פורסם 2013 בנובמבר 1112 שנים לפני כחודש רכשתי על פי המלצה כאן בפורום מחשב. הייתי מרוצה מהשירות, ההזמנה הגיעה שלושה ימים אחרי שביצעתי אותה, גם כבל חשמל שבטעות לא הגיע עם המחשב, נשלח במיוחד בדואר שליחים אליי, בקיצור, אחלה שירות. לפני שבוע וחצי פתאום המחשב סירב להידלק, וכפי הנראה הלך הלוח אם. הגעתי לסניף ירושלים ברביעי שעבר, המוכר הנחמד עשה בדיקה מהירה ואישש את החשש שהתקלה בלוח. אמר שהמחשב ישלח לנתניה ושם יטופל, עניין של במה ימים. עד כאן הכל מעולה. אתמול התקשרתי לברר מה קורה, ונאמר לי שמחכים לאישור מהיבואן להחליף את הלוח, גם היום נאמר לי שזה אותו המצב, לשאלתי מדוע לא להחליף לי ואחר כך להסתדר עם היבואן נאמר לי שככה הפרוצדורה. העניין די מוזר לי, כי לדוגמה לפני כמה שנים שכונן דיוידי במחשב שקניתי (בחנות אחרת) עשה בעיות החליפו לי אותו בלי שאדע מה עמדת היבואן, (ואחרי שזה קרה פעמיים, החליפו לי לדגם אחר, ועד היום הכונן עובד). בקיצור, אני לא מתלונן על יחס, כי תכלס ההרגשה שמנסים לעזור לי, אני רק שואל אם זה הגיוני שכאשר תקלה כזו מופיעה במחשב בן חודש, במקום להתנצל על אי הנעימות על כך שהלוח כנראה הגיע תקול מהחנות, ולזרז עניינים, אני צריך להיות תלוי בחסדי היבואן. אשמח לעצה כי תכלס ממש לא ברור מתי הסיפור הזה יסתיים, וזה סתם מעיב על כל הדברים הטובים האחרים נערך 2013 בנובמבר 1212 שנים על-ידי kkffiirr
פורסם 2013 בנובמבר 1112 שנים הגיוני.גם היה סופ"ש באמצע (כלומר לא ימי עבודה) אבל אני מאמין שמחר כבר תקבלי תשובה.
פורסם 2013 בנובמבר 1112 שנים הגיוני מאוד.לוח אם זה לא פינאטס כמו כונן דיסקים, הוא רכיב יקר יותר וכנראה שזו המדיניות מול היבואן.אתה לא יכול לצפות שימים של סוף שבוע יחשבו לך כימי עסקים.אני לפני שנה הרסתי לוח של 850₪ ולקח כמה ימים ל-KSP להחליף לי לוח(מזל שהחליפו בכלל).
פורסם 2013 בנובמבר 1112 שנים הייאם ברביעי הגעת לירושלים - לוח הגיע ליבאון ביום ראשון - מאמין מחר הוא יצא למשלוח חזרה לירושלים.כל מה שקורה אחרי 14 ימים - מותנה בהחלפה מיבואן - כי יש אחריות ממשיכה על המוצר.
פורסם 2013 בנובמבר 1112 שנים קצת חריג שלוח ישבוק חיים (אלא אם בוצע OC, מה שלא בדיוק נופל לפלח השוק "אז לקחתי את המחשב לחנות".....). אולי החיבור של חוט כפתור הpower במארז לפין הזהוב בלוח רופף
פורסם 2013 בנובמבר 1212 שנים קצת חריג שלוח ישבוק חיים (אלא אם בוצע OC, מה שלא בדיוק נופל לפלח השוק "אז לקחתי את המחשב לחנות".....). אולי החיבור של חוט כפתור הpower במארז לפין הזהוב בלוח רופףאם בדקו אותו אז כנראה שכן יש בעיה בלוח האם... לא חסר חלקי חומרה שמהלך העברה,ייצור נפגמים..
