פורסם 2013 באוגוסט 512 שנים איך אפשר להגן על המשתמשים ברשת מפני MITM DOS QOS וכל אלה? כל ילד עם !ANT מתחיל לעשות בלאגן
פורסם 2013 באוגוסט 1312 שנים התשובה הכי פשוטה היא , מממ, פיירוול ? וצריך לקנפג את הפיירוול בהתאם - בהנחה שמתקיפים אותכם כי אוהבים אותכם ויש משהו אישי נגדכם יש אצל ספקיות האינטרנט פתרונות שקשורים בניתובים שפתרונות אלה בעצם מחלקות את העומס - לא בטוח שיש תמיכה אצל כולם , אבל קודם כל מתחילים בפיירוול
פורסם 2013 באוגוסט 1812 שנים אתה יוצא מנקודת הנחה שכאלו התקפות לא יקרו בLAN אלה יגיעו רק מהאינטרנט, לכן כמו שנאמר צריך FW אירגוני שישב בחיבור ויזהה התקפות. בתוך הLAN זה סיפור אחר. אם זה קורה אז צריך למצוא את מקור הבעיה ולטפל בה נקודתית.
פורסם 2013 באוגוסט 2012 שנים מחבר אם אפשר להגן מבחוץ אז אפשר להגן גם מבפנים (לא ככה?) השאלה היא כמובן איך...מזאת אומרת "תשים חומת אש וזהוא"? חומת אש הכוונה למוצר שלם של סיסקו או משהוא כזה? או שמה מספיק תוכנת חומת אש מובנית של סרבר 2008R2?תחשבו שיש רשת גדולה עם נקודת גישה אלחוטית שאפילו לא פתוחה ואחד העובדים מחליט שהוא רוצה "להשתעשע קצת"וגורם לניתוק תקשורת לכל הרשת בעלת 500 עובדים או מישהוא אחר שרוצה לנקום בעובד מוצלח (ככה הוירוסים יצאו לעולם לא?) ומחליט שהוא עושה MITMדוגמה נוספת יכולה להיות רשת של בית ספר מספיק אחד כדי לנתק את כל התלמידים מהנט..זה משהוא שחייבים למנוע גם בלאן, במיוחד בלאן ארגוני.באיזה שכבה במודל ה 7 השכבות צריכים לטפל בבעיה זו? נערך 2013 באוגוסט 2012 שנים על-ידי Moty_p
פורסם 2013 באוגוסט 2012 שנים איך הרשת שלך בנויה? אין פתרון קסם לכל הבעיות האלה, נראה שאתה עצבני שMITM, DDOS ווירוסים קיימים בכלל.... Come to the Dark Side, we have COOKIES! לפי דרישות אבטחת הרשת והמבנה שלה תדע אם עדיף שרת נפרד עם תוכנת FW או FW ייעודי כמו SBOX והיכן למקם אותו.
פורסם 2013 באוגוסט 2012 שנים כל רשת עם השטות שלה. כל רשת צריכה הגנות שונות בהתאם לשירותים שלה. מבחוץ ואם חשוב אז גם מפנים. אם הרשת משרתת לקוחות מהאינטרנט אז צריך החל מFW רגיל וכלה בAPPLICATION FW. אם יש צורך בחסימת גישה מפנים להתקנים לא ידועים יש צורך בNAC. אם יש צורך בהגנה על הדואר אז לזה יש פתרון נוסף, כמו שנאמר ספר איזו רשת ותדע איך להגן. וכמובן עד איזו רמה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.