אוקי אז הנאום של שרון שנה להיבחרו או יותר הכון, הכיסוי של ערוץ 1 עליו - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוקי אז הנאום של שרון שנה להיבחרו או יותר הכון, הכיסוי של ערוץ 1 עליו


Dr. n00b

Recommended Posts

חלי סלוצקי בכנסת ומשמו יושב לו באולפן, ואז הוא אומר "אז עם כל הכבוד לנאום שרון חלי, ויש כבוד כמו שאומרים" ואז היא עונה לו "אני רוצה לצאת חוצץ למה שאתה אומר"... בשידור חי, מהכנסת. מההההה נסגר.

מאז ז'וז'ו חלסטרה וההוא מיש לי יש לי לא הייתה קומדיה עם כל כך הרבה הייפ. איך או איך הם רוצים לשים את כוכב נולד 2 המקום. בעעעע.

ודרך אגב, אני מקים כת נגד שי גולדן. מילא הביקורות הפלצניות והמלאות בעצמן עם פיתולי הלשון המעאפנים, אבל הוא כבר נכנס בארץ נהדרת פעמיים. פעם נגד לובה, ופעם נגד קצב.

מילא לובה, למרות שלא פגעה באף אחד מעולם ולכל מי שיש טיפה הומור או הומור עצמי יש דרך להנות ממנה, אבל עכשיו קצב? הוא נבחר רק כדי לעשות דווקא למפלגת העבודה ולהראות שגם אם המועמד של ברק לנשיאות היה מתאים בהרבה מהפוליטיקאי האפרורי והמשעמם, הלא כריזמטי שהציע הליכוד, עדיין ניתן היה להפיל את פרס. מכל בחינה האיש הוא מטרה לגיטימית לחצי הסאטירה, ארסיים ככל שיהיו. הוא מבזה את מוסד הנשיאות - וכל הכבוד לאלי פיניש והעבודה הצודקת שהוא עושה. אפילו שאני עדיין נוטר טינה על הקטע שהיה לו עם נינ ט. שימות. בעע.

;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלו שגיאות דפוס. אין לי שגיעות קטיב. ואתה צודק, איזה פסיק או שניים חסרים שם שהיו עוזרים להבין את התחביר. לא משנה.

וציינתי בסאב טופיק שזה על ארץ נהדרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם... ::)

בקשר לנושא, מדובר בשני פנים של אותה סוגיה; "ארץ נהדרת" ממלאת פער שקיים כבר הרבה מאוד זמן בתוכניות הסאטירה (בערך מאז שזהו זה סגרו לגמרי) ולא רק שצוות התוכנית מורכב מבדרנים איכותיים (דב נבון, אלי פיניש, טל פרידמן ואורנה בנאי) אלא שהנושאים המוצגים הם הנושאים האקטואליים של היום-יום והתוכנית נותנת זווית מבט שונה לחלוטין על האירועים שקורים בארץ ומאפשרת לנו לצחוק על המצב, אפילו שהוא ממש ממש דפוק וזו, לדעתי, הסיבה להצלחה הרבה של התוכנית.

החיקוי של אנשי החדשות את דמותו של פרידמן מארץ נהדרת והביקורת שמותח שי גולדן על אותה דמות ועל דמויות נוספות הם רק סימפטומים של ההצלחה הגדולה של התוכנית. תמיד יהיו כאלה שימתחו ביקורת ותמיד יהיו כאלה שיתאהבו, והעובדה שמדובר באנשי חדשות רציניים רק מוכיחה שוב את רמת ההצלחה של התוכנית.

;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ודרך אגב, אני מקים כת נגד שי גולדן. מילא הביקורות הפלצניות והמלאות בעצמן עם פיתולי הלשון המעאפנים, אבל הוא כבר נכנס בארץ נהדרת פעמיים. פעם נגד לובה, ופעם נגד קצב.

לפעמים אני קורא את מה שהוא כותב ולא בטוח אם הוא מבין אותם בעצמו. טקסט כל כך ספרותי ומשלב ביטואים לועזיים על פרסומת לשמפו שאתה לא יודע איך לקלוט את זה.

ארץ נהדרת באמת משפיעה חזק על מדינתנו, גם בידיעות אחרונות (זה גם היה גולדן, לא?) הדגימו איך לא היתה אף פעם תוכנית שהכניסה כל כך הרבה ביטואי לשון ליום יום. הייתי מרחיב אבל... 'צטערת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...