עבור לתוכן

פרסום|סיפור של מימוש אחריות בtms. נשאר קצת טעם רע בפה.

Featured Replies

פורסם

אבל זה החלפה לכרטיס מחברה אחרת, אז זה מובן העניין.

פה אתה נשאר אצל AMD, והם מסתכלים על המוצר לא על החשבונית ששילם הלקוח. זה מקרה אחר.

  • תגובות 216
  • צפיות 49.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ניסיתי לחפש את פסק הדין עם "סיפור המארז", אבל לא מצאתי.

מצאתי משהו דומה, שגם בו עטפו את המחשב עם שמיכה... כנראה שזו פרקטיקה נפוצה LOL

http://www.nevo.co.il/psika_html/shalom/SH-S-13-01-51973-995.htm

פורסם

4. עצם העובדה שקיריל לא טרח להתייחס לשאלות כמו - האם ובכמה נמכר הכרטיס 7990 במחיר מלא בחנות? מדוע נמכר בהנחה כזו משמעותית של כמעט 50%? האם הכרטיס נבדק לפני שנמכר ללקוח? האם החנות ידעה שהכרטיס מוגבל מאוד במלאי ביבואן? מדוע לא טרחה ליידע את הלקוח על כך שלא יוכל להחליף לכרטיס זהה במסגרת האחריות, אם ידעה במועד המכירה שזה בוודאות יהיה המצב?

כל אלה הן שאלות קריטיות שלא רק שלא קיבלו מענה טוב -- אלא קיריל לא התייחס אליהן אפילו אלא התעלם מהן באלגנטיות.

5. העובדה שבמובן מסויים יש פה ניצול של תמימות/גיל הלקוח בכך שניסו למכור לו לוקשים לא רלונטיים כמו "המחיר שהחנות תיאלץ לשלם על החלפה ל-290X" וכדומה, כשברור שהשיקולים האלה לא רלוונטיים לצרכן - ובוודאי שהמחירים באתר רלוונטיים -- הן לפי החוק, והן לפי ההגיון הבריא. למה שהלקוח יאלץ לשלם על טעויות שעשתה החנות בתמחור המוצר?

המחיר המלא שהיה ל7990 הוא איפשהו מעל 4000שח אם אני זוכר נכון.

בדיקת המערכת נעשית לכל מחשב שהורכב בחנות ויוצא ממנה, אלא אם הלקוח יבקש אחרת כמובן..

לא פעם קורה שכרטיסים (במיוחד כאלה נדירים) נעלמים מהמלאי, אין מה לעשות עם זה, הלקוח מוזמן לקחת כרטיס במחיר זהה או לחכות לכרטיס שיחזור מתיקון יצרן.

על הכרטיס שולמו X שקלים, איזה סיבה יש לחנות לתת לו כרטיס שעולה X+Y שקלים על חשבונה?

*אם אתה קונה מאזדה עם 300כ"ס ב200,000 והרכב מתקלקל, אתה מצפה לקבל רכב חלופי מרצדס עם 300כ"ס שעולה 400,000 גם כן ?*

באיזה חנות קיבלתם מוצר ששווה יותר מהקניה המקורית? תגידו לי, אני רוצה גם לקנות שם.

רק לציין אני רכשתי 3 כרטיסים כאלה במסגרת ה"מבצע" והם תקינים עד היום (למי שהגזים וטען שהם נמכרו תקולים..)

פורסם

^ בנוסף הלקוח טען שהכרטיס עבד בצורה תקינה והבעיות התחילו להופיע אחרי תקופת שימוש.

פורסם

טוב, אני מעדכן שקיבלתי תשובה לשאלה שלי.

החנות מקבלת החזר כספי מהיבואן ולא כרטיס חלופי, ולכן אין באפשרותה לספק כרטיס שווה ערך בביצועים בלי לצאת מופסדת.

העלתי את ההצעה של משלוח הכרטיס לחו"ל וניצול אחריות יצרן, דבר שאולי בגדר האפשרי (אם קצת סבלנות ונכונות), אבל הלקוח עצמו הפכפך, כך שקשה לחנות לעבוד איתו לפתרון משותף.

פורסם
^ בנוסף הלקוח טען שהכרטיס עבד בצורה תקינה והבעיות התחילו להופיע אחרי תקופת שימוש.
לא נכון. פותח הדיון כתב במפורש שמהרגע הראשון הופיעו לו רעשים סטטיים ולאגים לא מוסברים במשחקים. הוא התקשר לחנות ושם אמרו לו ש"ככה זה צריך להיות".

או שאתה לוקה בהבנת הנקרא או שאתה משקר במצח נחושה כדי להגן על החנות, מסיבה שלא ידועה לי.

אף אחת מהאפשרויות האלה לא מחמיאה לך, בלשון המעטה.

לא פעם קורה שכרטיסים (במיוחד כאלה נדירים) נעלמים מהמלאי, אין מה לעשות עם זה, הלקוח מוזמן לקחת כרטיס במחיר זהה או לחכות לכרטיס שיחזור מתיקון יצרן.

על הכרטיס שולמו X שקלים, איזה סיבה יש לחנות לתת לו כרטיס שעולה X+Y שקלים על חשבונה?

*אם אתה קונה מאזדה עם 300כ"ס ב200,000 והרכב מתקלקל, אתה מצפה לקבל רכב חלופי מרצדס עם 300כ"ס שעולה 400,000 גם כן ?*

באיזה חנות קיבלתם מוצר ששווה יותר מהקניה המקורית? תגידו לי, אני רוצה גם לקנות שם.

רק לציין אני רכשתי 3 כרטיסים כאלה במסגרת ה"מבצע" והם תקינים עד היום (למי שהגזים וטען שהם נמכרו תקולים..)

גם לא נכון.

הלקוח לא מוזמן לקחת כרטיס במחיר זהה, אלא צריך לפי החוק (וגם לפי תקנון החנות) לקבל כרטיס בעל ביצועים דומים.

בנוסף, הלקוח לא ביקש כרטיס טוב יותר מאשר ה-7990, אלא להפך. החנות הציעה ללקוח כרטיס בעל ביצועים נחותים בעשרות אחוזים מה-7990.

אתה מציג את זה כאילו הלקוח דורש כרטיס טוב יותר מבלי להוסיף כסף, האמת הפוכה מכך.

פורסם

העלתי את ההצעה של משלוח הכרטיס לחו"ל וניצול אחריות יצרן, דבר שאולי בגדר האפשרי (אם קצת סבלנות ונכונות), אבל הלקוח עצמו הפכפך, כך שקשה לחנות לעבוד איתו לפתרון משותף.

אולי זה היה אפשרי, אם לא היה בעיה של מלאי.

מחיר לחדש כיום בחו"ל גבוה ממחיר השקה.

פורסם

AMD ישדרגו לו לכרטיס יותר חדש מקסימום. בשבילם זה לא בעיה.

אני לא יודע מה הכרטיס שמולך בביצה כרגע, אבל זה הכרטיס שקרוב לוודאי יקבל.

יכול לצאת לו אפילו משתלם מאוד... זה מה שאני הייתי שוקל לעשות בסיטואציה כזאת.

שישלח בקשת RMA ל-AMD וישאל לאיזה כרטיס יחליפו לו דבר ראשון.

פורסם

אין לAMD כרטיס שקול, זה הבעיה.

הכי קרוב זה 780TI עם OC "מכובד" מהמפעל.

וזה התפקיד של חברות AIB לבצע RMA.

פורסם

אני בטוח שבתור היצרן הם יותר מצוידים לטיפול בבעיות כאלו.

בכל מקרה, לשלוח מייל זה חינם.

פורסם

החנות מקבלת החזר כספי מהיבואן ולא כרטיס חלופי, ולכן אין באפשרותה לספק כרטיס שווה ערך בביצועים בלי לצאת מופסדת.

כל האפשרויות שהחנות נתנה ללקוח (החזר כספי\כרטיס 290 במקום\כרטיס 290X עם תוספת כלשהי), תלויות באפשרויות שהיבואן נתן מבחינת מימוש אחריות.

היבואן, כנראה, קבע את מה שקבע בהתאם לסכום הכסף ששולם.

פורסם
לא נכון. פותח הדיון כתב במפורש שמהרגע הראשון הופיעו לו רעשים סטטיים ולאגים לא מוסברים במשחקים. הוא התקשר לחנות ושם אמרו לו ש"ככה זה צריך להיות".

רעשים סטטיים זה דבר נפוץ בכרטיסי מסך, גם "לאגים" במשחקים עם כרטיס כפול ליבה זה דבר הגיוני.

אני מתייחס לרגע בו הוא טען שאחת הליבות לא מזוהה, דבר שהתחיל אחרי תקופת שימוש מסוימת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים