הבדלים בין תואר במתמטיקה ותואר במדעי המחשב - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הבדלים בין תואר במתמטיקה ותואר במדעי המחשב


רותם

Recommended Posts

שלום לכולם!

באוקטובר הקרוב כנראה שאתחיל ללמוד באוניברסיטה תואר דו חוגי- במתמטיקה ומדעי הקוגניציה.

בתיכון לא למדתי מחשבים, ואף פעם לא כל כך התעניינתי במחשבים. לאחרונה קראתי מספר בעיות מתמטיות שהפתרון שלהן הביא אותי לקריאה על נושאים כמו תורת האינפורמציה, אלגוריתמים ורקורסיה שגרמו לי להתעניין הרבה יותר במדעי המחשב- או לפחות אני חושב שזה מדעי המחשב, עם הידע התיכוני שלי במתמטיקה אני לא בדיוק מבין את ההבדלים בין התארים...

רציתי לדעת כמה באמת התארים דומים אחד לשני? ראיתי שיש המון קורסים חופפים למתמטיקה ומדעי המחשב.

וגם- כמה קשה להשלים תואר במדעי המחשב כאשר יש תואר במתמטיקה? יש פה מישהו שעשה את זה במקרה? האוניברסיטאות מאפשרות מסלול כזה? ובכמה זמן לימודים מדובר?

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדלים גדולים מאוד אחרי התואר. במהלך התואר אתה לומד את אותם קורסים כמו בחוג למתמטיקה בשנה הראשונה + קצת תכנות, מבני נתונים.

בשנה השנייה קצת פחות מתמטיקה ובשלישית אין בכלל (או כמעט ואין, תלוי גם בקורסי בחירה).

בכל מקרה, מדעי המחשב זה תחום במתמטיקה פחות או יותר. באוניברסיטה מרבית הלימודים הם תאורטיים ותמיד מתמטיקה טהורה היא חלק נכבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתחיל ואומר שדווקא יותר קל לסיים מדעי המחשב ולהשלים לתואר במתמטיקה מאשר הדרך ההפוכה. שני התארים, בבסיסם דומים (הבסיס הוא מתמטי לכל דבר) ובהמשך הלימודים בכל תואר, כשמו כן הוא, מתמקד בתחומים אחרים. תואר במדעי המחשב יקנה ידע במבני נתונים, אלגוריתמים ותכנות כללי, ותואר במתמטיקה יקנה כלים לניתוחי בעיות בכל תחום שהוא, כאשר המיקוד הוא יותר בחשבון הדיפרנציאלי/האינטגרלי/אינפינצימלי, אנליזה נומרית וכו'.

הכל שאלה של למה אתה יותר מתחבר. למספרים וחוקי מתמטיקה עמוקים או לכל תחום התכנות (בכל תחום שהוא, אלגוריתמים/מובייל/ווב/זמן אמת/ וכו'..). תחשוב במה אתה רוצה לעסוק בעתיד, מה מושך ומסקרן אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...