מישהו התנסה בתוכנה המחזירה זכרון פלאש לנפח האמיתי? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו התנסה בתוכנה המחזירה זכרון פלאש לנפח האמיתי?


נערי

Recommended Posts

קניתי זכרון פלאש מזויף מסין, ואני מעונין להחזירו לנפחו המקורי, ולפחות להשתמש בו בנפחו הקטן, ולא לחשוש לאיבוד חומר. מישהו התנסה בתוכנה כזאת? שמעתי שיש תוכנות שמסוגלות להרוס אותו מבלי אפשרות שימוש כלל. אשמח להתעדכן!

- - - תגובה אוחדה: - - -

מצאתי מאמר באתר שכל עיסוקו הוא חשיפת זכרונות מזויפים ומלחמה במזייפים, ויש שם מאמר שלם בכתובת הבאה: http://flashchiptech.wordpress.com/2011/07/13/fixing-fake-sd-sdhc-cards-is-it-possible-what-are-the-problems-and-challenges-what-software-to-use-to-test-for-flash-memory-fake-chips-is-there-a-free-download-to-check-flash-drives-and-memory-car/

המסקנה של הדברים שהדבר כמעט ובלתי אפשרי. בדיסקונקי הדבר עוד יתכן, אך בזכרון פלאש זה כמעט ולא אפשרי.

אני מביא כאן את המאמר מתורגם על ידי תרגום גוגל:

תיקון כרטיסי SDHC SD מזויפים , האם זה אפשרי? מה הםהבעיות ואתגרים ? מה תוכנה להשתמש לבדיקת שבבים מזויפים זיכרון פלאש . האם ישלהורדה חינם כדי לבדוק את כונני פלאשוגודל כרטיסי זיכרון?

פורסם על ידי techchips על 13 יולי 2011

האם אתה חושד שיש לךכרטיס זיכרון מזויף ? האם המהירות בכיתה תחת ביצוע ? האם אתה מאבד את הקבצים שלך ולחוות פגיעה בנתוניםמשבבי זיכרון פלאש ? אלו הם סימנים חשובים לשבבי זיכרון מזויפים שינו לשכב על הגודל האמיתי שלהם. הרבה אנשים קוראים לזה " Hacked זיכרון" . השוק השחור הוא חזק, מעל 1,000,000 שבבי זיכרון פלאש משודרגיםומניפולציות בכל חודש , ורבים שם מותג יצרנים כגון : SanDisk , Transcend , סוני, , קינגסטון טכנולוגיות, RITEKוLexar כבר השפיעו .

איך אתה לבדוקכרטיס זיכרון כדי לבדוק את זה קיבולת ? האם אתה יכול לזהות את התוכנה לעצב מחדש ברמה הנמוכה הנחוצה לתיקון מולטימדיה ( בתוספת MMC) בנוסף, קומפקט פלאש ( CF ) , בקיבולת גבוהה Secure Digital ( SDHC ) , Memory Stick Micro (M2 ) , Pro Duo Memory Stick ( MS Duo Pro ) , Memory Stick PRO- HG Duo , Memory Stick PRO- HG Duo HX , Micro SDHC , Secure Digital (SD ) , קיבולת מורחבת , Secure Digital כרטיסים ( SDXC ) ?

בקורס:

שלב ראשון - זיהויגודל האמיתי של כרטיס הזיכרון שלך

תוכנת זיהוי לתקנךאת גודל האמיתי של כרטיס הזיכרון שלך - שלב שני

שלב שלישי - תיקון של כרטיס זיכרון פלאש מזויף שלך

מיואשבתיקון כרטיסי זיכרון פלאש מזויפים ?

האם אתה מרגישקצת טיפשי או טיפש אודות לאחר שקנה​​כרטיס זיכרון מזויף ?

שלב ראשון - זיהויגודל האמיתי של כרטיס הזיכרון שלך

הצעד הראשון הוא לא כדי לבדוק את רמת מהירות של זה, זה כדי לוודא אם אתה יכול לכתוב קבציםלקיבולת שפורסמהלכרטיס זיכרון הבזק שלך. התוכנה הטובה ביותר היא H2testw . זה עובד על Windows 2000, XP , Server 2003 , שרת 2008 , Vista, Windows 7 מערכות הפעלה. אם יש לך לינוקס, אתה יכול להשתמש בF3 החלופי על ידי מישל מצ'אדו .

