שוב פעם סיפור עם אייבורי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שוב פעם סיפור עם אייבורי


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. רכשתי מספר זכרונות ניידים (דיסק-און-קי) מסניף אשדוד באייבורי.

ניגשתי למוכר, ביקשתי דיסק-און-קי אחד עם נפח 16 גיגה ושני בנפח 8 גיגה.

המוכר הביא לי 3 חבילות, אבל לאחר זמן קצר אמר לי שאת 16 גיגה הוא אינו יכול לתת לי, ואני מצטט "מצטער אני לא יכול לתת לך את ה16 גיגה בגלל שאין לי פלוס ומינוס במערכת".

אוקיי. לקחתי את ה2 דיסקים בנפח של 8 גיגה והלכתי הביתה.

היום רציתי להתקין על אחד מהם מערכת הפעלה. אבל התכנה של מייקרוסופט להכנת windows setup tool לא זיהתה שום דיסק מהשניים שקניתי.

ניסיתי TOOL של RUFUS וגם לא עזר. ניסיתי מחשב אחר, אבל גם המחשב השני לא קרא את 2 הדיסקים.

כל זה כמובן בקצרה אבל בזבזתי על זה 3-4 שעות עד שהגעתי למסכנה ששום דבר לא עובד.

ניסיתי דיסק נייד שקניתי מאייבורי לפני מספר חודשים - עובד.

מה אפשר לעשות בנושא? אני חייב לציין גם שזו הפעם השניה ברציפות שהם עושים לי בעיות. בפעם הקודמת הם לא סיפקו לי מוצר (PS3 The last of us) בזמן ונאלצתי להגיע מספר פעמים לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי הפסיק לעבוד הדיסק און קי אחרי שימוש קצר. מכיוון שהוא עדיין היה במסגרת האחריות הלכתי והחליפו לי במקום. לצורך העניין זה היה גרסת 32 ג'יגה של פטריוט. כרגע הוא משרת אותי כבר מעל שנה בלי בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית במחשב אחר?

אם בכל מחשב לא עובד ממש אחריות.

אם אתה לא מרוצה למה אתה חוזר לקנות שם כל פעם?

ניסיתי במחשב אחר. לא עובד.

העניין הוא שהמחשב כן קורא את הדיסק, אפשר לפרמט, אבל תוכנות שעושות BOOT פשוט לא מזהות את הDEVICE.

ולמה אני חוזר לאייבורי? בגלל שבחור כמו אשדוד אין תחליף.

- - - תגובה אוחדה: - - -

ובמה אייבורי אשמה פה?

לא יודע. אבל אני כן יודע שבזבזתי חצי לילה ושלשפוך ISO לUSB תקין היה לוקח לי רבע, מקסימום חצי שעה ולא ארבע שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום רב לפותח השירשור (ולדימיר) ולשאר חברי הקהילה,

בנוסף לפנייתי אליך הבוקר (לאחר שראיתי מה שהעלת כאן), עניתי לך גם לפוסט שהעלת בדף הפייסבוק שלנו, אולם טרם השבת לי.

לגופו של מקרה, באפשרותך לגשת לכל אחד מסניפי הרשת הכוללים מעבדת שרות לצורך בדיקת המוצר. במידה ואכן המוצר תקול המוצר מוחלף מיד בחדש ללא שום עיכוב בנושא.

במידה ויש לך שאלות נוספות או כל דבר אחר בו אוכל לעזור, אתה יותר ממוזמן ליצור עימי קשר בפרטי או בכתובת Facebook@ivory.co.il.

בברכה,

יוסי ק.

נציג אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

כמה הערות:

1. טוב ויפה עושים אייבורי בתגובה בפורום - אני חושב שזה מכובד ומכבד ובהחלט מהווה שינוי לטובה. חח. ובהחלט מקווה כי תמשיכו לשפר את השירות שלכם. זה מבורך. יוסי ק. נא פנה למנהלי הפורום כדי להיות מסומן כבעל עניין (למרות שהלוגו לא משאיר מקום לספק).

2. כמו שנאמר - אתה לא מרוצה ממחיר\שירות מסוים - תלך לספק אחר - וכמו שנאמר יש ספקים אחרים. אתה לא מרוצה וממשיך להתעקש עם מקום מסוים ששייתגמש עד שיהיה לרוחך. זה לא עובד ככה.

3. אני לא חושב שה-DOK דפוק - אם אתה מצליח לפרמט אותו להעתיק אליו קבצים ולקרוא - אז הוא לא דפוק - הוא אולי לא מתאים למה שאתה מנסה לעשות אבל זה כבר בעיית תאימות ואני לא רואה שום סיבה שאייבורי (או ספק אחר לצורך העניין) יחליפו לך אותו - אלא אם כן לפנים לשורת הדין.

בהצלחה,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מצליח לפרמט אותו להעתיק אליו מידע , אז הוא תקין 100 אחוז.

אם יש לך בעיה ליצור בוט או להעלות בוט כמו שצריך , אז זאת בעיה טכנית , ואם אתה משתמש בrufus , אז אולי הבעיה היא בהגדרות בביוס.

אחרי שאתה יוצר את הboot , אתה יכול לראות בדיסק און קי את הקבצים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...