פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים עד כמה שאני מבין ההתקשרות היחידה שלך עם החנות לאחר הקניה היא האחריות, האם:א) יש שירותי אחריות כלשהם שחנות מחשבים מעניקה בעצמה ולא רק מעבירה ליבואן שיתקן?ב)יש אפשרות נוחה לממש אחריות אצל היבואנים השונים?תודה רבה.
פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים אלא אם כן החנות הייתה מייבאת בעצמה, אתה יכול לממש אחריות ישירות דרך היבואנית.אין טריקים במימוש אחריות. כל יבואנית עובדת אחרת. במקרה הצורך, צור קשר איתה ותשאל לפרוצדורה המקובלת.
פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים מחבר הבנתי.אין סטנדרט מקובל בענף?יש יבואניות שמקבלות מוצרים רק בנסיעה לסניף שלהן? נערך 2013 בספטמבר 1512 שנים על-ידי abatiah
פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים מחבר אה, לא ידעתי. חשבתי שהם כמו DELL שיש לה הסכמים עם מעבדות שמשמשות כ'סניפים' שלהן.המשלוח בדואר זה בד"כ על חשבוני?
פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים רק שלא תמיד תוכל לדעת מאיפה המוצר נקנה ע"י החנות.אפשר לנסות לברר בזמן הקניה או אפילו מול יבואנים בעזרת מספר סריאלי או משהו.
פורסם 2013 בספטמבר 1512 שנים אין טריקים במימוש אחריות. כל יבואנית עובדת אחרת. במקרה הצורך, צור קשר איתה ותשאל לפרוצדורה המקובלת.ולמרבה הצער, יש גם כאלה שהפרוצדורה המקובלת היא "אנחנו לא מכירים אותך ולא תקבל מאיתנו כלום, אלא אם תרצה להיגרר איתנו למשפט, ואז אולי".
פורסם 2013 בספטמבר 1612 שנים מחבר אוקיי, זה מרגיע קצת. תודה.רק שלא תמיד תוכל לדעת מאיפה המוצר נקנה ע"י החנות.אפשר לנסות לברר בזמן הקניה או אפילו מול יבואנים בעזרת מספר סריאלי או משהו.טיפ טוב, אשתמש בו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.