מידעוהורדת גישה :

H2testw 1.4 - Gold Standardבזיהוי כונני USB מזויף

לינוקס תכנית אלטרנטיבית H2testw קרא F3 ידי מישל מצ'אדו

שני התוכניות הן ללא תשלום. הרבה עבודה קשה ומאמץ נכנס ליצירתם,המניעלמאמץ? כדי לעזור לאנשים לזהות שבבי זיכרון מזויפים, כדי לגלות את היכולת האמיתית עם תוכנה קלה לשימוש.

SOSFakeFlash טבע H2testwהסטנדרטי באיתור שבבי זיכרון מזויפים בשנת 2008 זהב. יש לכך סיבה טובה. זה עדיין הואסטנדרטי , התכנית הכי טובה שם בחוץ . הראלד Bögeholz כתב אותו , שומרת על זכויות היוצרים , אלאלאינטרס של צרכנים עשה את זה בחינם ! c't Magazin für Computertechnikבwww.heise.de מארח את זה בחינם. גרמניה שיחקהתפקיד חשובואנוכי לעזור לאנשים לבדוק את שבבי זיכרון הבזק שלהםבסביבת מערכת ההפעלה Windows כדי לוודא שהם לא רכשו שבבי קיבולת מזויפים. אם אתה תוהה מה המשתמשים באמת חושב עלתוכנת H2testw לראות את הסקרבמאמר SOSFakeFlash !

עבור משתמש לינוקס , מישל מצ'אדו עבד קשה כדי לכתוב תכנית בדיקות זיכרון פלאש, הוא קרא לזה F3 .

אם אחד F3 ידי מישל מצ'אדו או H2testw מדווח לךגודל קטן יותר ואז יכולת המפורסמת , יש לך בעיה . אם זה יותר מ 1GB קטן יותר אז את הגודל המפורסם אתה יודע שאתה קניתמזויףולאשבב תת סטנדרטי הבזק הכיתה זיכרון.

תוכנת זיהוי לתקנךאת גודל האמיתי של כרטיס הזיכרון שלך - שלב שני

א) מערכות ההפעלה של Windows

אתה צריך לקרוא :

גאון שבב -טובוהרע על תוכנה זו זיהוי שבבי זיכרון פלאש ותיקון מזויף Hacked זיכרון . כיצד שימושי האם Chipgenius ?

התוכנה נמצאת באינטרנט תחת הרבה מונחי חיפוש עבור שמושל : ChipGenius , צ'יפ סוג , צ'יפ Genuis , Chipguinus , Genius צ'יפ. שימושי כאשרשבב כרטיס זיכרון הבזק הוא טוב, חסר תועלת, כאשרכרטיס זיכרון פלאש כבר פרוץ ! זה עובד היטב עבור שחקני mp או כונני פלאש USB אםVID הנכון ומח"ש היה מקודד. למרבה הצער עבור כרטיסי זיכרון פלאש , קורא USB מתגלה בדרך כלל במקום את הכרטיס כך שאנשים מחפשים את התוכנה הלא נכונה. אתה לא יכול לפתוח כרטיס זיכרון פלאש כדי לזהות שזה שבב בקר ה-USB , אתה תהרוס את הכרטיס אם אתה עשית.

אתה יכול ללמוד עוד על תיקון זיכרון פלאש מזויף באתר FixFakeFlash של InspectorTech . שאלות נפוצות היא מקיפות . כדי להבין יותר על VIDומח"ש שדווח על ידי ChipGenius אתה צריך לקרוא את המאמר הקלאסי הזה:

אודות VID מח"ש תיקון מזויף כונני פלאש - שלבים כדי להצליח

הרבה אנשים שנלחמים נגד זיכרון פלאש מזויף, לא אוהבים את Genius צ'יפ וחושד שזה להיות כלי מרגל . למעשה שימוש כלשהו מחוטא מחשבים , מערכות הפעלה איל וירטואלי כאשר הם מפעילים את זה . אולי קצת פרנואיד אולי, אבל העובדה שהם עושים את זה אומרת הרבה .

א) במערכות ההפעלה Linux

איןתוכנה שתעזורנה לך לזהות את VID או PID אנו מודעיםלינוקס שעובדת כמו צ'יפ גאון. למעשה זה לא הכרחי על פי אנשים שתקנו כרטיסי זיכרון מזויפים. אז דלג לשלב שלוש.

שלב שלישי - תיקון של כרטיס זיכרון פלאש מזויף שלך

שלא כמו שחקני mp או כונני פלאש USB , אתה מוגבל במנסה למצוא תוכנה כדי לתקן כרטיסי זיכרון פלאש. קוראי כרטיסי USB או חריציםבמחשבים להפריע אם אתה משתמש Chipguinusכתוכנת זיהוי שלך. אזבניסיון לזהות את הרמה נמוכה מחדש את כלל תוכנת מידע המסופק על ידי גאון צ'יפ.

אנו ממליצים לך להתרחק מכל ספרות באינטרנט המוצעת למכירה מבטיחה לך שיש להםפתרון קסם. בזירת מערכת ההפעלה Windows, מתכונים סודיים אלה לקדם ביצועשווה ערך מחיצה ראשי לגודל H2testw כפי שדווח להיות יכולת טובה .

מערכות ההפעלה של Windows

א) דיסק מערכת הפעלה

היו הרבה דיווחים מוצלחים בתיקון כרטיסי זיכרון מזויפים באמצעות דיסק התקנה של מערכת הפעלה מקורית עבור Windows מ-Windows 2000וגבוהים יותר.

זה כרוך בהסרתהדיסק הקשיח קייםממחשב או מחשב נייד , באתחולמהדיסק של מערכת הפעלה , ולאחר מכן אתחול מחדש של כרטיס הזיכרון. זה נראה מוצלח מאוד. אתה לא יכול להשתמשבדיסק OEM המסופק עם המחשב או המחשב הנייד שלך , זה חייב להיותתקליטור מערכת הפעלת Windows מלא או .

לכמה אנשים יש את זה? מעט מאוד .

כמה אנשים יודעים איך לניתק או להסיר את הדיסק הקשיחבמחשב או המחשב הנייד שלהם? מעט מאוד .

אתה צריך להיותחנון מחשבים רציניים לדעת מה אתה עושהולהיות מסוגל לקחתסיכונים. זה מעבר לרוב משתמשי מחשבועבורכרטיס זיכרון הבזק אחד, פשוט לא שווה את המאמץ. עם זאת , אם אתה יודעמחשב טכני או שישלתקן את המחשב בחנות אוהדת בסמוך שאולי ארצה כמוהםלקבלת סיוע. הם עשויים להיות מחשב זמין כי הוא לא מותקןדיסק קשיח יחד עםדיסק מערכת ההפעלה הגרסה מקורי של Windows . זה לא לוקח הרבה כדי ללכוד את הסקרנותוהעניין שלהם לצורך הניסוי, הוא נוטה להיות משהו שהם מגרדים לנסות,אתגר חדש.

B ) מחיצות ראשילפתרון גודל כרטיס זיכרון פלאש מדווח

האופציה החלופית היא להשתמש במידע המסופק על ידי H2testw לבנות גדר . כלומר, ליצור מחיצה ראשית שבכרטיס זיכרון פלאש מעט פחותהקיבולת האמיתית שדווחה על ידי H2testw . יתרתהקיבולת במערכת ההפעלה חלונות רואה שכלא הוקצה . עליך לזכור תמיד שלא יעז לגעת או לעצב את הקיבולת שלא הוקצה נוספת, משום שזהו התפקיד זה הוא מזויף, זה לא ממש קיים! אם אנשים בבעלות תוכנת Acronis דיסק מנהל , הם ישתמשו בו במקום.

יכול" לבנות גדר " העבודה בשיטה כדי לשמור על קריאה / כותבתבקיבולת זיכרון פלאש האמיתית אם אין לך אפשרויות אחרות ? זה יכול לעבוד , בתנאי שאתה לא מנסה לאתחל אותו או למחוק מחיצות. אם אתה מאתחל מחדש תהבהב מכשיר כרטיס זיכרון , אז אתה יכול להיות חזרה לנקודת ההתחלה ,קיבולת מזויפת תופיע שוב .

