עבור לתוכן

RSM vs TMS

Featured Replies

פורסם

ואז להפוך את התרד שלך לדיון על מי צודק ועל מי לא צודק?

אם אתה רוצה אשלח לך הודעה פרטים מחר. תעדכן אותי

  • תגובות 57
  • צפיות 14.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לפי דעתי זה לא המקום לזה, תפתרו את זה ביניכם.

פורסם
היי קיריל ,מה קורה? אשמח אם תפרט בפוסט שלי,על המקרה המדובר. הייתי רוצה לשמוע על מה מדובר.

תודה רבה חברים על העצות והתגובות,כול תגובה שלכם נלקחה אצלי בחשבון.

דרך אגב ידוע לכם איך RSM באשקלון? כי ידוע לי ש-RSM בתל אביב נסגר,מה שלא מבטיח לי שהסניף שלהם בכפ"ס לא יסגר בקרוב.

הם עוברים למקום אחר.

פורסם
איזה מזל ש-TMS עושים משלוחים חינם ובמקרה של תקלה במחשב הם אוספים אותו מהבית שלך על חשבונם.

זה נחמד שהם עושים משלוחים במקרה שיש תקלה ואז צריך לחכות לשליח שיאסוף את המחשב בין שעה 10 בבוקר ל 17 אחרי הצהריים ולהפסיד יום עבודה / לימודים ואז הוא יאסוף את המחשב ואז בשביל להחזיר אותו צריך לחכות עוד יום בבית בין 10 בבוקר ל 17 אחרי הצהריים ואז להפסיד עוד יום עבודה / לימודים .

הסדור הזה נפלא וטוב למי שהזמן שלו לא חשוב או יש לא הרבה זמן .

אני מעדיף לנסוע לחנות לשים את המחשב ושיסדרו לי אותו או כמו שרב המקרים פתרו לי את הבעיה במקום .

לגבי החנות בתל אביב משאלות את הסניף בכפר סבא , אני יודע שהם עוברים מקום לאיזור הבורסה ברמת גן , אבל בלי שום קשר יש להם קו חלוקה של הזמנות / איסוף מאיזור תל אביב של ציוד תקול או הזמנות ציוד ללא תשלום . כך שאולי אין מקום פיזית אבל הם נמצאים בתל אביב לתת שירות ויחס ללקוחות .

פורסם

ושוב קיריל מתערב בדיון צרכני של "איזו חנות עדיפה" למרות שהוא בעל עניין ואמור להיות אסור לו, ושוב אין פוצה פה מטעם הנהלת האתר. כשבאחד הדיונים פה מישהו טען שTSM זוכים פה ליחס מועדף מסיבה זו או אחרת, חשבתי שהוא סתם קונספירטור, אבל אני כבר לא כל כך בטוח.

פותח הדיון, אתה מוזמן להריץ חיפוש כאן בפורום על איזה מקרה שבו בחור אחד קנה מארז מTMS, הגיע שבור, והחנות לא בדיוק שיתפה פעולה. לי אישית יש רק נסיון חיובי עם שתי החנויות הללו, שכן יצא לי להזמין משתיהן, אבל אחרי הדברים שיצא לי לקרוא כאן אחשוב פעמיים לפני שאקנה בTMS.

פורסם

^ אתה זוכר את ההשמצות שהוא העלה הרבה לפני שהוא בכלל חשב לפנות לחנות?

בכל אופן, הוא דיבר על עניין אחר (לא המליץ על שום דבר) ומההתחלה הציע לסגור את זה בפרטי..

פורסם
  • מחבר

טוב ראיתי את השירשור המדובר: http://hwzone.co.il/community/archive/index.php/t-517058.html

קודם כול מספר דברים בעניין המקרה של המארז שהגיע שבור. הלקוח שפירסם את הפוסט הזה,עשה כמה טעויות מאוד קטלניות(שהחנות ניצלה כמו כול חנות רגילה) :

1. אי בדיקת המארז לשלמות באופן מיידי.

2. שמירת האריזה.

3.מציאת הנזק ונקיטת צעדים מיידים,יום למחרת.

