דיסק קשיח חיצוני: WD, או לתת צ'אנס לחברות אחרות? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיסק קשיח חיצוני: WD, או לתת צ'אנס לחברות אחרות?


Earphoned

Recommended Posts

אחרי שאני נחנק מ250 הג'יגה במחשב עצמו, וגם 320 הג'יגה בחיצוני של WD לא מספיקים לי יותר, החלטתי שאני אקנה לעצמי דיסק קשיח חיצוני חדש.

אני צריך לפחות טרה בייט, ולמרות שהכונן בעיקר יחובר למחשב הנייח ולא מעבר (אני גם אשאיר אותו מחובר להרבה זמן), אני כן מעדיף 2.5 אינץ' כי המהירות גם ככה לא ממש משנה לי וכי מדי פעם אני כן מנתק אותו והולך איתו למקומות אחרים, וכשאקנה לפטופ עם אפילו יותר.

אז בתור אחד שמרוצה כבר יותר מ3 שנים מהWD Elements עם הUSB 2.0, ברירת המחדל שלי היא מוצר דומה:

http://ksp.co.il/?select=.1033..146..489..371.&list=1&sort=2&glist=1&uin=15850&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

מצד שני, שיטוט קצר בKSP ובאתרים דומים מראים לי כל מיני אלטרנטיבות של דיסקים קשיחים עמידים במים, נפילות וטמפרטורות שגם אני לא אשרוד בהן, ואני חייב לציין שזה נשמע מעניין:

Transcend:

http://ksp.co.il/?select=.1033..146.&list=1&sort=2&glist=1&uin=14548&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

Silicon Power:

http://ksp.co.il/?select=.1033..146..1718..371.&list=1&sort=2&glist=1&uin=18937&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

התקציב שלי הוא עד 400 ש"ח לאזור חיפה והקריות, ואני גם מעדיף אחריות נורמלית שלא תעשה לי רע (גם לא מKSP).

תודה מראש:D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה!

העניין בחברות האחרות שלא מתמחות בייצור דיסקים קשיחים הוא שזה תמיד מרגיש לי כמו חתול בשק...

באיזה דיסקים קשיחים החברות האלה משתמשות? וזה קבוע או שזה יכול פתאום להשתנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל מנסיון של המון שנים אין שום משמעות ליצרן הדיסקים הקשיחים, מכיוון שבסופו של דבר מתישהוא כל הדיסקים קורסים. לא ראיתי איזה יצרן שבאופן בולט קרס יותר או פחות מאחרים. אישית הדיסק הקשיח של TRANSCEND עבד אצלי הרבה זמן, בהחלט פירמה שיחסית פחות מוכרת אבל מוצרים טובים.

2 דברים שכדאי לזכור: קודם כל נושא האחריות. כל הדיסקים קורסים אז שיהיה לך גיבוי למידע וכמובן אחריות עוזרת לפחות בזה שאתה לא צריך לקנות דיסק קשיח חדש. דבר שני, למרות שאתה קונה חיצוני כדאי לשקול אולי לקנות פנימי. הדיסקים הקשיחים שיש בתוך הדיסקים החיצוניים עצמם הם בדרך כלל באיכות פחות טובה או דגמים ישנים יותר מהפנימיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לקנות כונן עם USB3... גרסה 2, זהו פאסה !

אפרופו כוננים, אני בדיוק התחדשתי בבלאק טרה (פנימי כמובן). הסיבה היחידה שלקחתי אותו זה ה- 5 שנים אחריות וגם כי אין אופציה להתפשר ולקחת דגם נמוך עם יותר נפח. פשוט, מטעמי שיווק הכחול מגיע בנפח מקסימלי של טרה אז "אין ברירה" אלא לשלם טיפה יותר ולקחת בלאק בנפח הזה.

עכשיו למה זה חשוב בכלל 5 שנים אחריות ? כי זה בערך הזמן שלוקח לכונן מכני ממוצע להגיע לסוף החיים.

היה לי סיגייט לפני, שנקנה ב 2008 מ KSP. לאחר שנה התקלקל והוחלף על-ידם למחודש (שקיבלו מהיצרן) וזה החזיק עד לפני חצי שנה בערך, אולי יותר. הפעם KSP כבר לא נתנו אחריות, אבל היצרן כן! שלחתי את זה לסיגייט וקיבלתי בדואר כונן זהה מדגם חדש יותר (פלטה אחת במקום שתיים). אין לי מושג אם מחודש או חדש, אני רק יודע שהכונן עובד פרפקט ולא הייתה לי איתו שום בעיה נכון לתקופה זו.

בגלל שאני רגיש למידע שלי, אני כבר מעדיף להפריש אותו בתור כונן ולעבור לבלאק חדש. בכל אופן, האחריות של ראויה לשבח, וזה מצחיק כי יש הרבה אנשים שמסתכלים בחשבונית של הסיגייט שלהם ורואים שנתיים אחריות או שלוש שנים אחריות ולא מבינים שיש סיכוי טוב שזה יותר ובעלות של 15 שקל הם יכולים לקבל חדש ישירות מהיצרן.

בזמנו, פתחתי על זה אשכול בצרכנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שלחתי לסיגייט דיסק לאחריות בעבר ונדפקתי מהקטע הנל. שילמתי משהו ברמת מחיר כונן חדש (שילמתי גם על אחסנה של איזה שבועיים בממ"ן).

אבל כן - השירות של בהחלט ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. הדיסק ששלחתי דאז היה מסידרה דפוקה והמשלוח היה על חשבונם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב לפי החוק בישראל אם שלחת מוצר לתיקון וקיבלת מוצר חדש במקומו אתה חייב לשלם עליו מיסים שוב. במקרה של דיסק קשיח אין מכס אבל יש מע"מ.

זה נשלח בתוך הארץ.

עידו, נשמע שמשהו התפקשש במקרה שלך. שלחתי עד היום 4 כוננים ולא הייתה בעיה. אני רוצה להדגיש שהחברה משנעת את זה לחול על חשבונה, כנראה במסגרת המשלוחים השוטפים שהיא עושה לישראל וממנה. הכתובת שאתה אמור לשלוח אליה היא מחסן ups בלוד. אתה לא אמור לשלוח לחול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נשלח בתוך הארץ.

עידו, נשמע שמשהו התפקשש במקרה שלך. שלחתי עד היום 4 כוננים ולא הייתה בעיה. אני רוצה להדגיש שהחברה משנעת את זה לחול על חשבונה, כנראה במסגרת המשלוחים השוטפים שהיא עושה לישראל וממנה. הכתובת שאתה אמור לשלוח אליה היא מחסן ups בלוד. אתה לא אמור לשלוח לחול.

שלחתי דרך TNT. הם אספו את זה מביתי, כמדומני. כנראה שהם עבדו איתם אז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...