עבור לתוכן

הכרטיס מסך מתחממם והמסך נכבה

Featured Replies

פורסם

אני לא מבין למה מחשב חדש צריך לחזור לחנות ועוד להיות שם כמה ימים. המחשב בן פחות משבועיים והוא לא תקין - לפי החוק להגנת הצרכן, (וגם לפי מדיניות החזרת המוצרים של KSP, לא שהיא יכולה לגבור על החוק), הצרכן רשאי להחזיר את המוצר ולקבל את כספו חזרה, תוך חיוב של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). אני הייתי לוקח את המחשב לחנות ודורש שיתקנו/יחליפו את מה שצריך במקום ואם לא - הייתי מבטל את העיסקה וקונה מחשב ממקום אחר. אני לא רואה סיבה שמחשב חדש יחזור לחנות לתיקון למשך זמן לא יודע, הצרכן ישאר ללא מחשב לתקופה זו אבל תקופת האחריות תמשיך "לרוץ".

@idanmal

מאחורי כל חשבונית של KSP יש מסמך שלם שמפרט בין היתר את המקרים בהם לא תחול האחריות. שני הסעיפים הראשונים בחלק זה מדברים על הסרה/קריעה/שחיקה של מדבקת האחריות שהודבקה על המוצר/המארז. זה אומר שאם המדבקה קרועה, אז הם לא חייבים לתת לך אחריות. אני מסכים לגמרי שזו מדיניות לא טובה, ואני לא הייתי קונה מחשב מחנות שאוסרת עלי לפתוח את המארז, אבל במקרה של פותח הדיון זה כבר מאוחר מדיי. לכן אני לא חושב שכדאי לו לקחת את הסיכון הזה ולהיתקע עם מחשב לא תקין וללא אחריות.

@KloCk

תעדכן אותנו בבקשה מה נעשה בסוף עם המחשב וכיצד התייחסו אליך (אני הייתי שמח לשמוע אם סידרו לך את הבעיה במקום בלי צורך להשאיר את המחשב למשך כמה ימים).

פורסם
  • מחבר
אני לא מבין למה מחשב חדש צריך לחזור לחנות ועוד להיות שם כמה ימים. המחשב בן פחות משבועיים והוא לא תקין - לפי החוק להגנת הצרכן, (וגם לפי מדיניות החזרת המוצרים של KSP, לא שהיא יכולה לגבור על החוק), הצרכן רשאי להחזיר את המוצר ולקבל את כספו חזרה, תוך חיוב של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). אני הייתי לוקח את המחשב לחנות ודורש שיתקנו/יחליפו את מה שצריך במקום ואם לא - הייתי מבטל את העיסקה וקונה מחשב ממקום אחר. אני לא רואה סיבה שמחשב חדש יחזור לחנות לתיקון למשך זמן לא יודע, הצרכן ישאר ללא מחשב לתקופה זו אבל תקופת האחריות תמשיך "לרוץ".

@idanmal

מאחורי כל חשבונית של KSP יש מסמך שלם שמפרט בין היתר את המקרים בהם לא תחול האחריות. שני הסעיפים הראשונים בחלק זה מדברים על הסרה/קריעה/שחיקה של מדבקת האחריות שהודבקה על המוצר/המארז. זה אומר שאם המדבקה קרועה, אז הם לא חייבים לתת לך אחריות. אני מסכים לגמרי שזו מדיניות לא טובה, ואני לא הייתי קונה מחשב מחנות שאוסרת עלי לפתוח את המארז, אבל במקרה של פותח הדיון זה כבר מאוחר מדיי. לכן אני לא חושב שכדאי לו לקחת את הסיכון הזה ולהיתקע עם מחשב לא תקין וללא אחריות.

@KloCk

תעדכן אותנו בבקשה מה נעשה בסוף עם המחשב וכיצד התייחסו אליך (אני הייתי שמח לשמוע אם סידרו לך את הבעיה במקום בלי צורך להשאיר את המחשב למשך כמה ימים).

אני אשלח את המחשב לתיקון ביום ראשון ואעדכן אתכם במה שנעשה עם המחשב,אני מקווה שהבעיה תתוקן ואני לא אצטרך להחזיר את המחשב ולקנות חדש במקום אחר.

פורסם

במידה והם לא חיברו את הכרטיס כמו שצריך(סבירות גבוהה) הם לא יספרו לך את זה (-:

פורסם
....הם לא יספרו לך את זה (-:

אתה לא יכול לדעת את זה - השמצות הם לא דבר טוב

הגם שיש אי אלו טענות על חנות כזו או אחרת תמיד צריך לצאת מנקודת הנחה שהעסק עושה כמיטב יכולתו להוציא את הלקוח מרוצה

פותח הדיון - גם אני שיודע להתעסק עם קרבי המחשב לא הייתי פותח אותו במקרה כזה - יש אחריות - שילמת עליה במיטב כספך - תשתמש בה