עכשיו ממה שזכור לי,TMS מתחייבים שהמשלוח על חשבונם מבית הלקוח והפוך מבית הלקוח אליהם לצורך מימוש של אחריות ככה שלא מובן לי איך הוא הגיע למצב שבו הוא צריך לשלם את מחיר המשלוח.

אם זה היה תלוי בי ,הייתי בודק באופן מיידי,שומר את המארז. אם החנות לא היית מטפלת בזה ומנסה לנפנף אותי,אז אין בעיה זה מה שעושים:

1. שולחים מייל חד וחלק לחנות ,ללא ההתנצחות המיותרת.

2.מפרסמים בפורום הנ"ל ובפורומים אחרים,את המקרה באופן מדויק.

3. מפרסמים בעוד אתרי דירוג.

4.נוקטים בצעדים דרך חברת האשראי.

5.נוקטים בצעדים משפטיים מתאימים.

6.פונים לאגודה להגנת הצרכן.

בכול מקרה, לטעמי יש לבצע את הטיפול באופן חד,כול שחותכים רגל אחת ואם גם זה לא עוזר חותכים את הרגל השנייה וגם אם זה לא עוזר אז חותכים את הראש=> משמע החנות לא תראה שקל מבחינתי . זו השיטה שלי לטיפול בחנויות סוררות. כמובן שאני מניח שלא הייה צורך להגיע לזה ואני לא נהנה מזה:s0403:.

- - - תגובה אוחדה: - - -

בכול מקרה , לא צריך לשגות באשליות החנויות הללו זה לא ה"חברים" שלנו,אם נעשה טעויות אז הם ינצלו זאת כמו כול חנות אחרת.

פורסם

אני תמיד בקניית מחשב אני שומר את הקופסה שבועיים, אחרי זה זורק...

פורסם
טוב ראיתי את השירשור המדובר: http://hwzone.co.il/community/archive/index.php/t-517058.html

קודם כול מספר דברים בעניין המקרה של המארז שהגיע שבור. הלקוח שפירסם את הפוסט הזה,עשה כמה טעויות מאוד קטלניות(שהחנות ניצלה כמו כול חנות רגילה) :

1. אי בדיקת המארז לשלמות באופן מיידי.

2. שמירת האריזה.

3.מציאת הנזק ונקיטת צעדים מיידים,יום למחרת.

עכשיו ממה שזכור לי,TMS מתחייבים שהמשלוח על חשבונם מבית הלקוח והפוך מבית הלקוח אליהם לצורך מימוש של אחריות ככה שלא מובן לי איך הוא הגיע למצב שבו הוא צריך לשלם את מחיר המשלוח.

אם זה היה תלוי בי ,הייתי בודק באופן מיידי,שומר את המארז. אם החנות לא היית מטפלת בזה ומנסה לנפנף אותי,אז אין בעיה זה מה שעושים:

1. שולחים מייל חד וחלק לחנות ,ללא ההתנצחות המיותרת.

2.מפרסמים בפורום הנ"ל ובפורומים אחרים,את המקרה באופן מדויק.

3. מפרסמים בעוד אתרי דירוג.

4.נוקטים בצעדים דרך חברת האשראי.

5.נוקטים בצעדים משפטיים מתאימים.

6.פונים לאגודה להגנת הצרכן.

בכול מקרה, לטעמי יש לבצע את הטיפול באופן חד,כול שחותכים רגל אחת ואם גם זה לא עוזר חותכים את הרגל השנייה וגם אם זה לא עוזר אז חותכים את הראש=> משמע החנות לא תראה שקל מבחינתי . זו השיטה שלי לטיפול בחנויות סוררות. כמובן שאני מניח שלא הייה צורך להגיע לזה ואני לא נהנה מזה:s0403:.

- - - תגובה אוחדה: - - -

בכול מקרה , לא צריך לשגות באשליות החנויות הללו זה לא ה"חברים" שלנו,אם נעשה טעויות אז הם ינצלו זאת כמו כול חנות אחרת.

אתה צודק.

אך אני רוצה לחדד משהו, רק אם החנות לא משתפת פעולה וכתוצאה מכך אני נפגע אז לנקוט בפעולות הללו.

