זהירות מאתר בשם Boxytech + צריך עזרה מולם - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זהירות מאתר בשם Boxytech + צריך עזרה מולם


yoni_h

Recommended Posts

לפני מספר ימים חיפשתי מגן לפלאפון גלקסי S2 של חברת SGP מסדרת ה-NEO HYBRID. תחילה חיפשתי באיביי, אך המחירים היו גבוהים יחסית. ואז נתקלתי באתר הנ"ל. ראיתי שהם מוכרים מגוון אביזרים לפלאפונים, ובכללם המגן שציינתי, במחיר זול יחסית, כ-18$. נשמע לי מתאים, והזמנתי אחד. התשלום התבצע באמצעות ע"י שליחת סכום הכסף עצמאית אל כתובת העסק תוך ציון מספר ההזמנה בהערות.

יום לאחר מכן שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם כדי לשאול אם הם קיבלו את הכסף, והחזירו לי תשובה שהם אכן קיבלו אותו והמוצר נערך למשלוח באותו היום (17/10). יום לאחר מכן פישפשתי קצת באתר וראיתי שהם ממוקמים בסין, וכמובן שזה הדליק לי נורה אדומה. חיפשתי באינטרנט ביקורות על האתר והחשש שלי התברר כנכון- הם מוכרים מוצרים מזוייפים. אחת הביקורות הhיתה גם של מישהו שהזמין את אותו המגן שהזמנתי והוא ציין שהוא מזוייף.

פניתי לעמוד הפייסבוק שלהם ושם שאלתי על אותם המגנים אם הם מקוריים או מזוייפים. להפתעתי גיליתי שלאחר זמן מה הם פשוט מחקו לי את ההודעה. ניסיתי למחרת שוב לשאול את השאלה וגם אז מחקו לי את ההודעה. בנוסף, הם כנראה חסמו אותי מלהגיב בעמוד שלהם כי כעת אין לי כלל אפשרות להוסיף תגובה. דבר נוסף שמאד מחשיד בעמוד הפייסבוק שלהם הוא שמרבית התגובות בו נכתבו ע"י "אנשים" חסרי תמונת פרופיל וניתן לראות בבירור שמדובר בגולשים פיקטיביים שהם יצרו בעצמם לכאורה.

כמובן שבמקביל שלחתי להם מיילים לשירות הלקוחות לבירור מצב המשלוח / בבקשה לבטל את העסקה, אך עד עצם הרגע הזה הם לא ענו לי.

שלחתי גם מייל לשירות הלקוחות של פייפאל עם תיאור המקרה, אבל כבר עברו יותר מ-24 שעות ועוד לא ענו לי.

האם יש משהו שאוכל לעשות על מנת למשוך את כספי בחזרה? אפשר לפתוח מחלוקת בפייפאל למרות שהמוצר טרם נשלח?

קישור לעמוד הפייסבוק שלהם: https://www.facebook.com/BoxyTech

קישור לאתר שלהם: http://www.boxytech.com/

ולכל העוקצניים פה בפורום, כן... אני יודע שיצאתי מפגר שלא בדקתי לפני שהזמנתי. בד"כ אני אחד שלא ממהר לרכוש דברים לפני שעשיתי עליהם סקר שוק, אבל בפעם הזו המחיר הזול קרץ לי והייתי פזיז מדי בהחלטה. :facepalm:

מקווה שתבינו, ותודה מראש לעוזרים!

עדכון: פייפאל חזרו אליי. בקצרה, הם אומרים שהדרך היחידה להשיב את הכסף היא ליצור קשר עם המוכר, ובמידה ולא קיבלתי את המוצר, או שהמוצר שונה משמעותית ממה שציין המוכר, ניתן לפתוח מחלוקת וכו' וכו'. בקיצור אכלתי אותה =/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...