איך אני משיג גישה לDocuments and Settings של יוזר אחר - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אני משיג גישה לDocuments and Settings של יוזר אחר


NaNdoS

Recommended Posts

הארד דיסק הראשי שלי נדפק ואי אפשר להפעיל דרכו את המערכת הפעלה (xp pro)

למזלי שאני מחבר את הארד דיסק למחשב אחר (כslave) עדיין אפשר לראות את הקבצים שיש עליו ואני יכול לגבות אותם לפני שהוא מת סופית.

הבעיה היא שאין לי גישה את המסמכים שלי והתמונות והשירים (הם נמצאים בתיקיה של המסמכים) כי כשאני מנסה להכנס לתיקיה Documents and Settings\my name הוא רושם לי "אקסס דנייד", זה כנראה בגלל שהגדרתי שרק דרך היוזר שלי יהיה אפשר להכנס מסמכים שלי. אבל אף פעם לא ידעתי שלא יהיה גישה אל המסמכים גם שאני מפעיל את הארד דיסק כסלייב על המחשב אחר.

בכל מקרה לפני שהארדיסק מת סופית איך לעזאזל אני משיג הרשאה כדיי לגבות את הקבצים שלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם רק הורדת הרשאות, ואתה administrator על המחשב הנוכחי, אתה צריך ללכת ל-properties, security, advanced, לחלק של owner ולתת ל-user הנוכחי שלך ownership על כל התיקיות, התת תיקיות והקבצים. כשתהיה owner אתה תוכל להוסיף לעצמך הרשאות.

אם עשית את הטעות של שימוש ב-EFS וסימנת את ה- Encrypt contents to secure data, תתחיל לחפש תוכנה שיכולה לפרוץ EFS, אני די בטוח שיש (אבל לא התעסקתי עם זה כמה שנים, אז אני ממש לא זוכר ואולי אני מתבלבל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא מדבר על הגדרות רגילות שעושים ב"יצירת משתמש חדש" ועושים לו סיסמא

ה שואל אם רוצים שליוזר היו קבצים מוסתרים, ובוחרים כן

אז זה נועל את התיקיה בהרשאה ליוזר הזה בלבד

אני יודע שדרך הלינוקס אפשר להכנס לתיקיה אבל דרך אחר (בתור הרדיסק סלייב) אני לא יודע איך משנים הרשאות.. קצת סיפור כל הקטע הזה

אם אפשר לעשות העתק לתיקיה ולשמור את זה בכונן הראשי

וליצור יוזר על אותו שם, זה יעדכן הגדרות הרשאה לתיקיה עצמה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר את התכונה הזאת של (ומשום מה אני לא מוצא אותה אצלי), אבל אני מאמין שהיא משתמשת בהרשאות NTFS... ואז הפתרון שהצעתי יעזור.

לגבי יצירת משתמש חדש באותו שם, זה לא יעזור מכיוון שמשתמשים ב- עובדים לפי unique identifiers ולא לפי שמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שהמשתמש סימן את האפשרות של קבצים פרטיים הוא לא יכול לעולם לשחזר אותם במחשב אחר,וזו מערכת ההגנה של .

אם זה היה אפשרי אז היו אומרים מה הבעיה לפרוץ ולגנוב מידע מאחרים.למשתמש פרטי מיסכן שהלך לו ההארד דיסק זה באמת עצוב, אבל נניח שהיה בהארד דיסק הזה מידע מאד רגיש וגנבו את המחשב ולקחו את הכונן למחשב אחר והיו יכולים לקרוא את התוכן,תחשבו על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוגדר להשתמש בהגנת קבצים (ההגנה של NTFS), כך ששמות הקבצים נראים בצבע כחול והם מוצפנים למשתמש מסויים, אני לא מכיר דרך לגשת אליהם מחוץ ליוזר המורשה.

אבל כמו ש-Moooshe אמר, אם לא הוגדרה שום הצפנת קבצים, אלא פשוט לא ניתן לגשת לכונן כלשהו מתוקף היותו במערכת NTFS (ויוזר לא מקורי שמנסה לגשת), ניתן לגשת לכונן הזה מתוך User אחר ע"י שינוי ה-Owner של הכונן. צריך לעבור למצב "שיתוף קבצים מתקדם", להיכנס מאפייני הביטחון של התיקייה ושם לשנות את ה-Owner.

ברשת זה לא עובד, מכיוון שאין הרשאות לגשת למאפייני הביטחון של כונן מסויים ברשת (בדקתי עכשיו). אז אין פה ממש חור נראה לעין המשתמש הפשוט.

אבל כשמנסים לגשת לכונן slave שנמצא פיסית במחשב שאנחנו עובדים בו, זה עובד. מניסיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@ThePorscher

רק תיקון קטן... EFS נצבע בירוק, דחיסה בכחול. וזה רק אם סימנת את האופציה הזאת ב-Folder options. אחרת אתה רואה את הכל באותו צבע.

@jean-paul

תתפלא, אבל הכל אפשר לפרוץ/ לשחזר. במיוחד אם מישהו מאוד רוצה לגשת למידע שלך ומוכן להשקיע זמן/ כסף. הסיסמה של ה-user שלך ב- ניתנת לפריצה ע"י עשרות תוכנות שונות תוך שניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...