[המלצה] DOW: Soulstorm Ultimate Apocalypse Mod - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[המלצה] DOW: Soulstorm Ultimate Apocalypse Mod


Googleness

Recommended Posts

היי

למי שלא מכיר סדרת Dawn of War היא עיבוד ממוחשב למשחק האסטרטגיה השולחני Warhammer 40K של Games Workshop. את הסדרה פיתחה חברת Relic שבין היתר ידועה בכך שפיתחה את סדרת Company of Heroes.

למרות שכבר יצא Dawn of War 2 עם שני הרחבות שאחת מהן Stand Alone אני רוצה להמליץ לכם היום על מוד דווקא למשחק הראשון לDawn of War וביתר דיוק לחבילת ההרחבה האחרונה שיצאה לו Soulstorm. החבילה הנ"ל היא Stand Alone וניתן להשיג אותה בימינו באיזור ה5 דולר +- בלי שום בעיה עם קצת שיטוט ברשת, רק אני אמליץ לא! לקנות דרך ואני ארחיב למה בהמשך.

בעיקרון Dawn of war Soulstorm הוא משחק אסטרטגיה שמשלב בין בניית בסיס לבין התשלטות על נקודות אסטרטגיות במפה כדי להשיג משאבים וכמובן גם כדי לנצח (אופציות הניצחון במשחק מגוונות וישנן המון אפשרויות). בגרסת הוונילה של Soulstorm יש 9! צבאות מעולם המשחק של WH40K:

Sisters of battle \ Space marines \ Imperial Guard \ Orks \ Tau \ Necrons \ Eldar \ Chaos Space Marines \ Dark Eldar

כשרוכשים את חבילת הוונילה של ההרחבה לבד אז בסינגל פלייר אפשר לשחק עם כל הצבאות בעוד שבשביל המולטי תוכלו לשחק רק עם: Sisters of Battle וה Dark Eldar. בשביל הTau וה Necron תצטרכו לרכוש את ההרחבה "Dark Crusade" ובשביל הImperial Guard את ההרחבה "Winter Assault" ובשביל שאר הצבאות את Dawn of war המקורי. בסך הכל לקנות את כל החבילה זה סיפור של 50 שקל +-.

מבחינת המשחק עצמו יש 4 שלבים של (Tiers) כאשר לכל יש יחידה אולטימטיבית שאפשר לבנות מנה רק אחת (לדוגמא לSpace Marines יש את ה Landraider Tank). מבחינת גודל הצבאות אפשר לבנות די גדול אבל שחקן חכם עם מעט חיילים ומשחק התקפי יכול לגרום להרבה נזק וגם לנצח. יש מערכות של מורל ומחסה בנוסף לעוד המון מכניקות.

ביקורות של סדרת משחקי Dawn of war:

Dawn of War

Winter Assault

Dark Crusade

Soulstorm

מבחינת משחקיות והנאה באופן כללי למרות שהמשחק קצת ישן מבחינה גרפית הוא רץ נהדר בלי בעיות תאימות למערכות הפעלה חדשות. מבחינת קמפיינים די נחמד לשחק פעם אחת את הקמפיינים של המשחק וההרחבה הראשונה. לDark Crusade יש את הקמפיין הכי מוצלח בסדרה עם מפה בסגנון Risk שמשלבת משימות מיוחדות יחד עם Banters מצחיקים בין הגנרלים בזמן שתוקפים מעוזים של צבאות אחרים.

לקמפיין של Soulstorm יש המון צבאות מצד אחד אבל פחות או יותר אותו מספר של שטחים לעומת Dark Crusade. יש מפות של מעוזים שעל ידי ניצחון בהם מעיפים יריב מהמשחק. יש מפות רגילות של סקירמישים ויש מפות של Take&Hold שבהן צריך להשתלט על שתיים מתוך 3 נקודות ניצחון במפה למשך 5 דקות כדי להשתלט עם הפרובנציה.

בנוסף Soulstorm זכור בזכות עשרות הסרטונים הידועים לשמצה כגון

ו

ועכשיו למוד,

קודם כל למי שמתעניין בעבר כתבתי מאמר ביקורת קצר על גרסה מאוד מאוד פרימיטיבית של המוד הזה:

http://gamex.co.il/mod/555-dow-soulstorm-ultimate-apocalypse-review

בקצרה מאז שכתבתי את המאמר הנ"ל המוד יצא בגרסה מלאה וכבר יש לו מספר עדכונים. בגדול המוד מוסיף שלוש צבאות! ובכך המשחק מגיע ל12 מתוך הצבאות של WH40K:

Daemons \ Tyranids \ Daemonhunters - GreyKnights

בנוסף נעשה איזון מטורף בכל היחידות והמבנים של המשחק כדי ליצור מערכת מאוזנת ומסודרת שמעבר לכך שמוסיפה המון יחידות ומבנים גם מאפשר צבאות גדולים יותר ולבנות יותר מבנים.

