עבור לתוכן

בעיה במחשב

Featured Replies

פורסם

המחשב שלי בן שנה וחצי

I5 -sandy bridge

8giga ram

Radeon 7850

בחצי שנה האחרונות המחשב היה עושה ריסטארטים מעצמו.. לפעמים היו עוברים 3 ימים שלמים בלי ריסטארט אחד

חייב לציין במשחקים הוא לא היה עושה ריסטארטים.. הייתי מסיים לשחק היו עוברים 5 -עשר דקות ובום ריסטארט לפעמים לא.

והיום פתאום קבלתי מסך כחול קרוב ל 3 פעמים.. במסך הכחול הרביעי המחשב בכלל לא עלה חזרה.. המסך לא נדלק הוא לא קיבל סימן מהלוח אם להדליק תכרטיס מסך (התיאוריה שלי לפחות).. פשוט הספק כח פעל והמאוורים אבל המסך לא נדלק הוא היה ב No signal..

עברה שעה וחצי והפעלתי תמחשב שוב והינה אני כותב לכם תבעיה שלי..

תודה לעוזרים מראש.

פורסם

המחשב יחסית חדש, מה שאומר שעל רוב הרכיבים אמורה להיות אחריות, כך שאם אתה לא מסתדר, פשוט תיקח אותו לחנות ושהם יטפלו בו.

1. תריץ בדיקה על הזיכרונות עם memtest86. אם ימצאו שגיאות, סימן שמשהו לא בסדר, כנראה בזיכרון.

2. תריץ בדיקת מאמץ ותראה מה קורה עם הטמפרטורות והמתחים ואם יש קריסות. את בדיקת המאמץ אפשר לעשות בעזרת OCCT ואת הטמפרטורות והמתחים אפשר לנטר בעזרת HWMonitor.

3. תפתח את המארז ותראה אם יש קבלים נפוחים/מפוצצים על הלוח או/ו כרטיס המסך (או כל רכיב אחר שיש לך). באותה הזדמנות תבדוק שכל הכבלים מחוברים בצורה טובה ושכל המאווררים מסתובבים בצורה חופשית (שאין מאוורר "תקוע").

4. נסה להפעיל את המחשב בעזרת כרטיס המסך המובנה (בהנחה שיש לך כזה) ולא בעזרת כרטיס המסך החיצוני ותראה אם הבעיה חוזרת (פשוט תוציא את כרטיס המסך שלך ותחבר את המסך ליציאה המתאימה בלוח).

5. תפעיל את המחשב עם מינימום רכיבים (כרטיס מסך מובנה, מודול זיכרון אחד, דיסק קשיח אחד, לוח, מעבד, מקלדת ועכבר) ואת כל השאר תנתק ותראה אם הבעיה חוזרת.

אם הכל תקין אך הבעיה ממשיכה, השלבים הבאים יהיו לבצע ריענון למשחה הטרמית של המעבד, דבר שדורש לפרק את גוף הקירור מהמעבד, לנסות ספק כח אחר, לנסות כרטיס מסך אחר, לנסות מעבד אחר ובסופו של דבר - להחליף את הלוח.

פורסם
  • מחבר
המחשב יחסית חדש, מה שאומר שעל רוב הרכיבים אמורה להיות אחריות, כך שאם אתה לא מסתדר, פשוט תיקח אותו לחנות ושהם יטפלו בו.

1. תריץ בדיקה על הזיכרונות עם memtest86. אם ימצאו שגיאות, סימן שמשהו לא בסדר, כנראה בזיכרון.

2. תריץ בדיקת מאמץ ותראה מה קורה עם הטמפרטורות והמתחים ואם יש קריסות. את בדיקת המאמץ אפשר לעשות בעזרת OCCT ואת הטמפרטורות והמתחים אפשר לנטר בעזרת HWMonitor.

3. תפתח את המארז ותראה אם יש קבלים נפוחים/מפוצצים על הלוח או/ו כרטיס המסך (או כל רכיב אחר שיש לך). באותה הזדמנות תבדוק שכל הכבלים מחוברים בצורה טובה ושכל המאווררים מסתובבים בצורה חופשית (שאין מאוורר "תקוע").

4. נסה להפעיל את המחשב בעזרת כרטיס המסך המובנה (בהנחה שיש לך כזה) ולא בעזרת כרטיס המסך החיצוני ותראה אם הבעיה חוזרת (פשוט תוציא את כרטיס המסך שלך ותחבר את המסך ליציאה המתאימה בלוח).

5. תפעיל את המחשב עם מינימום רכיבים (כרטיס מסך מובנה, מודול זיכרון אחד, דיסק קשיח אחד, לוח, מעבד, מקלדת ועכבר) ואת כל השאר תנתק ותראה אם הבעיה חוזרת.

אם הכל תקין אך הבעיה ממשיכה, השלבים הבאים יהיו לבצע ריענון למשחה הטרמית של המעבד, דבר שדורש לפרק את גוף הקירור מהמעבד, לנסות ספק כח אחר, לנסות כרטיס מסך אחר, לנסות מעבד אחר ובסופו של דבר - להחליף את הלוח.

תודה רבה על התובנות שלך.

אני אקח אותו לחנות בא קניתי אוטתו.. יש מדבקה על המארז שאם אני אפתח תמארז היא תקרע ובכך האחריות שלי תבוטל.

פורסם

קנית מחשב מותג (HP, DELL או אחד מאלה)?

אם קנית מחשב בחלקים (בחרת בעצמך איזה לוח, איזה מעבד, כמה זיכרון וכד') אין שום סיבה בעולם שבחנות ישימו מדבקה כזו, ואני בספק אם קריעת המדבקה תגרום לביטול האחריות. אם הייתי קונה מחשב בחנות והיו שמים לי מדבקה כזו שאומרת שאסור לי לפתוח את המארז שלי, הייתי דורש את הכסף שלי חזרה ומבטל את העיסקה.

פורסם
  • מחבר
קנית מחשב מותג (HP, DELL או אחד מאלה)?

אם קנית מחשב בחלקים (בחרת בעצמך איזה לוח, איזה מעבד, כמה זיכרון וכד') אין שום סיבה בעולם שבחנות ישימו מדבקה כזו, ואני בספק אם קריעת המדבקה תגרום לביטול האחריות. אם הייתי קונה מחשב בחנות והיו שמים לי מדבקה כזו שאומרת שאסור לי לפתוח את המארז שלי, הייתי דורש את הכסף שלי חזרה ומבטל את העיסקה.

ב KSP קניתי..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים