פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים המחירים ללקוח קיים יותר יקרים מלקוח חדש, אז במקום לדבר עם שימור לקוחות ולהתמקח, לא עדיף לחסור את הזמן להתנתק ולהתחבר מחדש?
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים א. עלולים לבקש ממך "דמי התקנה" בזמן ההתחברות מחדש (למרות שאין סיבה, לך תדע).ב. אתה עלול לגלות כלל בסגנון "המחירים ללקוח חדש הם למי שלא היה לקוח בשלושת החודשים האחרונים" או שקר דומה.עדיין רוצה לנסות? בבקשה.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים אצלי היה תהליך של 5 דקות."שלום, תעביר/י אותי לשימור בבקשה.""למה?""אני משלם יותר מדי, אני רוצה להוזיל קצת.""אולי אני אוכל לעזור.""אני רוצה 100 מגה ב 29.90""אין לי, יש במחיר שקר כלשהו.""טוב, אז תעבירי אותי לשימור.""שימור לקוחות שלום איך אפשר לעזור?""אני רוצה 100 מגה ב 29.90""אין, יש ב 29.9+X""הוטנט מציעים ב 20""תן לי לדבר עם מנהל..""קיבלת 29.9 לשנה".
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים ^ מה אתה משווה בין ספק אינטרנט לספק תשתית אינטרנט? באותה מידה יכלת לרשום על המחיר שהשגת לחבילה סלולרית.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים https://selfsales.bezeq.co.il/?locations=16&locations=32&locations=64 110 שח תשתית למהירות 100 לתקופה בת שנה. בתום השנה ..יש אפשרות על ידי דיבור עימם להשאר במחיר? למה אחר-כך הקפיצה בעוד 30 שח.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים ^ מה אתה משווה בין ספק אינטרנט לספק תשתית אינטרנט? באותה מידה יכלת לרשום על המחיר שהשגת לחבילה סלולרית.הוא דיבר על ספק לא?
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים המחירים האלה הם ללקוח חדש - ללקוח קיים המחירים שונים:http://www.bezeq.co.il/NGN/Pages/Ngn-Fix.aspxאלה כל החבילות שיש להם להציע , בלי ויכוח.מחירים "ללקוח חדש" זה קישקוש.תתנתק ותתחבר מחדש כ"לקוח חדש" ותקבל אותם. או שפשוט תתעקש ותגיד שאתה רוצה אותם או שאתה מתנתק. הופ - פתאום הם גם בשבילך.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים דווקא לפי רוב הדיווחים לאחרונה, קשה מאד ללקוח קיים לקבל הנחת לקוח חדש, גם אם אתה מאיים בניתוק בד"כ יגידו לך "אז תתנתק" (כנראה מתוך בטחון יחסי שלמתחרה היחידה ממילא אין מחירים יותר טובים, ובנוסף תצטרך לשלם "דמי התקנה" במעבר הלוך וחזור). גם אם תתנתק בפועל ותחזור מייד, מן הסתם או שהיחס אליך יהיה כמו של לקוח חדש ותתבקש לשלם דמי התקנה, או שהיחס יהיה כמו לקוח קיים ואז לא תקבל את המחירים ללקוח חדש. מן הסתם יש סיכוי שכן יתנו לך לחזור בחינם עם מחיר מוזל, אבל כדי לנסות צריך לקחת את הסיכון - וזה לא ממש כדאי בלי לפחות לשאול קודם מישהו שכבר עשה את זה.מה שכן, למי שיודע איך לדבר יש יותר סיכוי להשיג את מה שהוא רוצה. למשל זכור לי מישהו שהצליח לקבל מחיר ללקוח חדש אחרי שטען שזה ממש לא בסדר שלקוח ותיק ו"נאמן" כמוהו מקבל יחס נחות יחסית ללקוחות חדשים. (כמובן שלא כל אחד שיבוא וידקלם את אותה הטענה כמו תוכי יקבל מה שהוא רוצה. מן הסתם צריך לדעת גם איך להגיד ולא רק מה להגיד).
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים הרעיון הוא להיות נודניק נחמד. לבקש לדבר עם האחראי, לא לרדת מהקו עד שתקבל את התשובה שאתה רוצה. הכל בנחמדות.לגבי הניתוק.. אם נשאר שירות קו טלפון של בזק, אין סיבה שהם ידרשו דמי התקנה במידה ותתנתק ותתחבר שוב. כי לא צריך שיגיע טכנאי אליך הביתה.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים אין סיבה להניח שדמי התקנה תלויים בהגעת טכנאי (אלא אם כן יש לך סימוכין או ניסיון בנושא?)גם כדי להצטרף לשירות קו טלפון בד"כ לא צריך טכנאי (אם יש כבר שקע תקין בבית, וזה המצב ברוב המקרים), זה לא מונע מהם לבקש דמי התקנה. מצד שני, בעבר לא היה צריך לשלם דמי התקנה גם כשהגיע טכנאי. גם בעמוד מחירון אינטרנט שקישרו אליו כתוב "התקנת קו אינטרנט בתשלום" ללא סייגים, למרות שמדובר רק על הצטרפות לאינטרנט ולא חבילה משולבת טלפון, ומן הסתם שרוב מי שמצטרף לזה כבר יש לו קו טלפון של בזק בבית.בקיצור, לי נראה שמדובר בטכניקה שמיועדת להקשות על מעבר הדדי של לקוחות בין שתי החברות, כנראה במקביל לתיאום מחירים ביניהן. לכן אין סיבה להניח שיוותרו על דמי התקנה למי שכבר יש לו קו טלפון, במיוחד אם הוא לא באמת לקוח חדש אלא סתם מנסה להוזיל לעצמו את המחיר. כאמור, למי שיודע איך לדבר יש סיכוי להתחמק גם מזה, אבל מי שיודע לדבר יוכל להשיג את מבוקשו ללא ניתוק מלכתחילה, אז חבל על הטירחה שבניתוק.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים אם אין לך קו כלל, יש צורך בטכנאי שיבוא ויחבר את זוג כבלי הנחושת מהבית שלך, אל ארון בזק. אם אני בטוח בזה? ב 99%.אם זה יעזור לקבלת מחיר טוב יותר? כפי שאתה אומר, כנראה שלא. אך לא בגלל דמי התקנה, אלא בגלל שדיי בטוח שיש להם סעיף האומר שלקוח חדש זה אחד שלא היה לקוח אינטרנט ב 3 חודשים האחרונים, או משהו כזה.
פורסם 2013 באוגוסט 912 שנים כשמנתקים קו טלפון, אף אחד לא בא לנתק את כבלי הנחושת, הם פשוט מנטרלים את הקו מהצד שלהם. לכן כל עוד היה פעם קו בזק בבית ויש שם שקע (מה שנכון לרוב המוחלט של הבתים) אין סיבה שלא יוכלו לחבר אותו מרחוק. וזה לא סתם השערה, אלא מנסיון (מעבר דירה). יכול להיות שעכשיו הם שולחים טכנאי בכל חיבור קו כדי להצדיק את דמי ההתקנה? לא יודע.בכל מקרה, כמו שכבר ציינתי, הם כותבים בפירוש "התקנת קו אינטרנט בתשלום". אם הם התכוונו שזה רק אם צריך להתקין גם קו טלפון, היו אמורים לכתוב את זה - אלא אם כן הם מנסים בכח להפחיד לקוחות בלי סיבה.אם זה מעניין מישהו, בתור לקוח של בזק לטלפון בלי אינטרנט אני יכול להתקשר ולשאול אותם אם הצטרפות לאינטרנט תעלה לי התקנה או לא.עריכה: רק להוסיף שבהתחשב בעובדה שיש לו כרגע 5 מגה והמהירות המינימלית ללקוחות חדשים היא 15, מן הסתם יהיה צורך להחליף לו מודם - תירוץ מצויין לשלוח טכנאי. נערך 2013 באוגוסט 912 שנים על-ידי yonizaf
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.