המוד מוסיף גם 2 דרגות טכנולוגיה חדשות שאחת מהן מאפשר לגייס יחידות טיטאנים! (תגגלו WH40K Titans) ורמה נוספת שמאפשרת להשתמש בSuper Weapons מטורפים שיכולים למחוק חצי מפה (ב1 נגד 1) בשניות! לדוגמא, בתור האינקוויזציה תקבלו את האפשר לעשות Exterminatus... פסיכי ברמות.

המוד מוסיף גם ממש משתמש משודרג עם יותר כפתורים המחולקים בצורה יותר נוחה, המבט עצמו קיבל זום אחורה שאפשר יהיה לצפות בכל היחידות בצורה יותר נוחה, כמו כן נוספו קבצי ומוזיקת רקע חדשים למשחק. מעבק לכך שהמשחק נראה מהמם עם המוד.

אז איך מתקינים ומה צריך?

1. קודם כל האתר הרשמי של המוד - > http://www.moddb.com/mods/ultimate-apocalypse-mod

2. הדיון הרשמי בפורומים כדי להתכתב עם המפתחים - > http://forums.relicnews.com/showthread.php?254354-Ultimate-Apocalypse-(1.62.62)-Released!&highlight

3. שאלות ותשובות - > http://www.moddb.com/mods/ultimate-apocalypse-mod/tutorials/faq-frequently-asked-questions

4. מדריך התקנה - > http://www.moddb.com/mods/ultimate-apocalypse-mod/tutorials/installing-the-ultimate-apocalypse-mods

אני תמיד ממליץ כשרוציה להתקין ליהכנס לעמוד ההורדות ולקרוא את ההוראות של הפאץ' האחרון שהן הכי מעודכנות.

עמוד ההורדות - > http://www.moddb.com/mods/ultimate-apocalypse-mod/downloads

שימו לב! נכון לעכשיו כדי להתקין את המוד צריך את Soulstorm בגרסה 1.2 (שימו לב שצריך להתקין את פאץ' 1.1 לפני שמתקינים את 1.2), בנוסף חוץ מהמוד עצמו יש פאץ' למוד יחד עם 3 מודים נוספים שמפורטים בהוראות ההתקנה.

שימו לב 2! DOW1 הוא משחק קצת ישן והוא מוגבל ל2GB של זיכרון ולעיתים זה גורם לקריסות עם המוד ולטעינה איטית. במדריך הבאה תראו איך לגרום למשחק לקבל מעל 2 גיגה זיכרון ולהאיץ את הטעינה של המפות, הטריק הזה לא עובד עם הגרסה של ולכן המלצתי לרכוש ממקור אחר את המשחק.

http://forums.relicnews.com/showthread.php?264797 עקרונית צריך לערוך את Soulstorm.EXE ואת הDLL בלבד תתעלמו הטריק עם המולטי טרדינג.

עצה שלי תתקינו את המשחק עם הפאצ'ים תפעילו פעם אחת, תתקינו את כל המודים לפי הסדר כמו בהוראות ותפעילו לראות שהכל רץ ואז תערכו את שני הקבצים בשביל טעינה מהירה יותר ותבדקו שהכל רץ כמו שצריך.

בנוסף! מי שרוצה לשחק עם המוד בקמפיין של Soulstorm צריך להעתיק את כל הסרטים מהתיקייה:

Soulstorm\Engine\Movies

ומהתיקייה

Soulstorm\DXP2\Movies

לתוך התיקייה

Soulstorm\Ultimate Apocalypse -Campaign

אחרי שתתקינו הכל ותפעילו את הGame Manager בתוך המשחק אלא האופציות שמעניינות אותנו:

1. Soulstorm - הוונילה של המשחק.

2. Ultimate Apocalypse - Campaign - מאפשר לשחק בקמפיין של סולסטורם ובקמפיין מיוחד שיוצרי המוד עושים.

3. Ultimate apocalypse - הגרסה הרגילה של המוד עם 9 גזעים בלבד בלי הגזעים החדשים.

4. Ultimate Apocalypse - New Races - הגרסה המלאה של המוד עם כל הגזעים החדשים בשביל מולטי וסקירמיש.

יש קבוצת שחקנים של המוד שמארגנת משחקים במולטי ואני אישית משחק עם חברים דרך Virtual Lan או Direct IP. בנוסף אתם לא חייבים להתקין את כל המשחקים בשביל לשחק במולטי עם כל הגזעים, יש תוכנה בשם Soulstorm Unlocker שמפעילים מהתיקייה של המשחק (במצב ADMIN) ומכניסים בה את הקודים של המשחק ו2 ההרחבות הראשונות והיא תפתח לכם למולטי את כל הגזעים כאילו התקנתם את המשחק המקורי ושתי ההרחבות הראשונות.

אשמח לקרוא תגובות ומוד מומלץ ביותר... עכשיו סרטונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

עדכון,

כרגע גרסה 1.73 של המוד, הצבאות של ה Chaos Daemons וה Inquisition יצאו מהמוד זמנית ובגרסה הבאה הם ייכנסו מחדש לאחר שנבנו מאפס בצורה מאוזנת וטובה.

בגרסה הנ"ל יש טונות של שיפורים בצורה פסיכית.

בנוסף... שני סרטונים שעשיתי למוד...

טיטאנים

נשקים להשמדה המונית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...