פורסם 2013 בנובמבר 1212 שנים מחבר קצת חריג שלוח ישבוק חיים (אלא אם בוצע OC, מה שלא בדיוק נופל לפלח השוק "אז לקחתי את המחשב לחנות".....). אולי החיבור של חוט כפתור הpower במארז לפין הזהוב בלוח רופףנו באמת, זה כמו שתשאל אם חיברתי לחשמל... התכוונתי שלא היה לו פוסט, ומספיק שתראה את הוותק שלי באתר כדי להיות בטוח שאני יכול לזהות מתי המחשב לא תקין....הלוח הזה הוא B75MA-E33 MSI פשוט וזול , המחשב מיועד כמחשב לעבודה משרדית ותו לא, אין התעסקות או עומס שאמור להצדיק קריסה מהירה שכזו.קיריל תודה רבה על התגובה, כנראה יש כאן חוסר בתיאום ציפיות, הנחתי פשוט שאם לוח מת אחרי חודש ללא שום סיבה, אז הוא יוחלף במוצר אחר מהמדף, ואת ההתנהלות מול היבואן תבצעו באופן שקוף ללא ידיעתי, כך הכרתי מעבודה מול חנויות אחרות.סופו של דבר מצטרף להכל התסכול שמדובר במחשב חדש לגמרי, שבכל החודש שהוא אצלי, פעל אולי חמישה ימים...בכלל העניין שאני תלוי ביבואן מעט מדאיג, מה היה קורה אם למשל התקלה הייתה מתגלה שנתיים אחרי הרכישה, כאשר המוצר עדיין באחריות, אך היבואן כבר לא מחזיק את המוצר, או שהוא פשט רגל או כל דבר אחר? הרי הקנייה הייתה מול החנות, והיא זו שמספקת לי את האחריות.אגב, החנות שאיתה היה לי הסיפור עם הדיוידי (שאני מניח שבסופו של דבר מדובר בתקלה סדרתית של הדגם הזה) היא IQPC, שלמיטב ידיעתי לא מייבאת לבד נערך 2013 בנובמבר 1212 שנים על-ידי kkffiirr
פורסם 2013 בנובמבר 1212 שנים לדעתי עדיף את המצב שציינת כי יש לו פתרונות - אם אין את המוצר במלאי/הפסיקו לייצר, יספקו אחר (לפי החוק 10% יותר או פחות);מאשר המצב בו החנות היא היבואן ואז אין לה כל כך אינטרס להחליף לך לוח אחרי שנתיים אלא לתרץ בסיבות אחרות למה אי אפשר להחליף לך.תקף כמובן לכל מוצר אחר. זו הסיבה שאני מעדיף כן לקנות מחנות שקונה מיבואן מסודר מאשר חנות שמבצעת ייבוא עצמי ואם יש מוצר תקול, זה נופל עליה (עניין שליחת המוצר ליצרן בחו"ל וכו') ולכן אין לה אינטרס לעזור לך באמת. נערך 2013 בנובמבר 1212 שנים על-ידי d30DK
פורסם 2013 בנובמבר 1212 שנים לדעתי עדיף את המצב שציינת כי יש לו פתרונות - אם אין את המוצר במלאי/הפסיקו לייצר, יספקו אחר (לפי החוק 10% יותר או פחות);מאשר המצב בו החנות היא היבואן ואז אין לה כל כך אינטרס להחליף לך לוח אחרי שנתיים אלא לתרץ בסיבות אחרות למה אי אפשר להחליף לך.תקף כמובן לכל מוצר אחר. זו הסיבה שאני מעדיף כן לקנות מחנות שקונה מיבואן מסודר מאשר חנות שמבצעת ייבוא עצמי ואם יש מוצר תקול, זה נופל עליה (עניין שליחת המוצר ליצרן בחו"ל וכו') ולכן אין לה אינטרס לעזור לך באמת.TMS IVORY KSP ייבוא עצמי או ייבוא מסודר?
פורסם 2013 בנובמבר 1212 שנים יש ויש. אני יודע עם IVORY ו-KSP שמייבאות לא מעט חלקים בעצמן. אני לא זוכר מה בדיוק,אבל תמיד כדאי לברר.למשל אייבורי היא היבואן הרשמי של MSI.כשיש יבואן מסודר אומנם זה לוקח זמן אבל יש הרבה פחות מקום לטעויות, בלבול, בעיות וכו'.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.