tal89 פורסם 2013 בנובמבר 20 Share פורסם 2013 בנובמבר 20 שלום שלום,חזרתי להתייעצות סופית.השאיפה הייתה לשדרג את המחשב הנ"ל (עם I5 3210M) בSSD MSATA.המכשול היחיד הוא נושא האחריות. אני מבין שכנראה לא תהיה בעיה, אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכון שהתקנת SSD שלא מגיע במפרט המקורי והותקן שלא דרך החברה, תפגע באחריות.מהחנות (שניידר) ענו לי כי לא תהיה שום פגיעה באחריות, אם כי, כמובן, הרכיב הנוסף לא יכוסה. מצד שני, זה לא מייל שמחייב את היבואן. היבואן, מצידו לא מתעסק עם לקוחות קצה ולכן אין לי איך להשיג את אישורו בנושא זה.IBM? בכלל לא אכפת להם. הם לא מתעסקים בזה.מה אני עושה?הדבר האחרון שאני רוצה הוא הרחבת אחריות ב400 ש"ח ובאותה נשימה לבטל אותה כליל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 בנובמבר 20 Share פורסם 2013 בנובמבר 20 במקרה הכי גרוע אתה מסיר את ה-SSD ומחזיר הכל לקדמותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2013 בנובמבר 20 Share פורסם 2013 בנובמבר 20 על ה-SSD יש לך אחריות נפרדת מהמחשב.המחשב מכוסה באחריות מ-IBMוזה לא צריך להדאיג אותך יותר מדי, לא סתם הפאנלים נגישים לשדרוג.כונן קשיח "אסור" אבל שדרוג זיכרון מותר? מה אם אני רוצה לשדרג את רכיב ה-WIFI? גם אסור?בקיצור - במקום לדאוג, תקנה ותתחיל להנות מהמחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tal89 פורסם 2013 בנובמבר 20 מחבר Share פורסם 2013 בנובמבר 20 אני לא יודע אם זכרון מותר לשדרוג.החשש שלי הוא מהתנערות מאחריות כתוצאה מפתיחה שלא ע"י טכנאי שלהם ושינוי רכיבים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2013 בנובמבר 20 Share פורסם 2013 בנובמבר 20 אם אין לך ידיים שמאליות שאפילו נורה אתה לא יכול להחליף אז תשלם למישהו/חנות שכן.עוד לא נתקלתי במקרה בו אדם שידרג זיכרון/דיסק קשיח (ולא שבר שום דבר על הדרך) שלא כובד באחריות של המחשב עצמו כשהיתה תקלה כלשהי אחרת, לא דווקא קשורה לשדרוג.מוזמן לחדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2013 בנובמבר 20 Share פורסם 2013 בנובמבר 20 היבואן לא רלוונטי. הוא לו נותן לך את האחריות ולא קובע את התנאים שלה.בחנות רק אמרו לך מה שידוע להם מהנסיון עם IBM (שמספקים את האחריות למחשבים לנובו)מבחינת תנאי לנובו היבשים, כונן mSATA בדגם הנ"ל אינו CRU, כלומר המשתמש לא אמור להחליפו. אם יתעקשו, יוכלו לא לכבד אחריות.בפועל, קשה לי להאמין שזה יקרה, כל עוד באמת אין קשר בין התקלה להתקנה. זה נופל בתחום האפור ולרוב לא שמים לב / לא מקפידים על הדברים האלה. אם תתעקש לקבל מהם תשובה חד-משמעית, ייתכן שתעשה לעצמך יותר נזק מתועלת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.