לאיזה תחום ללכת? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאיזה תחום ללכת?


Yaniv

Recommended Posts

ראיתי את הדיון "אוהב מחשבים ופשוט מיואש לחלוטין, מה כבר אפשר לעשות?" והאמת שזה טיפה הזכיר אותי.

אני לא רוצה להספים שם בדיון ולכן אני פתחתי אחד משלי, אני מזהיר כבר עכשיו, זה יכול להיות חפירה.

אני כרגע תלמיד בתיכון, כיתה יא', מאז שאני זוכר את עצמי תמיד התעניינתי במחשבים וטכנולוגיה.

בכיתה ט' נרשמתי לתוכנית בשם "Net@"שלומדים שם קצת יותר על עולם המחשבים והרשתות ומקבלים תעודה מאת Cisco (לא משהו מיוחד לדעתי), בשנה הראשונה למדתי IT Essentials ויש לי גם תעודה וזה בעיקר על רכיבי המחשב ועוד ציוד נלווה (היה שנה פשוטה, ידעתי הכל), בשנה השנייה למדתי CCNA Discovery 1 שמדבר על ביתיות ועסקים קטנים גם לזה יש לי תעודה, בשנה השלישית שזה השנה הזאת CCNA Discovery 2 שמדבר על קטנות-בינוניות לעסקים וגם בסוף השנה אני יוצא תעודה.

אני לא יודע אם התעודות האלה שוות משהו אבל לפחות יש את הבסיס בקטנה ומשם אפשר להרחיב.

כרגע אני במגמת תקשוב בבית ספר, שנה שעברה למדתי בערך כמו ITE, השנה הזאת אני לומד על כמו מה שלמדתי בתוכנית רק קצת יותר מפורט, גם שם אני אקבל תעודת Cisco, לא יודע איזה בידיוק, אולי יהיה לי תעודה אחת פעמיים...

כל זה בערך הרקע שלי על הנייר.

אני אישית מגיל קטן התחלתי עם Photoshop ואני לא כל כך מתעניין בתחום הגראפיקה למרות שאני יודע הרבה בתחום הזה.

תכנות אני לא יודע אם שווה לי ללמוד, אני כרגע 3 יח' מתמטיקה (ציונים 100 בגלל שזה פשוט) ואני לא בטוח אם צריך מתמטיקה או לא, האמת שרציתי ללכת למגמת מדעי מחשב בתיכון שלי אך אני מבין שלא היה משתלם לי, כיתה י' למדו C# והשנה בגלל שהחליפו מורה הם לומדים HTML (בלי CSS) וJavascript. אני לא יודע מה בכלל עושים בעבודה כמו תכנות ביום יום, אני לא רוצה לשבת כל היום על קוד פשוט.

בתחום הרשתות אני לא יודע, אני לא נכנסתי לתחום עד כדי כך (רק נגעתי בבסיס) ככה שאין לי מושג.

אני לא מכיר את תחומים בתחום המחשבים אז אשמח אם תציעו לי משהו ואם אפשר אז גם הסבר קטנטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בתיכון בסה"כ. קודם כל - תרגע.

אם יש דברים שאתה אוהב, תתעסק בהם, תחקור אותם, תתעניין בהם, תלמד אותם. טוב מאוד. יש לך זמן להעשיר את עצמך ולהשקיע בעצמך. כל השקעה כזו תתרום לך בעתיד.

אם יש לך אפשרות, אני ממליץ לך להשקיע יותר בתחום התוכנה והתכנות ופחות בתחום תשתיות המחשוב. למה? בעיקר כי בעתיד תוכל לעסוק במשרות מאתגרות יותר ובעיקר, מתגמלות יותר כספית. יש עוד סיבות והסברים אין סוף, אולי אחרים ירחיבו. אין לי כרגע חשק להוסיף.

בנוסף, אני ממליץ בחום רב מאוד, ואף בתוקף, לעשות כל מה שאתה יכול בשביל לעלות ל 4 יחידות מתמטיקה לפחות. 3 יחידות זה לא מספיק בשביל לימודים גבוהים בתחומי המדעים המדוייקים או ההנדסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה, יש לי בעיה שאני לא יכול לעבור ל4 יחידות כרגע (אין לי גם בסיס ל4 יח'), אני מקווה לפני הצבא להשלים ל4 יח' (יהיה לי למעלה מחצי שנה חופש, נולדתי מוקדם).

איזה שפה אתה ממליץ להתחיל ממנה, ואיך ללמוד אליה פרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...