פורסם

לא רציתי לפתוח את זה כאן, אבל אני יביא מקרה נוסף של מימוש אחריות ב-TMS שבו יצאתי מרוצה.

קניתי מחשב חדש בשביל עבודה וגם משחקים (ליהנות מהכול ובזול).

המפרט הוא:

Intel Core i3 3220

קירור סטוק של אינטל

Gigabyte GA-B75M-D3H

SilverStone Redline 1

Seasonic S12II 430W

עוד מאוורר למארז (Raidmax 120mm Retail Quiet Fan)

Samsung 4GB DDR3 1600 1.35V (שני סטיקים).

Seagate 1TB ST1000DM003

LG DVD-RW x22 Dual Layer

DELL ULTRASHARP LED 23" U2312HM

MSI R6850 OC 1GB

המחשב הגיע, התקנתי WIN8, שחזרתי את הגיבויים מהמחשב הקודם ובסוף התקנתי כמה משחקים.

מההתחלה לא היה לד ל-HDD, אבל חשבתי שהוא נבלע באור האדום של המארז.

בזמן משחק בבטא של קרייסיס 3 המחשב נתקע, ניסיתי לבצע ריסט, אך הדבר לא עבד (בכלל לא הגיב).

אחרי לחיצה רצופה על כפתור ההדלקה המחשב נכבה, הדלקתי אותו שוב והתחלתי לברר על המארז, גיליתי שהריסט לא עובד וגם הלד של ה-HDD גם לא תקין (צריכים ליראות אותו בברור), פתחתי את המארז לראות שכל החוטים במקום והכל היה כמו שצריך פרט למאוורר הנוסף שלא עבד.

יצרתי קשר עם קיריל בשעות הערב והוא אמר לי שיחזרו אלי מחר בבוקר.

בבוקר חזר אלי שלומי (אם אני לא טועה, זה היה לפני חצי שנה אולי יותר, זכותי לשכוח...), ותיאם איתי איסוף.

ארזתי את המחשב, בקופסה המקורית, השליח הגיע ב-9 בבוקר (בא בזמן מצוין, הוא שאל אם זה בסדר לבוא עכשיו כי אין לו סבב משמעותי באזור שלי, במקור זה היה צריך להיות ב-11).

יום אחרי זה יצרו איתי קשר ואמרו לי שתיקנו את כל הבעיות ושהם שולחים אותו בחזרה, יום אחרי זה קיבלתי אותו, הכל היה תקין וכך זה עד עכשיו.

השירות היה מצוין, היחס היה מצוין, עדכנו אותי בכל, מה עוד צריך לבקש?

פורסם
לא רציתי לפתוח את זה כאן, אבל אני יביא מקרה נוסף של מימוש אחריות ב-TMS שבו יצאתי מרוצה.

קניתי מחשב חדש בשביל עבודה וגם משחקים (ליהנות מהכול ובזול).

המפרט הוא:

Intel Core i3 3220

קירור סטוק של אינטל

Gigabyte GA-B75M-D3H

SilverStone Redline 1

Seasonic S12II 430W

עוד מאוורר למארז (Raidmax 120mm Retail Quiet Fan)

Samsung 4GB DDR3 1600 1.35V (שני סטיקים).

Seagate 1TB ST1000DM003

LG DVD-RW x22 Dual Layer

DELL ULTRASHARP LED 23" U2312HM

MSI R6850 OC 1GB

המחשב הגיע, התקנתי WIN8, שחזרתי את הגיבויים מהמחשב הקודם ובסוף התקנתי כמה משחקים.

מההתחלה לא היה לד ל-HDD, אבל חשבתי שהוא נבלע באור האדום של המארז.

בזמן משחק בבטא של קרייסיס 3 המחשב נתקע, ניסיתי לבצע ריסט, אך הדבר לא עבד (בכלל לא הגיב).

אחרי לחיצה רצופה על כפתור ההדלקה המחשב נכבה, הדלקתי אותו שוב והתחלתי לברר על המארז, גיליתי שהריסט לא עובד וגם הלד של ה-HDD גם לא תקין (צריכים ליראות אותו בברור), פתחתי את המארז לראות שכל החוטים במקום והכל היה כמו שצריך פרט למאוורר הנוסף שלא עבד.