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר
אני לא מבין למה מחשב חדש צריך לחזור לחנות ועוד להיות שם כמה ימים. המחשב בן פחות משבועיים והוא לא תקין - לפי החוק להגנת הצרכן, (וגם לפי מדיניות החזרת המוצרים של KSP, לא שהיא יכולה לגבור על החוק), הצרכן רשאי להחזיר את המוצר ולקבל את כספו חזרה, תוך חיוב של 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). אני הייתי לוקח את המחשב לחנות ודורש שיתקנו/יחליפו את מה שצריך במקום ואם לא - הייתי מבטל את העיסקה וקונה מחשב ממקום אחר. אני לא רואה סיבה שמחשב חדש יחזור לחנות לתיקון למשך זמן לא יודע, הצרכן ישאר ללא מחשב לתקופה זו אבל תקופת האחריות תמשיך "לרוץ".

@idanmal

מאחורי כל חשבונית של KSP יש מסמך שלם שמפרט בין היתר את המקרים בהם לא תחול האחריות. שני הסעיפים הראשונים בחלק זה מדברים על הסרה/קריעה/שחיקה של מדבקת האחריות שהודבקה על המוצר/המארז. זה אומר שאם המדבקה קרועה, אז הם לא חייבים לתת לך אחריות. אני מסכים לגמרי שזו מדיניות לא טובה, ואני לא הייתי קונה מחשב מחנות שאוסרת עלי לפתוח את המארז, אבל במקרה של פותח הדיון זה כבר מאוחר מדיי. לכן אני לא חושב שכדאי לו לקחת את הסיכון הזה ולהיתקע עם מחשב לא תקין וללא אחריות.

@KloCk

תעדכן אותנו בבקשה מה נעשה בסוף עם המחשב וכיצד התייחסו אליך (אני הייתי שמח לשמוע אם סידרו לך את הבעיה במקום בלי צורך להשאיר את המחשב למשך כמה ימים).

סליחה על התגובה המאוחרת!

אז מה שקרה בסוף זה שהכרטיס נשלח לבדיקת מעבדה ושם הוא התחממם וקרס! (למה לא בדקו לי אותו לפני שמסרו את המחשב?)

אז הם אמרו שיחליפו לי לכרטיס דומה ואכן הם שלחו לי את הפרטי וזה היה אותו הכרטיס בדיוק!

אבל עד שעניתי להם הכרטיס נמכר! (גאונים מציעים לי כרטיס ולא משריינים)

עניתי אחרי חצי שעה בערך זה לא הפרש גדול!

אבל יש עוד כרטיס של חברה אחרת (asus) אמרתי שאני מסכים לאחר שבדקתי את הפרטים.

אבל יש בעיה! הוא נמצא בסניף אשדוד (כל זה ביום חמישי בערב כן?) אז קבעתי עם KSP שאני אסע לסניף אשדוד אקח את הכרטיס בעצמי והם ירכיבו אותו במקום,פשוט לא?

אז זה לא נגמר כאן.

הגעתי ביום שישי בשעה 10 בבוקר עם הכרטיס מוכן לסניף הקרוב לביתי (צומת בילו) הטכנאי פתח את האריזה האטומה ובחן את הכרטיס במו עיניו ובדק שהוא תקין ואמר שתוך שעתיים המחשב יהיה מוכן.

בסדר גמור אמרתי ועזבתי את החנות שמח שכל הסיפור נגמר ואפילו מוכן לסלוח ולשכוח :hi:

אבל זה לא נגמר כאן!

לאחר שעה וחצי מתקשר אליי הטכנאי ואומר לי שהכרטיס לא מתאים למארז! גאונים מטרטרים אותי עד אשדוד בשביל

כרטיס שלא מתאים,אם הייתי רוצה להמתין ולא לנסוע עד אשדוד אז הייתי ממתין עד יום שני אני מאמין בשביל שיגידו לי את זה.

הציעו לי כרטיס אחרון,בדקתי בעצמי הפעם באתר הרשמי של היצרן את המימדים של הכרטיס לעומת המימדים של המארז והבנתי שזה יתאים,גם הטכנאי הסכים איתי ( :yelclap: ) אז ביום ראשון בערב המחשב היה מוכן סוף סוף.

בקיצור,אל תקנו מKSP ברגע שיש לכם בעיה או משהו עם האחראיות שלהם אתם תחוו חוסר מקצועיות,וחוסר אכפתיות מובהק.

שיהיה לכולנו שבת שלום ורגועה :)

פורסם

עצוב שזה ככה עם מחשב חדש.

תסתכל על הצד החיובי, לפחות תיקנו לך אותו.

פורסם

בקיצור,אל תקנו מKSP ברגע שיש לכם בעיה או משהו עם האחראיות שלהם אתם תחוו חוסר מקצועיות,וחוסר אכפתיות מובהק.

I rest my case

פורסם

תקלות קורות אבל אם קונים כרטיס מסך גדול אז לדאוג שהמארז יהיה מתאים לכרטיסי מסך גדולים.

זה לדעתי באחריות KSP שמכרו לך את המערכת

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים