התמקצעות בEMC לאיש סיסטם - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התמקצעות בEMC לאיש סיסטם


DXM

Recommended Posts

שלום רב,

יש לי ניסיון כאיש סיסטם מצה"ל במשך שלוש שנים. עקר עבודתי הייתה אז במערכות מסוג נטאפ. לאחר מכן המשכתי כסוג של מנהל זמני בחברה אחרת וגם שם עבדתי עם נטאפ. נתקלתי לאחרונה בהמון ארגונים שדורשים ממני גם לדעת EMC וזה בעיה כי אני לא יודע בזה כלום.

אני מבין את אופי פעולת הSAN והNAS, איך עובדים RAID, וLUN וZONE ובעצם יש לי את ההבנה של איך עובדת סטורג' ברמה אפשר לומר די גבוהה. הקטע שאני רוצה קצת פרקטיקה על EMC, איך אני בכלל נגש לBP שלהם וכו'. איך עובדים שם גיבויים וכאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מבין את הרעיון הכללי, זה הרבה יותר פשוט ללמוד מערכת של vendor אחר. כל מה ששונה זה כמה מושגים וטכנולגויות ששייכות בצורה בלעדית לאותו vendor.

תראה על מה מלמדים בהסמכות מקצועיות של EMC היום (חשוב לבדוק על איזה דור של ציוד אתה רוצה להתמקצע יותר כי כרגע השוק הפך להיות מפוצל בין VNX ל CLARiiOn).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בדיוק הבעיה, אין לי מושג מה המושגים הללו אומרים, זה כמו סינית בשבילי. בגלל זה ביקשתי המלצה על איך להתחיל ללמוד. איך בכלל עובדת שיטת ההסמכות שלהם וכו', אפשר לומר שאני טיפש גדול בעניין של EMC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NETAPP הוא המוצר הראשי (ברמה של מאות טרה ועשרות FILERS, חלקם מסוגים שונים, בכמה רשתות שונות). עבדתי גם עם כל מיני סטורג'ים קטנים TOTAL STORAGE של IBM ואיזה סטורג' של , שכרגע לא זוכר את השם שלו. הסטורג'ים הללו די בסיסיים והם סה"כ שימשו להגדלת של כל מיני שרתים בחיבור ישיר כך שהם לא כל כך מהותיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע לי יש ניסיון עם הסטורג' של נטאפ ודל , את האמת נראה לי שאם הדרישות היא לדעת גם EMC זה משהו שתוכל להתמודד איתו ואם יש לך ניסיון עם מוצר של נטאפ שבעבודה שאתה ניגש אליה יש מוצר מאותה משפחה של EMC (חופף הכוונה) אז אתה תדע להתמודד .

אל תפחד לגשת לעבודות האלה וששואלים אותך שאלות , תדע לענות , בהיבט הכללי של סטורג' סה"כ כבר בחפיפה שלך אני בטוח שתצליח ללמוד את הEMC ואיך מתנהלים איתו בצורה מספיק טובה ואם אתה רוצה קצת חומר להתמודד עם הראיון שתתקדם הלאה , פשוט תגלה קצת ידע בEMC

להלן דוגמא - http://storagesavvy.com/2009/10/15/netapp-and-emc-real-world-comparisons/

אומנם המאמר מ2009 אבל לפחות תדע לענות איך עושים את זה בEMC ומה החסרונות והיתרונות של הEMC מול הנטאפ - יעזור לך להסביר את עצמך טוב יותר , תחפש השוואות עדכניות יותר או השוואה על המוצר שאתה מכיר כדי שתדע להסביר את עצמך טוב יותר ותיתן לעצמך סיכוי טוב יותר בראיון הטלפוני/פרסונלי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...