לבנותגדר, או שיטת מחיצות אינו עוסקתבבעיה האמיתית . לכרטיסי זיכרוןהבעיה האמיתית היאהמידע שנרשםבשבב בקר ה-USBלכרטיס זיכרון פלאש. זה מקום שבוהשינוי הדיגיטלי באמת קיים. שיטת המחיצות לא לטפל בבעיה זו , זה לא לטהר או לנקות אותה. במקום שהוא חי עםהמידע המזויףבשבב הבקר , שהוא מקבל סביבו, על ידי יצירת מחיצות כדי להטעות את מערכות ההפעלה שוב , בדיוק מה שהופך אתמחיצה ראשית קצת יותר קטנה ואז את הגודל דיווחה טובה על ידי בדיקת תוכנה ושלכתהחלק המזויףשללא הוקצה ולהתעלם ממנה.

זוהי השיטה שקודם רבות במדריכי PDF נמכרו ב- ובמקומות אחרים למטרות רווח. אין צורך להוציא יותר כסף עלמדריך. אנחנו מסבירים את השיטהובחינם!

ומייעץ לך אם בחרת בדרך זו , היא עבודה בסביבה, זה לא הפתרון האולטימטיבי לתיקון קיבולת האחסון של כרטיס זיכרון הבזק שלך.

זה עובד עבורהרבה אנשים. הדבר החשוב שיש לזכור הוא שלא לתקן את כרטיס הזיכרון המזויף, אתה בונה גדר להקיף את היכולת האמיתית ואני מקווה שהמכשיר שלך הוא חכם מספיק כדי לראות רק את הקיבולת באזור הטוב שאתה בנה . אנחנו צריכים להדגיש את זה ! לדברי InspectorTechבFixFakeFlashוSOSFakeFlash יותר מדי אנשים רואים את זה כפתרוןוגם מאמינים שזההתיקון. זה לא. זוהי עבודה בסביבה כדי להתמודד עםמצב קשה. כרטיסי זיכרון פלאש הם הכי קשים כדי לתקן תחת Windows, יש אפשרות דיסק מערכת הפעלה) תוצאות טובות יותר , אך למרבה הצער אינו נגיש למרבית משתמשי Windows.

אם אתה זקוק לכרטיס הזיכרון לקבלת מידע או תמונות חשובות, לא רואים בשיטה זו. אנו חוזרים , אםענייני נתונים, לא בחרו לבנות אפשרות גדר כתיקון שלך !

מערכות הפעלה לינוקס

אם אתהמשתמש לינוקס , אתה ברמה אחת מעל רוב משתמשי מחשב. רוב הסיכויים,שבילית את הזמן ומאמץ ללמוד עלמערכת הפעלהבתמורה לכךשמערכת הפעלה חופשית עם הרבה גמישות אתה אולי פחות קונבנציונליוסקרן יותר בטבע.

אם אתהמשתמש לינוקסשעשה את המאמץ כדי לקבל מתחת למכסת המנוע וללמוד , יש לך סיכוי די טוב של תיקונךכרטיס זיכרון מזויף !

קראו את הסעיף - כיצד "לתקן"כרטיס מזויףבF3 -אלטרנטיבה לh2testw

באפשרותך לפנותהמחבר מישל מצ'אדו להחליף את התוצאות שלךולהציע הצעות. אם התיקון שלו עובד בשבילך , ודא שאתה להשאיר תגובה על מאמר זה : לינוקס תכנית אלטרנטיבית H2testw קרא F3 ידי מישל מצ'אדו לעודד אחרותוכדי לקדם איך לינוקס היא יותר חזקה בפתרון לוז זיכרון פלאש המזויף שלך יותר מכל מערכת הפעלת Microsoft Windows יהיה אי פעם!

מיואשבתיקון כרטיסי זיכרון פלאש מזויפים ?

האם מאמר זה להרתיע אותך ? לתת לךכאב ראש אמיתי ? הוא מבוסס על יותר משלוש שנים של מחקר , אנו גם שייכים לפרויקט FrankenFlash . אם אתה מרגיש מיואש , אולי כדאי לך לשקול כמה דברים לפני שאתה ממשיך לרדוף את הרעיון של תיקון כרטיס זיכרון מזויףולהחזיר אותו ליכולת אמיתית .

אם לא אתה משלםהרבה כסף עבור כרטיס הזיכרון המזויף שלך, המאמץ שלך הוא כנראה טוב יותר לבלות מקבלהחזרוחושף את המוכר שמכר לך אותו .

