בעיות יציבות עם i5 3470 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות יציבות עם i5 3470


David_K

Recommended Posts

מקווה שזה המקום המקום, מאז שרכשתי את המחשב היו לי בעיות יציבות , הרצה של OCCT תמיד נגמרה בשגיאה כזאת או אחרת , היו לי מדי פעם גם מסכים כחולים (לעיטים רחוקות), פתרתי את זה פחות או יותר על ידי שינוי הגדרות הPWM בביוס , מAuto לPerf , בשלב הזה הצלחתי להריץ את OCCT בLinpack עם AVX ליותר מ20 דקות בלי שגיאה ובלי בעיה, החלטתי להחליף את הספק (הייתי צריך ספק למחשב נוסף בבית ,ובגלל שאני בכל מקרה מתכוון לשדרג את הכרטיס מסך בקרוב החלטי פשוט לקנות חדש- הישן רשום עדיין במפרט בצד) .

הספק החדש הוא S12II 520W של Seasonic ,אחד הספקים המומלצים פה , אז אחרי שעות של פירוק הספק הישן וכל הכבלים במארז והתקנה של החדש (בעיקר מציאת מקום לכל הכבלים בספק הזה) הפעלתי את המחשב בלי בעיה והרצתי את OCCT לבדיקה (במצב Linpack עם AVX) ,דיי הפתיע אותי שאחרי 6-10 דקות התוכנה הודיע על שגיאה, אין לי בעיות טמפ' כמו שאתם רואים ,המעבד מגיע במקס' ל63-61 מעלות ככה שזה ממש לא הבעיה ..

הפחד הכי גדול שלי הוא שהבעיה נובעת מהפסק החדש,למרות בהתחשב בזה שהיה לי מצב זהה עם הספק הישן אני משער שזה סתם באגים של עם מערכת הPWM בלוח, בהתחלה שיחקתי עם הגדרות הPWM וניסיתי מצבים שונים כמו Perf , Ext perf וכו' גם AUTO ושום דבר לא עזר.

אבל אחרי זה ניסיתי שוב והפעם ניסיתי את Lite PWM ופתאום הבדיקה עברה, אחרי זה שיניתי את זה לMid PWM והבדיקה נכשלה כעבור כמה דקות ,לבסוף בחרתי בBalanced והפעם השארתי את הבדיקה ל21 דקות ולא היתה שום בעיה, הפסקתי לנסות והשארתי את זה במצב הנוכחי, כמו שאומרים if it aint broke dont fix it ,אבל הסיבה מאחורי זה עדיין מעניינת אותי, המעבד שלי על סטוק ויש לי לוח אם איכותי יחסית ככה שאני משער שמערכת הספקת החשמל שלו לא זבל (למרות שיש לי את הRev 1.0 ולא הדגם החדש יותר עם חיבור הEPS 8P ) ,אגב את הלוח קיבלתי תקול במקור אז החליפו לי לחדש ,ככה שגם זה לא נשמע סביר- שתי לוחות תקולים ברצף ) .

בכל מקרה ההשערה שלי היא שיש איזה פיצ'ר בביוס של שעוזר לחוסר היציבות ,אבל חיפוש בגוגל לא מעלה כלום לצערי ,ככה שאני תקוע ואשמח לעזרה בנושא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תריץ CPU OCCT למשך מספר שעות, תבדוק כל הזמן שהטמפ' סבירות - שלא יעבור את 65

בעבודה שוטפת אתה נתקל באיזה בעיות ? מסכים כחולים/פריזים זמניים/קבועים ?

זיכרון עם MEMTEST בדקתה ?

בדדקתה שכל המתחים והתדרים מוגדרים בביוס בהתאם לחומרה שלך ? של מעבד וזיכרון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע למסכים הכחולים, לפני כמה שבועות היו לי כמה בעיות עם מסכים כחולים, אבל ממה שבדקתי הם היו בגלל ולא בגלל משהו אחר.. פריזים כאלו ואחרים אני גם לא זוכר שהיו ,המסכים הכחולים נעלמו עם הפירמוט האחרון לפני כמה שבועות, הבעיות תמיד היו שבדיקות מאמץ תמיד החליטו להביא לשגיאה,דבר שמשחק עם הגדרות הPWM של הלוח סידר, כשהחלפתי את הספק והרצתי את הOCCT שוב גיליתי שזה לא יציב לגמרי ..

הטמפ' בLinpack עם AVX לא מגיעות ל65 ,ככה שאני לא חושב שיש איתם בעיה ,אבל אני יריץ את הבדיקה הרגילה בכל זאת לכמה שעות ואני אעדכן ..

בנוגע למתחים תדרים ,בדקתי שהכל מוגדר בדיוק כמו שצריך להיות, הזכרונות עובדים בפרופיל הXMP שלהם שמגדיר אותם על 1600MHz , ולכל מקרה הגדרתי אותם במתח 1.5V , המעבד עובד בתדר שלו , המתחים הם האוטמטיים של הלוח..

MEMTEST לא הרצתי עדיין אבל אני אריץ ..

תודה על ההצעות ,אני יריץ את כל אלו ויעדכן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...