אי קבלת חבילה מEBAY. יש מה לעשות? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אי קבלת חבילה מEBAY. יש מה לעשות?


MasterDK

Recommended Posts

שלום.

הסיפור שלי כזה.

לפני החגים, בתאריך ה 7 לספטמבר, הזמנתי 2 חבילות מ משתי מוכרים שונים שנמצאים בסין. שניהם בעלי פידבק מעל ל 99.5% ומעל ל 40000 אנשים שנתנו להם פידבק.

הדד ליין של החבילה הראשונה היה אמור להיות לפני 4-5 ימים, ושל השניה יהיה מחר.

את החבילות טרם קיבלתי.

ב 13 לספטמבר, הזמנתי שוב שתי חבילות מאותם המוכרים, כאשר חבילה אחת הגיעה כבר בתחילת החודש (הקדימה את התאריך המשואר בכשבועיים), כי מסיבה מסויימת נשלחה עם מספר מעקב (אני משאר שזה הסיבה שבגללה היא הגיעה מוקדם כל כך).

חבילות ממכור א' נשלחו עם Standard International Shipping וחבילות ממכור ב' נשלחו עם Economy International Shipping (כאשר שוב אני מציין, שחבילה אחת נשלחה עם מספר מעקב, מסיבה לא ידוע לי).

אני עומד על הסף מבחינת תאריך שבו אני יכול לערב את (יש לי זמן עד ה 21 לאוקטובר) ונוראה מעצבן אותי, כי אני בטוח שהחבילות בארץ, אבל בגלל שהייתה תקופת חגים, אז בטח נוצר בילבול בדואר .

זה חבילות שאני מחכה להן חודש ואין לי זמן או רצון לחכות עוד חודש. האם יש מה לעשות מול דואר ישראל? למה חבילה עם מספר מעקב מגיעה שבועיים לפני וחבילות אחרות? הרי אין הבדל גדול בין סוגי המשלוחים (אם בכלל).

יצרתי קשר עם המוכר הראשון (ההוא שחבילה שלו הייתה אמורה להגיעה כבר) והוא ביקשר שאמתין עוד כמה ימים. אמרתי לו שאין לי בעיה. אבל אני לא יכול לחכות יותר מידי.

בקיצור, יש לי מה לעשות מול דואר או לא?

תודה ולילה טוב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חיכיתי במקסימום חודש וחצי. אז תחכה עוד שבוע ומשהו, אם אתה לא מקבל דבר עם . יש טפסים באתר שלהם, והם יעשו הכול בשביל שתשוב לקנות אצלהם (יש להם את ה-buyer protection או משהו כזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש חדש בקטע של קייסים.

מול המוכר הראשון פתחתי קייס והוא ביקש לחכות, הסכמתי, אבל כנראה מחר אני הולך להגיד לו שעוד מאט נגמר הזמן. כמו כן אפתח קייס מול המוכר השני.

אבל אני לא רוצה שישלחו עוד חבילה וגם לא רוצה לקבל את הכסף עכשיו, כי אני מאמין שהחבילה תגיע בקרוב. מצד שני אני רוצה לשמור על עצמי ובמקרה והיא באמת הלכה לאיבוד, לקבל כסף בחזרה. האם קיימת אפשרות כזאת באיביי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי! טוב לדעת!

עוד שאלה קטנה, איך אני יכול לפתוח קייס על כמה ITEMים? כי הזמנתי איזה 4-5 דברים (בחבילה אחת כמובן) אבל הקייס שפתוח לי עכשיו הוא כאילו על מוצר אחד מתוך החבילה, כמובן שלא קיבלתי את כל החבילה ואני לא מוצא ב אפשרות לפתוח קייס לכל החבילה.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...