משלוח עם TNT - מישהו מכיר? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משלוח עם TNT - מישהו מכיר?


Access Denied

Recommended Posts

לעולם, אבל לעולם(!!!) אל תשתמש בשירות השילוח של חברת TNT.

לאחר שנכוויתי וסיפרתי לחברים, צחקו עליי שבכלל שלחתי עם TNT ואמרו שזה ידוע ושהשירות שלהם הוא הזוועתי ביותר שיש.

שילמתי $50 על משלוח אקספרס (5 ימי עסקים) וקיבלתי אותו אחרי 3 שבועות והפיצוי שקיבלתי היה $7 לאחר יותר מחודשיים של טירטורים וניתוקים בפרצוף מטעם הנציגי שירות.

חברה שאני מאחל לה לפשוט רגל בישראל וכמה שיותר מהר.

ממליץ לך לשלוח עם USPS. לא להתקרב לפדקס כי עלות השחרור מהמכס שלהם הזויה.

DHL בעניין הזה הכי זולים. בכל אופן תלוי מה אתה מתכוון לקנות, אם זה נעליים - תשלח דרך מסטופ (mustop) בעלות של 19$ למשלוח עד הבית, מגיע תוך שבוע+

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו הייתה לי חברה של מסחר (הייתי עצמאי), הייתי מייבא סחורות מחו"ל ומשווק בארץ דרך אינטרנט\טלפון לפי הזמנה. בקיצור יש לך לדעתי 2 אופציות היום ששוה להתייחס אליהם.

1. רשות הדואר \ שירות הדואר - אם אתה שולח או מקבל משהו שלא דחוף לך מבחינת זמן המשלוח תעבוד איתם רוב הפעמים גם לא תשלם מכס או מע"מ זה ישר יגיע אליך.

2. UPS - החברה הכי מקצועית, מסודרת ואמינה בתחום המשלוחים. ניסיתי את כולם והם הכי אמינים... משלוחים מהירים בצורה קיצונית. אבל! צא מנקודת הנחה שתשלם:

א. אחסנה ב'ממן' בנתב"ג כי באופן מסתורי כל המשלוחים שלך יגיעו בחג או בשישי.

ב. עמלת שחרור ממכס.

ג. מכס.

ד. מע"מ

ה. אופוציונאלי - מכון התקנים - לא מפחיד כמו שזה נשמע הם אפילו לא בודקים את מה שהבאת רק תשלם מס שפתיים של 232 ש"ח כולל מע"מ אם נפלת במדגם.

ו. עמלת שקר כלשהי.

עם TNT לא רק שמשלוח מאוד חשוב שהיה לי נדפק בגללם והגיע לארץ באיחור, החוכמולוגים סיווגו את זה ביורו 1 כמוצר אחר לגמרי ממה שהזמנתי ויצא שאני אצטרך לשלם מכסים ומיסים פי 2 משווי המוצרים במשלוח בגללם (הם סיווגו לספק את המוצר כי הוא לא ידע מה לרשום) בנוסף לאחר שבוע של מריבות איתם הם פשוט החזירו את המשלוח לשולח שכמובן הפסיק לעבוד איתי. מטריד ומעיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קיבלתי מTNT שירות גרוע ואני ממש לא ממליץ.

http://hwzone.co.il/community/threads/534523-%D7%90%D7%96%D7%94%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9D-TNT#.Upbkk9K-18E

לאחר שהסתיים כל הסיפור שלחתי להם מייל תלונה ואפילו לא התייחסו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוסיף ואציין שהמנהל בTNT שיקר ואמר שהמשלוח שלי הגיע בדיוק בתאריך היעד, זאת בזמן שבאתר האינטרנט ע"פ מספר המעקב, החבילה איחרה בשבועיים.

כזה מנהל מטומטם לא ראיתי בחיי:kopfpatsch:

ואין דבר יותר מעצבן מניתוק בפרצוף מהשירות לקוחות שהרי אין לך מוצא אחר\פיתרון.

באנשים כאלה צריך לפגוע חזק חזק בכיס או בעצמות, אין פיתרון אחר במדינה החשוכת אל שלנו.

מוכן לתרום את זמני בשביל לעורר כתבה ענקית על החברה הבזויה הזאת - שאף אחד לא ישתמש בשירותיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...

חברת TNT – קשה לתת שירות גרוע יותר  -  בצורה בה הם עובדים, אין גם סיכוי שיתנו שירות סביר - לא ללקוחות פרטיים ולא ללקוחות עסקיים

אני מומחית לנושא ניהול ושירות ויש לי את כל ההסמכות המעידות על כך. ב-10 השנים האחרונות עסקתי בהדרכה, יעוץ והסמכה של שירות בחברות ישראליות ובין לאומיות. בכל השנים האלה לא פגשתי חברה שהשירות שלה כ"כ גרוע כמו השירות שנתנה לי חברת TNT

הסיפור פשוט, קניתי שני ספרים ב Amazon , נרשמתי ל TNT והפניתי את המשלוח אליהם בהתאם להנחיות שקיבלתי. הספרים נשלחו מ Amazon  ל- TNT ב-17.10. כמה ימים לאחר שקיבלתי את ההודעה שהספרים נשלחו, וכיוון שלא שמעתי דבר מ TNT, פניתי למרכז השירות שלהם, כדי לברר מה קורה. וכאן מתחיל העינוי

פניתי 5 פעמים במשך שלושה שבועות למרכז השירות, כל פעם דיברתי עם מוקדן אחר, וכל פעם הייתי צריכה להסביר את הסיפור מהתחלה ולשלוח את החומר, כשביקשתי שעם קבלת החומר ישלחו לי מייל שמאשר שקיבלו את כל הנתונים הנדרשים, קיבלתי תשובה ש"הם לא שולחים מייל ללקוחות" . וכך התגלגל הזמן כאשר גם בפניה החמישית,  לא ידעו דבר על הפניות הקודמות, וכמובן לא התחילו לטפל. ההסבר שקיבלתי מאנשי המוקד הוא, ש"אין להם מערכת שירות, שהם רושמים את התלונות על פתק ומעבירים הלאה, והם לא יודעים מה עושים עם הפתקים"  

בשלב זה החלטתי לפנות לדרג הניהולי.  ביקשתי לדבר עם האחראי על המוקד – סרבו, ביקשתי לדבר עם אחראית השירות, היא סרבה (שמעתי אותה אומרת ברקע שהיא לא מטפלת בפניות כאלה). בהרבה לחץ שלי, קיבלתי את הטלפון והמייל של האחרי לשילוח מחו"ל, התקשרתי – ביקש שוב את החומר, שלחתי – חזר אלי פעמיים, ואח"כ נעלם. חזרתי למוקד, וביקשתי את הטלפון והמייל של האחראי על הבחור שנעלם (להבנתי, מנהל השיווק), פניתי אליו במייל, ובטלפון  - על שניהם לא ענה.

כאשר כל פניותי לדרג מנהלי הביניים לא עזרו, שלחתי מייל למנכ"ל TNT  ישראל, באותו יום חזר אלי מנהל השיווק ו.. ביקש שוב את החומר, שלחתי, יצר איתי קשר עוד פעם אחת או פעמיים, ואח"כ נעלם גם הוא.

כשמלאו לסיפור חודשיים כתבתי למנהל השיווק וביקשתי החזר כספי, להפתעתי חזר אלי עובד חדש שעדיין לא היכרת ו...ביקש שוב את החומר. אחרי בדיקה מהירה, החליט שהם אינם יכולים למצוא את הספרים, ויחזירו את עלות הספרים ואפילו כתב לי מייל בנושא. זה היה לפני יותר מ-3 שבועות, ומאז אני ממתינה.

בקיצור – עשרות טלפונים, מיילים, זמן שבוזבז על הסברים חוזרים ונשנים וכמובן תסכול ששום דבר לא זז.

חברה שעובדת ככה, אין סיכוי שתוכל לתת שירות סביר (אני כבר לא מדברת על שירות טוב), לא ללקוחות פרטיים ולא ללקוחות עיסקיים 

 אני כמובן לא אפנה יותר לחברת TNT, ואני מציעה גם לכולכם לא לעשות את זה

ראו הוזהרתם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

אני גם נכוותי מ-TNT.
אחרי 3 משלוחים שהגיעו בלי בעיה, הרביעי הגיע שבור (חבילה ארוכה שהתכופפה במשלוח).

שלחתי מיילים, טלפונים... אמרו שיטפלו ולא קרה כלום.

 

בקיצור, כשצריך אותם אז השירות לא טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...