פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים ערב טוב חברים, תאמינו או לא אך ההודעה הזאת פורסמה בעזרת אינטרנט במהירות 2.5MB :]במילים מועטות אני אחד מוותיקי הלקוחות של הוט תחת מסלול הטריפל. לא אשכח את הימים הבודדים ש2.5MB הייתה מהירות לקנא בה, וכמות הערוצים ציירה תמונה של משפחה שמפנקת יותר מדי. בכל אופן, מאותה תקופה ועד ליומנו כיום לא אוכל להצביע על שוני משמעותי פרט למחיר שכמובן הוזל עם חלוף הימים. הוט גובה ממני 300 ש"ח עבור תשתית אינטרנט במהירות 2.5MB, שלוש חבילות תוכן לצפייה ו2000 דקות שיחה לטלפון נייח. כל הברוך שצויין אינו בעל שם כולל, לפי דיברי הוט אין מדובר בטריפל מסוים אלה בתשלום נפרד לכל אחד מהשירותים. בשעה טובה החלטתי להתאים את עצמי לסביבה ולנסות להתקדם. אשמח לשמוע כמה אתם משלמים עבור חבילות הטריפל שלכם.בשורה בתחתונה איני מחפש לשלם מעל ה300 ש"ח בחודש ואכן נתקלתי בחבילת ה iclassic, אך לדאבוני כמות השיחות שמוצעת שם אינה מספיקה. האם ישנם טיפים למיניהם או עצות שונות שאני צריך לדעת? או שאין גמישות וכולם עובדים לפי הספר והמחיר הוא כפי שמופיע באתר? תודה למשתתפים.
פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים כמה שכתוב באתר שלהם זה כמה שאתה תשלם, לא שקל פחות. צר לי לאכזב אותך אבל תקופת ה"מיקוח" של החברות האלה הסתיימה.האיומים ב"עזיבה" לא מעניינים אותם.אגב אתה אשכרה משתמש בטלפון שלהם ועוד טוען ש-500 דקות לא מספיקות לך?רוב האנשים שאני מכיר לא מוציאים אפילו שניה אחת של שיחה מהטלפון, ופשוט לוקחים אותו כי הוא חלק מהחבילה וזה יוצא יותר זול מלקחת טלוויזיה ואינטרנט בנפרד.. נערך 2013 בנובמבר 2111 שנים על-ידי Milford Cubicle
פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים טריפל של הוטדרך שימור לקוחות- טלויזיה בלבד - 231 ש"ח כולל כל החבילות וכל ערוצי הפרימיום למעט ערוצי ספורט פרימיום ואירוטיקה.-טריפל:טלוויזיה כולל כל החבילות וכל ערוצי הפרימיום למעט ערוצי ספורט פרימיום ואירוטיקה.טלפון ללא הגבלה לנייח וניידאינטרנט 100MB תשתית בלבד292 ש"ח לשנה (וזה כולל מג'יק HD, עוד 2 HD וממיר רגיל)
פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים ההורים שלי שילמו 370 שקל לתשתית של 100 מגה וספק 30 ( נדמה לי) ופשוט שיגעתי אותם לפרק את החבילה ולעבור לבזק כי האינטרנט של הוט היה זוועה לצרכים שלי ( הוא עבד סבבה במחשב, בפלייסטיישן על הפנים)
פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים מחבר תודה על השיתוף. אני מבין מה גרם לך לחשוב כך. אולי זה יפתיע אותך אך כמות הדקות המנוצלות בחודש שואפות ל2000 ולעיתים אף חורגת. דן, תקן אותי אם אני טועה, הרי ההתנתקות משחקת את התפקיד העיקרי במשימה הזאת לא? ולמען האמת ניסיתי להיאחז בה בעבר אך ללא תועלת. אני משוכנע שכמעט כל לקוח שני ניסה זאת וכך גם אני אך בסיפור שלי הנציג כתגובה אמר שאין שום בעיה והחל לתאם איתי ביקור טכנאי שיבצע התנתקות. כמובן שבסוף נכנעתי למרות שהם עדיין על הכוונת. לדעתך הייתי צריך ללכת על תיאום ביקור הטכנאי?הם לא הביעו התרגשות כאשר ביקשתי להתנתק, כמו כן זרמו עם זה ולא ניסו כלל להלחם על מקומי בחברה. מה לומר במקרה כזה? ובהקשר לעלילה שלך, האם נאמרו מילים מיוחדות שגרמו להם להתהפך במחיר? אודה לך מאוד אם תוכל לתמצת בכותרות את תוכן השגת המחיר הנ"ל (הטריפל). תודה נערך 2013 בנובמבר 2111 שנים על-ידי avimorde
פורסם 2013 בנובמבר 2111 שנים ממממ ככה זה היה:צלצלתי למוקד וביקשתי להתנתק בגלל המחיר הגבוה, הם ניסו לדחוף לי "מבצעים" שלא עיניינו אותי ואז אמרו שנציג יחזור אלי תוך 2 ימי עסקים.לאחר כמה שעות או למחרת, צלצלה נציגה ושאלה למה אני רוצה להתנתק - אמרתי לה את האמת - יקר לי , היא ביקשה שניה לבדוק מה אפשר לעשות ואז הציעה את הדיל ב292 ש"ח למשך שנההמחיר המלא הוא כ-30 ש"ח יותר שאתה מקבל אותם כזיכוי למשך שנהלא רבנו ולא צעקנו אחד על השני, היא הציעה את המבצע ואני הסכמתי.עשיתי אותו דבר גם למנוי בבית הורי, שוב ללא בעיותוגם חברים קיבלו את המצבע הזהאם לא נותנים לך, תגיד שחברים שלך קיבלו את המבצע הזה ואני מאמין שיתנוושוב, זה רק משימור לקוחות (אלה שחוזרים אליך) הנציג ה"זוטר" בשירות לקוחות לא יכול להציע יותר מידי....בהצלחה
פורסם 2013 בנובמבר 2211 שנים מחבר אוקי. אני מודה לך מאוד על תשומת הלב וההתייחסות. אני מתחיל לקבל מושג כולל לגבי אופן התנהלות החברה. בהחלט עשית לי סדר בראש ואני מתכוון לצעוד בעקבות פעולותיך. נותרו שתי שאלות שעדיין תלויות בערפל ואשמח אם תוכל לכסות גם אותן. אמרת שהמחיר המבוקש קטן ב30 ש"ח מהמחיר המקורי, למיטב ידיעתי חבילת "הכל כלול" כפי שתיארת מופיעה תחת המחיר 352 שקלים - 60 שקלים יותר. או שלא ירדתי לסוף דעתך? השאלה השנייה שנובעת מהאנליזה שפותחה, מה קורה למחיר בתום השנה? האם הנחת ה30 שקלים מתבטלת והמחיר חוזר להיות כבתחילה? שוב, תודה ולילה טוב. נערך 2013 בנובמבר 2211 שנים על-ידי avimorde
פורסם 2013 בנובמבר 2211 שנים כל הערוצים( בלי צ'ארלטון וארוטיקה), ממיר מקליט Hd , תשתית 100 מגה + ספק , VOD279 שח.* חשוב לציין שקיבלתי את ההצעה מקשרי לקוחות לאחר שהתנתקתי. בלי קשר, ברגע שתבקש לנתק את הטלוויזיה וינסו לשמר אותך עם כל מיני חבילות לא משתלמות ועדיין תתעקש לנתק, יתאמו טכנאי/איש מכירות שיבוא לקחת את הציוד. ביום שהוא מגיע תצפה לטלפון ממנו שמפציר בך לתת הזדמנות נוספת להוט לפני שהוא מגיע לדירה - ואז אתה מקבל את המחיר הכי נמוך שהוט יכולים לתת. נערך 2013 בנובמבר 2211 שנים על-ידי אנטי-פסטו
פורסם 2013 בנובמבר 2211 שנים הנה הפירוט שלי:שים לב שאני משלם 297 כי יש לי תוספת של 5 ש"ח על ממיר מקליט שני שיש ליאחרת, זה 292 ש"ח
פורסם 2013 בנובמבר 2211 שנים מחבר ובכן, יש לי את כל מה שאני צריך. בנוסף גם קיבלתי הוכחה שיש אפשרות לקבל מחיר אטרקטיבי בלי ללכת עם הראש בקיר. אני בכוחות עצמי עכשיו, הגיע הזמן לחמם מנועים.תודה לכולם ותודה לך דן על הקדשת הזמן. לילה טוב, אעדכן בהמשך.
פורסם 2013 בנובמבר 2211 שנים בשמחה!תעדכן אחרי שאתה מדבר איתםכדי שאנשים לא ישלמו סתם המון כסף!בהצלחה!אז אתה לקוח שלהם שנה וחצי כן? בפירוט התשלומים שלך כתוב שהמינוס שלושים שקל זה עבור 12 חודשים.מה קרה כאשר עברת את ה12 חודשים? אם אני אומר להם שאני רוצה להתנתק הם יכולים לנתק אותי מיידית ואז אשאר בלי כלום מהשירותים שלהם או שזה קורה רק כאשר טכנאי מגיע ורק אחרי שידברו איתי בשימור לקוחות וינסו הכל?
פורסם 2013 בנובמבר 2311 שנים שאתה מבקש להתנתק, שירות לקוחות רושמים את הפנייה שלך במחשב. תוך יום-יומיים מתקשרים אליך משימור לקוחות כדי לשכנע אותך להשאר. יתנו לך הטבות, אבל לא מספיק שוות לדעתי. תתעקש להתנתק.הציוד ימשיך לפעול עד שטכנאי מטעם הוט יגיע וינתק אותך פיזית, אבל התשלום מפסיק מרגע שתיאמו לך טכנאי בשימור לקוחות.מדבור בזמן של כשבועיים, לתת לך להבין לבד שזו טעות להתנתק (הפסיכולוגיה של הוט, מדהים).ואז שהטכנאי בדרך אליך הוא יתקשר ויציע לך חבילת זנות, רגע לפני שהוא מגיע.
פורסם 2013 בנובמבר 2511 שנים אתם חושבים שאם אציע להוטנט להתחבר אליהם בתנאי שיורידו לי מחיר תשתית של הוט, הם יסכימו? הוטנט הם חלק מהוט, נכון? למרות שיש להם אתר משלהם ואני לא יכול להתחבר אליהם דרך אתר של הוט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.