האמת המלוכלכת ונסתרת? כרטיסי זיכרון מזויפים הםזיכרון פלאש פרוץ הכי קשה להחזיר לקיבולת המקורית שלהם. יש כברהרבה הצלחהלכונני פלאש USB ונגני MP. לכרטיסי זיכרון זה מכוער ומגעיל. יש כרטיסי זיכרון פלאש תיקון ושחזוראחוזי ההצלחה הנמוכה ביותר.

אם אתה משלם הרבה עבור כרטיס הזיכרון המזויף שלך? האם זה אומר שאתה צריך לעשות את המאמץ כדי לתקן את זה ?

זה תלוי. זה תלוי ביכולת האמיתית שדווחה על ידי אחד H2testw או F3 ידי מישל מצ'אדו . אם הקיבולת האמיתית היא קטנה ואתה משלם הרבה בשבילך מזויף, אתה יותר טוב כדי לנסות ולקבל את ההחזר שלך יותר מדי , להפוך את הכיור הגדול ביותר שאתה יכולומגעיל ביותר באינטרנט נגד המוכר שלךולנושא. זה יכול לתת לך קצת סיפוק אישי וזה יכול לעזור לאנשים אחרים מלעשות את הטעות שלך .

אם אתה מוצא את כרטיס זיכרון הבזק שלך יש 2GB או 4GB קיבולת אמיתית בלבד וכי הוא בדרך כללהכרטיסלזיופים , זה פשוט יותר מדי מאמץ כדי לתקן . מהעלות אמיתית 2GB או 4GB פלאש קיבולת כרטיס זיכרון שבו אתה גר? המחיר ששילםואת היכולת האמיתית מצאה אמורה לעזור לך להחליט אם זה שווה את הזמן והמאמץ שלך.

האם אתה מרגישקצת טיפשי או טיפש אודות לאחר שקנה​​כרטיס זיכרון מזויף ?

האם אתה יודע שחלק מהתומכים החזקים ביותר של SOSFakeFlash היה קורבנות של כרטיסי זיכרון מזויפים ? כן, הם מבינים את בלבול שלךותסכול שלך. הרבה אנשים חכמים על שחקני mp מזויפיםוכונני פלאש USB, לא ניתן לומר למרבה הצער את אותו הדבר עבור קונים של כרטיסי זיכרון פלאש ! נכון לעכשיו הם הקבוצה הצרכנית הגדולה ביותר של הונאת זיכרון פלאש באינטרנט !

yanyanseller2008 מזויף זיכרון פלאש מוכר התראה - הונג קונג. זיכרון פלאש מזויף טבעת Zhuo Qiuge (PC) . SD 32GB מזויף SDHC וכרטיסי MicroSD ב- . המכירה של כרטיסי זיכרון מזויפים הגדלת ב-eBay.

על ההונאה בכרטיס הזיכרון ב-eBay הוא רעה, קונים כרטיס זיכרון נמצאים בקטגורית הסיכון הגבוהה ביותרלהונאה בזכרון פלאש. אם זה לא היהבעיה משתוללת , למה כל כך הרבה אנשים מחפשים מידע לבדוק אותםולתקן אותםליכולת האמיתית שלהם?

יש כמה נשמות טובות שם בחוץ , קורבנות לשעבר, שיעשו מאמץ לפטרל ב-eBay עבור כרטיסי זיכרוןוהקונים קשר שעזבו את המשוב חיובי לבדיקת תעודות הזהות שלהם . איפה הם עושים את זה ? ובכן , איך היית מרגיש אם יצא לחופשה וגיליתי שרוב התמונות שלך נעלם לאדמת זיכרון מזויפת. נעלם. זכרונות נעלמו בלי שום תקווה להצילם , כי הם לא על כרטיס זיכרון פלאש. הם נרשמו בחלל מזויף כך שהם לא קיימים. זה כואב. תשכחומהכסף, יהיההמוכר לשלוח לך לחופשה חדשה לשחזר את הרגעים האבודים שלך?

כרגע אין קבוצה בפרויקט FrankenFlash רואה את רישומי כרטיס זיכרון מזויפים ב-eBay ופוחת. הביקוש לכרטיסי זיכרון הולך וגדל והמוכרים יהיו שמחים להיענות עם מחירים נמוכיםלקיבולת מזויפת. לדברי FlashChipTutorבFlashDriveFacts , מוכרים ההשרצה מזהים מרובים כדי לכבוש את השוק בעלות הנמוך.

שינוי מגמות במכירת זיכרון מזויף ב-eBay עבור כונני פלאש , כרטיסי זיכרוןונגני MP . SOSFakeFlash מייעץ אל תקנוממוכרים ב-eBay עם ציוני משוב נמוך . הימנע ממוכרים עם ציון תחת 300 + כדי להגן על עצמך מפני הונאה אפשרית . למד מדוע .

כדי לנסותולהתמודד עםמספר יו של הונאה מוכרים ב-eBay עבור כרטיסי פלאש , יש פתרון אפשרי היחיד. כל קונה frauded שמגלה שרכשוכרטיס קיבולת מזויף ועליו לנסות ליצור קשר עםלפחות כמה קונים שעזבו את המשוב חיובי . אם הם עושים, אז המוכרים הללו יהיו לבלות זמן רב יותר בהקמת מזהים חדשים לאחר מכן להיות מסוגל לרשימה כמו eBay יהיה להשעות את תעודות הזהות שלהם אחד אחרי השני. היא חותכת את הרווח ונזקים שלהם וזה מפחית את מספר הקורבנות.

ואם יש פחות קורבנות לכרטיסי מזויפים ?

אנשים פחות יצטרכו לצוד נואש באינטרנט מחפשים פתרונות כדי לנסות לתקן את כרטיסי פלאש! אם בדיקות מוכיחה שקניתכרטיס זיכרון מזויף , אתה לא רוצה שמישהו שלח לךאזהרה בדוא"ל לך לבדוק לפני שאתה משתמש בה?

מידע נוסף על תיקון זיכרון מזויף :

תיקון כונני מזויף

האם אתה מצליח Reprogrammeכונן מזויף שנקנו ב-eBay ?

תיקון שחקני MP מזויף מזויפים

בית החולים לFixFakeFlash InspectorTech - התקני מזויפים - תקן פלאש מזויף

אימות שבבי זיכרון פלאשוהתקנים :

Hynix

מיקרון

סמסונג

SpecTek

סנדיסק

Transcend - מספר סידורי שחשובלזיכרון פלאש

קינגסטון טכנולוגיות - מספר סידורי שחשובלזיכרון פלאש

סוני

דיווח מוכרי זיכרון פלאש מזויפים :

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא אינו מעוניין להגדיל נפח הזכרון.

הוא מעוניין לכל הפחות לתקן את הנזק שנעשה ל- DOK ע"י פריצתו וזיוף נפחו ולהשתמש בנפח הקיים.

לדוגמה: אני רכשתי בערך ארבעה DOK בנפח 32GB מסוג Class 10 עד שהגיע אחד תקין, השאר היו מזוייפים בעלי נפח של 8GB (נבדק עם H2testw).

אם אנסה להשתמש ב- 8GB, החומר יפגם, אך אם אתקן את הפריצה כך שהמחשב יזהה את ה- DOK בנפחו המקורי (8GB) אוכל להשתמש בו כ- DOK בנפח 8GB מבלי חשש.

לזה הוא חותר לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, אתה צודק, באמת בעייתי לזהות את ה- VID ו- PID של כי כאשר אתה מחבר את זה דרך מתאם כרטיסים ומריץ ChipGenius, אתה מקבל את ה- VID ו- PID של קורא הכרטיסים. ניסיתי עכשיו לתקן את אחד מהזיופים שהגיעו לי ושם נתקעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא אינו מעוניין להגדיל נפח הזכרון.

הוא מעוניין לכל הפחות לתקן את הנזק שנעשה ל- DOK ע"י פריצתו וזיוף נפחו ולהשתמש בנפח הקיים.

לדוגמה: אני רכשתי בערך ארבעה DOK בנפח 32GB מסוג Class 10 עד שהגיע אחד תקין, השאר היו מזוייפים בעלי נפח של 8GB (נבדק עם H2testw).

אם אנסה להשתמש ב- 8GB, החומר יפגם, אך אם אתקן את הפריצה כך שהמחשב יזהה את ה- DOK בנפחו המקורי (8GB) אוכל להשתמש בו כ- DOK בנפח 8GB מבלי חשש.

לזה הוא חותר לדעתי.

אכן הבנת והסברת אותי נכון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...