עבור לתוכן

מה עושים אם החנות שממנה רכשת מחשב תיסגר לאחר חודש?

Featured Replies

פורסם

עד כמה שאני מבין ההתקשרות היחידה שלך עם החנות לאחר הקניה היא האחריות, האם:

א) יש שירותי אחריות כלשהם שחנות מחשבים מעניקה בעצמה ולא רק מעבירה ליבואן שיתקן?

ב)יש אפשרות נוחה לממש אחריות אצל היבואנים השונים?

תודה רבה.

פורסם

אלא אם כן החנות הייתה מייבאת בעצמה, אתה יכול לממש אחריות ישירות דרך היבואנית.

אין טריקים במימוש אחריות. כל יבואנית עובדת אחרת. במקרה הצורך, צור קשר איתה ותשאל לפרוצדורה המקובלת.

פורסם
  • מחבר

הבנתי.

אין סטנדרט מקובל בענף?

יש יבואניות שמקבלות מוצרים רק בנסיעה לסניף שלהן?

פורסם

ליבואניות אין "סניפים", הן לא חנויות. תוכל לשלוח את המוצר בדואר.

פורסם
  • מחבר

אה, לא ידעתי. חשבתי שהם כמו DELL שיש לה הסכמים עם מעבדות שמשמשות כ'סניפים' שלהן.

המשלוח בדואר זה בד"כ על חשבוני?

פורסם
  • מחבר

אוף.

תודה :).

פורסם

רק שלא תמיד תוכל לדעת מאיפה המוצר נקנה ע"י החנות.

אפשר לנסות לברר בזמן הקניה או אפילו מול יבואנים בעזרת מספר סריאלי או משהו.

פורסם
אין טריקים במימוש אחריות. כל יבואנית עובדת אחרת. במקרה הצורך, צור קשר איתה ותשאל לפרוצדורה המקובלת.

ולמרבה הצער, יש גם כאלה שהפרוצדורה המקובלת היא "אנחנו לא מכירים אותך ולא תקבל מאיתנו כלום, אלא אם תרצה להיגרר איתנו למשפט, ואז אולי".

פורסם

במקרים כאלה אני יודע שיש חנויות שיוכלו לעזור לך.

פורסם
  • מחבר

אוקיי, זה מרגיע קצת. תודה.

רק שלא תמיד תוכל לדעת מאיפה המוצר נקנה ע"י החנות.

אפשר לנסות לברר בזמן הקניה או אפילו מול יבואנים בעזרת מספר סריאלי או משהו.

טיפ טוב, אשתמש בו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים