צריך עזרה בקשר לתשתית של HOT - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בקשר לתשתית של HOT


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. הסיפור התחיל ככה: לפני כשבוע וחצי נעלם לי האינטרנט. גם אצל השכנים. הגיע טכנאי של HOT, בדק, והבהיר לי שישנה בעיה ותוך 24 שעות יגיעו טכנאים אחרים ויסדרו את זה. יום לאחר מכן אכן האינטרנט חזר, אבל עכשיו זה הולך ככה: 5-15 דקות יש לי , לא במלוא העוצמה, מוריד על 3-5 מגה לשניה (חבילת גלישה 100 מגה), ולאחר מכן, הורדה, גלישה, כל מה שקשור לרשת - מפסיק לעבוד. אין לי ניתוק, אין לי limited connection - כל הסימנים במחשב שהאינטרנט תקין - אבל אין גלישה למספר דקות - עד שזה חוזר לעבוד לעוד 5-15 דקות על חצי מהמהירות.

בדקתי בHOTBOX בLOG של המכשיר - שום שגיאות.

מה אני עושה במקרה כזה? איך אני מוכיח שיש בעיה למרות שאין שום סימנים במחשב על כך שהאינטרנט מתנתק?

תודה מראש לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי שאלה, אתה מתחבר דרך הWIFI או חוטית?

לפני כמה שבועות התקשר אליי נציג מכירות של הוט ושכנעה אותי לשנות ספק מבזק לאומי לפרטנר החדש שלהם נטוויז'ן, היססתי בהתחלה כי בזק בינלאומי תמיד סיפקו לי קישור אינטרנט טוב ונטוויז'ן הייתי ידועה פעם בתור חברה גרועה, אך הנציגה שכנעה אותי להסכים. אחרי שעשיתי את המעבר הזה המחשבים שמתחברים דרך הWIFI לא גולשים באתרים יותר, לפעמים עובד עליהם אבל אני לא מצליח להעלות דפי . יצרתי קשר עם שירות לקוחות כמה וכמה פעמים והם לא עזרו לי, שלחו לי פעמיים טכנאי הביתה שלא פתר כלום, הוא החליף לי את הראוטר וזה לא עזר, הטכנאי התעקש שהבעיה היא במחשב ומשום מה הוא לא חשב שזה העבודה שלו לפתור את זה, הם הציעו לי להזמין כדי לתפור את זה אבל לא עשיתי את זה. עכשיו חזרה לשאלה שלי כפי שיכולת להבין ממה שרשמתי המחשבים שחיברתי חוטית גלשו כרגיל. הסיפור שלי בטח לא קשור אליך אבל רציתי לשתף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...