יצרתי קשר עם קיריל בשעות הערב והוא אמר לי שיחזרו אלי מחר בבוקר.

בבוקר חזר אלי שלומי (אם אני לא טועה, זה היה לפני חצי שנה אולי יותר, זכותי לשכוח...), ותיאם איתי איסוף.

ארזתי את המחשב, בקופסה המקורית, השליח הגיע ב-9 בבוקר (בא בזמן מצוין, הוא שאל אם זה בסדר לבוא עכשיו כי אין לו סבב משמעותי באזור שלי, במקור זה היה צריך להיות ב-11).

יום אחרי זה יצרו איתי קשר ואמרו לי שתיקנו את כל הבעיות ושהם שולחים אותו בחזרה, יום אחרי זה קיבלתי אותו, הכל היה תקין וכך זה עד עכשיו.

השירות היה מצוין, היחס היה מצוין, עדכנו אותי בכל, מה עוד צריך לבקש?

יפה מאד.

זה שלך נותנים שירות מצוין אומר שלי יתנו? העובדות מעידות שלא, אלא מה - הבנתי מההודעות שלך שאתה לקוח שקונה אלם הרבה אז כנראה שבפעם הראשונה נפלת עליהם בזמן טוב והכל היה טוב, ואז בפעם השניה הם ראו שקנית כבר אז הם רוצים אותך יותר, וכל פעם שקנית נהיית יותר חשוב להם ובגלל זה אתה מקבל שירות יותר טוב, ד"א אני בטוח שהטון (כן, יש כאלה ששמים לב לזה) שמדברים איתך אחרי שאתה מזדהה הוא יותר יפה.

פורסם

הפעם הראשונה שבא מימשתי אחריות היית על המוצר הראשון שקניתי מהם, לא היו בעיות והחנות נתנה מענה לכל השאלות שלי.

המימוש אחריות הזה בא כחצי שנה אחרי הקנייה הראשונה של אותו מוצר (ובכללי הקנייה הראשונה מהם) ובין לבין לא קניתי מהם כלום, זה רק הראה לי שיש למי לפנות במקרה הצורך ובגלל זה קניתי מהם עוד מחשבים.

פורסם

איזה כיף לפתוח את הבוקר:)

לגבי האיסוף - מערכת של UPS נותן אשפרות לצמצם טווח איסוף לשעתיים. אם יש לך כרטיס מסך תקול אז קח אותו לעבודה או ללימודים שליח יכול לקחת את זה משם.

השרות שאנו נותנים - לא אוהב אותו? תבוא לחנות תשלח בדואר רשום - גם מקובל.

לא מתערב בדיון איזה חנות טובה יותר. RSM גם חנות מעולה שנותנת אחלה שרות לפני חוות דעת של מתשמים פה. סיבה היחידה שהגבתי פה כי יש משתמשים שרושמים דברים לא נכונים.

אולי אני נציג היחידי שפעיל פה בזמן האחרון וזה מה שמעצבן אותך VIC?

לא אורן לא מקבל שרות עדיף - הוא מקבל שרות כמו כל לקוח נורמאלי.

פורסם

אני חושב שבאופן כללי זה דבר חיובי מאוד שיש כאן נציגים מחנויות שונות, אם כי מיכאל נציג RSM נעלם לאנשהו בזמן האחרון. מה שמעצבן אותי, קיריל, זה שאותם נציגים, ובפרט אתה, מתערבים לפעמים בדיונים צרכניים מסוג "איזו חנות יותר טובה" או "היכן ניתן להשיג רכיב חומרה X" (המקרה השני, כמובן, רלוונטי רק למקרים בהם אף אחד בדיון לא שאל לגבי אותה חנות ספציפית טרם התערבותו של הנציג).

בסופו של דבר, קיריל, אינך אובייקטיבי בהיותך בעל אינטרס.

פורסם

במקרה של מארז של NZXT - אני בהתכתבות עם פותח התרד שמתכוון לרכוש חומרה ב - TMS ולכן זאת היית סיבה היחידה שהגבתי שם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים