עבור לתוכן

צריך עזרה בקשר לתשתית של HOT

Featured Replies

פורסם

אהלן. הסיפור התחיל ככה: לפני כשבוע וחצי נעלם לי האינטרנט. גם אצל השכנים. הגיע טכנאי של HOT, בדק, והבהיר לי שישנה בעיה ותוך 24 שעות יגיעו טכנאים אחרים ויסדרו את זה. יום לאחר מכן אכן האינטרנט חזר, אבל עכשיו זה הולך ככה: 5-15 דקות יש לי אינטרנט, לא במלוא העוצמה, מוריד על 3-5 מגה לשניה (חבילת גלישה 100 מגה), ולאחר מכן, הורדה, גלישה, כל מה שקשור לרשת - מפסיק לעבוד. אין לי ניתוק, אין לי limited connection - כל הסימנים במחשב שהאינטרנט תקין - אבל אין גלישה למספר דקות - עד שזה חוזר לעבוד לעוד 5-15 דקות על חצי מהמהירות.

בדקתי בHOTBOX בLOG של המכשיר - שום שגיאות.

מה אני עושה במקרה כזה? איך אני מוכיח שיש בעיה למרות שאין שום סימנים במחשב על כך שהאינטרנט מתנתק?

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

לא חשבת לדבר עם המוקד שלהם קודם כל כדי לוודא הכל תקין בצד ספק התשתית?

פורסם

יש לי שאלה, אתה מתחבר דרך הWIFI או חוטית?

לפני כמה שבועות התקשר אליי נציג מכירות של הוט ושכנעה אותי לשנות ספק מבזק לאומי לפרטנר החדש שלהם נטוויז'ן, היססתי בהתחלה כי בזק בינלאומי תמיד סיפקו לי קישור אינטרנט טוב ונטוויז'ן הייתי ידועה פעם בתור חברה גרועה, אך הנציגה שכנעה אותי להסכים. אחרי שעשיתי את המעבר הזה המחשבים שמתחברים דרך הWIFI לא גולשים באתרים יותר, SKYPE לפעמים עובד עליהם אבל אני לא מצליח להעלות דפי אינטרנט. יצרתי קשר עם שירות לקוחות כמה וכמה פעמים והם לא עזרו לי, שלחו לי פעמיים טכנאי הביתה שלא פתר כלום, הוא החליף לי את הראוטר וזה לא עזר, הטכנאי התעקש שהבעיה היא במחשב ומשום מה הוא לא חשב שזה העבודה שלו לפתור את זה, הם הציעו לי להזמין טכנאי מחשבים כדי לתפור את זה אבל לא עשיתי את זה. עכשיו חזרה לשאלה שלי כפי שיכולת להבין ממה שרשמתי המחשבים שחיברתי חוטית גלשו כרגיל. הסיפור שלי בטח לא קשור אליך אבל רציתי לשתף.

פורסם
  • מחבר

חוטית. ספק בזק בינלאומי. גם חיבור ישירות וגם חיבור עם חייגן לבזק בינלאומי הביא לאותן תוצאות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים