עבור לתוכן

מחיר של חבילת אינטרנט

Featured Replies

פורסם

המחירים ללקוח קיים יותר יקרים מלקוח חדש, אז במקום לדבר עם שימור לקוחות ולהתמקח, לא עדיף לחסור את הזמן להתנתק ולהתחבר מחדש?

  • תגובות 32
  • צפיות 5.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

א. עלולים לבקש ממך "דמי התקנה" בזמן ההתחברות מחדש (למרות שאין סיבה, לך תדע).

ב. אתה עלול לגלות כלל בסגנון "המחירים ללקוח חדש הם למי שלא היה לקוח בשלושת החודשים האחרונים" או שקר דומה.

עדיין רוצה לנסות? בבקשה.

פורסם

אצלי היה תהליך של 5 דקות.

"שלום, תעביר/י אותי לשימור בבקשה."

"למה?"

"אני משלם יותר מדי, אני רוצה להוזיל קצת."

"אולי אני אוכל לעזור."

"אני רוצה 100 מגה ב 29.90"

"אין לי, יש במחיר שקר כלשהו."

"טוב, אז תעבירי אותי לשימור."

"שימור לקוחות שלום איך אפשר לעזור?"

"אני רוצה 100 מגה ב 29.90"

"אין, יש ב 29.9+X"

"הוטנט מציעים ב 20"

"תן לי לדבר עם מנהל.."

"קיבלת 29.9 לשנה".

פורסם

^ מה אתה משווה בין ספק אינטרנט לספק תשתית אינטרנט? באותה מידה יכלת לרשום על המחיר שהשגת לחבילה סלולרית.

פורסם
^ מה אתה משווה בין ספק אינטרנט לספק תשתית אינטרנט? באותה מידה יכלת לרשום על המחיר שהשגת לחבילה סלולרית.

הוא דיבר על ספק לא?

פורסם

לא. על תשתית

פורסם
המחירים האלה הם ללקוח חדש - ללקוח קיים המחירים שונים:

http://www.bezeq.co.il/NGN/Pages/Ngn-Fix.aspx

אלה כל החבילות שיש להם להציע , בלי ויכוח.

מחירים "ללקוח חדש" זה קישקוש.

תתנתק ותתחבר מחדש כ"לקוח חדש" ותקבל אותם. או שפשוט תתעקש ותגיד שאתה רוצה אותם או שאתה מתנתק. הופ - פתאום הם גם בשבילך.

פורסם

דווקא לפי רוב הדיווחים לאחרונה, קשה מאד ללקוח קיים לקבל הנחת לקוח חדש, גם אם אתה מאיים בניתוק בד"כ יגידו לך "אז תתנתק" (כנראה מתוך בטחון יחסי שלמתחרה היחידה ממילא אין מחירים יותר טובים, ובנוסף תצטרך לשלם "דמי התקנה" במעבר הלוך וחזור). גם אם תתנתק בפועל ותחזור מייד, מן הסתם או שהיחס אליך יהיה כמו של לקוח חדש ותתבקש לשלם דמי התקנה, או שהיחס יהיה כמו לקוח קיים ואז לא תקבל את המחירים ללקוח חדש. מן הסתם יש סיכוי שכן יתנו לך לחזור בחינם עם מחיר מוזל, אבל כדי לנסות צריך לקחת את הסיכון - וזה לא ממש כדאי בלי לפחות לשאול קודם מישהו שכבר עשה את זה.

מה שכן, למי שיודע איך לדבר יש יותר סיכוי להשיג את מה שהוא רוצה. למשל זכור לי מישהו שהצליח לקבל מחיר ללקוח חדש אחרי שטען שזה ממש לא בסדר שלקוח ותיק ו"נאמן" כמוהו מקבל יחס נחות יחסית ללקוחות חדשים. (כמובן שלא כל אחד שיבוא וידקלם את אותה הטענה כמו תוכי יקבל מה שהוא רוצה. מן הסתם צריך לדעת גם איך להגיד ולא רק מה להגיד).

פורסם

הרעיון הוא להיות נודניק נחמד. לבקש לדבר עם האחראי, לא לרדת מהקו עד שתקבל את התשובה שאתה רוצה. הכל בנחמדות.

לגבי הניתוק.. אם נשאר שירות קו טלפון של בזק, אין סיבה שהם ידרשו דמי התקנה במידה ותתנתק ותתחבר שוב. כי לא צריך שיגיע טכנאי אליך הביתה.

פורסם

אין סיבה להניח שדמי התקנה תלויים בהגעת טכנאי (אלא אם כן יש לך סימוכין או ניסיון בנושא?)

גם כדי להצטרף לשירות קו טלפון בד"כ לא צריך טכנאי (אם יש כבר שקע תקין בבית, וזה המצב ברוב המקרים), זה לא מונע מהם לבקש דמי התקנה. מצד שני, בעבר לא היה צריך לשלם דמי התקנה גם כשהגיע טכנאי. גם בעמוד מחירון אינטרנט שקישרו אליו כתוב "התקנת קו אינטרנט בתשלום" ללא סייגים, למרות שמדובר רק על הצטרפות לאינטרנט ולא חבילה משולבת טלפון, ומן הסתם שרוב מי שמצטרף לזה כבר יש לו קו טלפון של בזק בבית.

בקיצור, לי נראה שמדובר בטכניקה שמיועדת להקשות על מעבר הדדי של לקוחות בין שתי החברות, כנראה במקביל לתיאום מחירים ביניהן. לכן אין סיבה להניח שיוותרו על דמי התקנה למי שכבר יש לו קו טלפון, במיוחד אם הוא לא באמת לקוח חדש אלא סתם מנסה להוזיל לעצמו את המחיר. כאמור, למי שיודע איך לדבר יש סיכוי להתחמק גם מזה, אבל מי שיודע לדבר יוכל להשיג את מבוקשו ללא ניתוק מלכתחילה, אז חבל על הטירחה שבניתוק.

פורסם

אם אין לך קו כלל, יש צורך בטכנאי שיבוא ויחבר את זוג כבלי הנחושת מהבית שלך, אל ארון בזק.

אם אני בטוח בזה? ב 99%.

אם זה יעזור לקבלת מחיר טוב יותר? כפי שאתה אומר, כנראה שלא. אך לא בגלל דמי התקנה, אלא בגלל שדיי בטוח שיש להם סעיף האומר שלקוח חדש זה אחד שלא היה לקוח אינטרנט ב 3 חודשים האחרונים, או משהו כזה.

פורסם

אני התווכחתי עם בזק מספיק. לא עוזר שימור , בזבוז זמן.

פורסם

כשמנתקים קו טלפון, אף אחד לא בא לנתק את כבלי הנחושת, הם פשוט מנטרלים את הקו מהצד שלהם. לכן כל עוד היה פעם קו בזק בבית ויש שם שקע (מה שנכון לרוב המוחלט של הבתים) אין סיבה שלא יוכלו לחבר אותו מרחוק. וזה לא סתם השערה, אלא מנסיון (מעבר דירה). יכול להיות שעכשיו הם שולחים טכנאי בכל חיבור קו כדי להצדיק את דמי ההתקנה? לא יודע.

בכל מקרה, כמו שכבר ציינתי, הם כותבים בפירוש "התקנת קו אינטרנט בתשלום". אם הם התכוונו שזה רק אם צריך להתקין גם קו טלפון, היו אמורים לכתוב את זה - אלא אם כן הם מנסים בכח להפחיד לקוחות בלי סיבה.

אם זה מעניין מישהו, בתור לקוח של בזק לטלפון בלי אינטרנט אני יכול להתקשר ולשאול אותם אם הצטרפות לאינטרנט תעלה לי התקנה או לא.

עריכה: רק להוסיף שבהתחשב בעובדה שיש לו כרגע 5 מגה והמהירות המינימלית ללקוחות חדשים היא 15, מן הסתם יהיה צורך להחליף לו מודם - תירוץ מצויין לשלוח טכנאי.

נערך על-ידי yonizaf

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים