עזרה עם SGS1 שנפח את נשמתו - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה עם SGS1 שנפח את נשמתו


bezangeloo

Recommended Posts

הסיפור בקצרה-

הגיע לידי SGS1 שעושה ריסטים והריקוברי מראה הודעות שגיאה משתנות (יש לציין שהמכשיר היה במעבדה שהחזירה אותו בטענה ש"נשרפה לו הליבה"). לאחר מאמצים מרובים (צריבת רום סטוק, צריבת רום סטוק שלושה חלקים + חלקים) הגעתי למצב בו הודעות השגיאה הצטמצמו להודעה יחידה. בסוף הצלחתי להתקין קרנל של סמפור, כך שהצלחתי לגבות את המידע שהיה עליו. מצד שלי שום נסיון של התקנת רום לא צלח.

המצב כרגע-

המכשיר עושה ריסטים בלופים. מותקן קרנל סמפור. התקנה ראשונה של CM עברה בהצלחה, אך המכשיר עדיין מרסט. יש לציין שההתקנה בוצעה מSD חיצוני, כי לזיכרון הפנימי לא ניתן להעתיק קבצים) התקנה שנייה לא אפשרית, מקבל את הודעת השגיאה הבאה-

CameraZOOM-20130723105319368.jpg

(ניתן לראות את השתשלשות העניינים המלאה + עוד נסיונות כושלים בקישור פה)

תודה רבה,

בז'נגלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי לצרוב רום סטוק + פיט ונשארו הריסטים. ככה שבוודאות הלך שם משהו. יש איזשהי בעייה בזיכרון הפנימי. כשהעתקתי אליו קבצים (התאפשר לי mount לאחר שהצלחתי לצרוב קרנל של סמפור) הם הועתקו, אך כשניסיתי להתקין קבצי רום שהעתקתי אליו דרך הקרנל קיבלתי הודעה שגיאה [bad file] או משהו כזה. לאחר כיבוי המכשיר וכניסה מחדש לריקוברי לא היה זכר לקבצים החדשים.

פירמוט הזכרון הפנימי (שלדעתי תקול) לא עלול לפגוע באפשרות להכנס לריקוברי?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע לגבי מכשירי , במוטורולה אפשר לעשות זאת דרך boot manager כדוגמת SS ואני חושב שגם BMM.

רק קח בחשבון שגם אם תצליח הגישה בדר"כ אל כרטיס הזכרון היא הרבה יותר איטית מאשר אל הזכרון הפנימי. בדר"כ המגבלה היא במהירות הממשק, כך שגם אם תשים SDHC מהיר, זה לא תמיד יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...