכנים שאני יקנה אותו במחיר שלו של "קניית מחשב חדש" למרות שקניתי מחשב חדש. אצל tms זה בעיה שלי שקיבלתי כרטיס לא תקין. אחריותם לבדוק שהמערכת שהם מוכרים תקינה. אבל אצל tms זה הבעיה של הלקוח. כל מי שקונה מחשב חדש וקונה גם כרטיס שכלול במבצע של קניית מחשב חדש וקיבל את הכרטיס לא תקין ונגמר המלאי. זה הבעיה של הלקוח. יציעו לו כרטיס ברמת ביצועים 30 % פחותה מהכרטיס שקנה ואם הלקוח רוצה לשדרג לכרטיס שקרוב לרמת הביצועים של הכרטיס שנקנה. יקבל זיכוי של כמה ששלם ויוסיף את הסכום המלא של הכרטיס. למרות שיש את הכרטיס במבצע של "בקניית מחשב חדש". הלקוח חייב להשלים הסכום המלא של הכרטיס ללא המבצע. ככה tms מטפלת בלקוחות שלה. הקלטות של tms משקרים בקשר לביצועים(לפי טי.אם.אס r9 290 שווה לhd 7990 וr9 290x יותר חזק ממנו) מתנערים מהאחריות: http://yourlisten.com/shon10030/ZiYmExMz http://yourlisten.com/shon10030/g4NDkwNz סרטון של הבעיה עם הכרטיס מסך: לקח זמן עד שהבנתי שליבה אחת לא עובדת. נפעמים עובד תקין ונפעמים לא. כל כמה ימים הבעיה חוזרת. חשבתי דרייברים ניסיתי למחוק ולהתקין איזה שלושים פעם. שיחקתי איזה תקופה של כמה שבועות עם כרטיס לא תקין ואז ניסיתי לפרמט וראיתי שזה לא סידר את הבעיה שלחתי אותו לtms. פורסם במקור על ידי TMSCOIL אז למה כרטיס הגיע למעבדה אחרי חודשיים? מחשב נקנה ב-25.11 פעם ראשונה שלקוח התלונת על זה שליבה אחד לא מזוה היה יומיים לפני שקיבלנו את הכרטיס. אתה לא מתבייש רוצה שאני יוכיח אפילו שהתקשרתי לפני 17 ימים בערך? הבעיה קורת נפעמים והיו ימים שחשבתי שהכל בסדר ויום למחרת ליבה אחת לא עובדת ויש קירטועים, ניסיתי הרבה פעמים למחוק את הדרייבר ולהתקין מחדש וחשבתי שהכל הסתדר ונראה תקין, אבל מה שקרה שסך הכל בגלל שהתקנתי דרייבר המחשב עשה הפעלה מחדש וחשבתי שהכל טוב אבל כל כמה ימים חזר הבעיה וככה אני במשך חודש מנסה כל מיני דברים לפתור את הבעיה ובסוף עד שפירמטתי וגם זה לא עוזר. פניתי לפורום של amd וגם שמה אף אחד לא יכל לעזור. בקיצור אכלתי המון תסביכים וניסיתי להיות אופטימי אבל קיבלתי כרטיס לא תקין. נפעמים נראה שהכל בסדר וחשבתי שהכל בסדר ונפעמים רק ליבה אחת עובדת. אני בדקתי למה אתה מוזמן לראות אשכולות שלי מנסה לפתור את הבעיה. אשכולות שפתחתי בעבר תבדוק תאריך. http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=13845431 פה השני ליבות עבדו בבנץ'. לפני ששיחקתי בcrysis קיבלתי 30 fps משמע רק ליבה אחת עובדת. רק למחרת שהמחשב נכבה ונדלק מן הסתם. שניסיתי להריץ בדיקה של בנצ'מארק הכל עבד בסדר. http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=13884445 http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=13948434 http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=13972318 - - - תגובה אוחדה: - - - מחשב הוזמן ב-25.11. עלות של כרטיס מסך בהזמנה 2350. מציעים ללקוח כרטיס - http://www.tms.co.il/product/13157אם היה ניסיון לקחת כל שקל מלקוח הינו מבקשים גם תוספת של 40 שקל. אפשרות שניה זה זיכוי בסכום מלא. הפרש מחירים לחנות במקרה זה וליום (שבוע) נתון זה בין 290 ל - 290X הינו 600 שקל. אם לקוח מעוניין לשדרג את הכרטיס עליו לשלם את ההפרש. המחשב הגיע אליי כמה ימים אחרי ה28.11 מתיי שהוצאתם חשבונית - - - תגובה אוחדה: - - - - - - תגובה אוחדה: - - - אני לא בא לסתור את השתלשלות העניינים כי אני לא מכיר אותה לעומק - אם כרטיס מסך לא תקין ולקוח מבקש לממש אחריות עליו כמו במקרה הזה - אנו שולחים שליח שאוסף את החלק מבית הלקוח כפי שנעשה פה. כל שיחות מוקלטות - פעם ראשונה שלקוח אמר שהוא חושב שליבה אחד לא תקינה - היה יומים לפני איסוף. אין מצב שלקוח אומר שיש לו חלק תקול ואחד הנציגים מתעקש שימשיך להשתמש בחלק התקול. יש אשכולות בפורומים שאני שואל למה רק ליבה אחת עובדת. להכל יש היסטוריה ואני יכול להביא הוכחות. במקומכם אני הייתי מתבייש. אתה לא מבין כמה אני מבואס מהעניין. נערך 2014 בפברואר 311 שנים על-ידי shon10030
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים סחתיין עליך שוןעשית שיעורי בית (הקלטות, צילומים, אשכולות, וידאו...)בלי קשר לרעש מוזר כזה או אחר, אם היית אומר ל-TMS בטלפון שיש לך נפילה של 50%~ מהביצועים (מ-52 FPS ל 24) ושהחיווי של CROSSFIRE נעלם כשזה קורה אני לא חושב שהיו יכולים לתרץ את זה אבל זה כבר מאחורינו.אם אתה חושב שאתה צודק, לך על זה עד הסוף. לך כצרכן לא משנה מה הולך בין החנות לבין היבואן.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים בו נתחיל מזה שרעשים מהכרטיס לא מחייבים פגם, אתם מוזמנים לחפש פה בפורום וגם בחו"ל, היו כרטיסים שבמצב תקין השמיעו רעשים מסויימים במהלך השימוש.כרטיסים עם 2 ליבות ידועים בזה שהם לא תמיד עובדים כמו שצריך, לא כל משחק תומך ב CFX, ל CFX יש בעיה ידועה של מיקרו גימגומים (סודרה חלקית אבל קיימת).זה מצחיק שאתה רב איתם על שדרוג מ 290 ל 290X שההבדל בין הכרטיסים אפסי ובמקרים רבים אפילו לא קיים (בהרבה בדיקות יצא שההבדל היה פריימים בודדים). בכל מקרה שניהם חלשים בהרבה מקרים מ 7990 אבל נותנים תוצאה יציבה יותר ואמינה יותר.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים החנות הציע ללקוח החזק כספי מלא, דבר חוקי לגמרי, לכן במקרה והלקוח לא מעוניין לקבל החזר זאת בעיה שלו.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים זה לא ממש "דבר חוקי לגמרי" אם הדבר מונע מהלקוח הלכה למעשה להנות מהנחה שפורסמה באתר החנות וייתכן שבגללה הוא בחר לרכוש דווקא בחנות זו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.